Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det meste jeg har veid er 83 kg, jeg har ingen bilder av det. De ble slettet, jeg skulle aldri se slik ut mer. Så jeg begynte å trene og kutte ut junk. Jeg trodde at jeg ville gå ned i vekt så lenge jeg ikke spiste feks. godteri, brus, kebab, burgere osv. men jeg tok vist rimelig feil. Jeg trente hver dag i en time, men spiste yoghurt, drakk juice, spiste brød osv. Vekten gikk ikke ned! Jeg ble jo kjempe fortvilet, jeg ga opp nesten.

(2012)

Etter litt lesing på nett om lavkarbo, så prøvde jeg dette, vekten gikk nedover sakte, men sikkert. Det var kjempe deilig, selvtilliten steg og jeg hadde det kjempe bra! Jeg ble gravid oppi alt dette, dette visste jeg ikke noe om før jeg begynte å bli kvalm, spiste masse osv. Jeg gikk opp i vekt :/ jeg tok også desverre abort, jeg var ikke klar for barn enda.

(2013)

Vekten går fortsatt nedover, i dag veier jeg 71kg og målet mitt er 60kg. Når jeg har nådd 60kg skal jeg gifte meg og få barn, jeg har hatt en god samboer gjennom disse årene som har støttet meg.

Beklager litt rotete innlegg, men det var bare kjempe kort fortalt. Jeg vil egentlig mest vise bilder av hvordan det går :)

post-81070-0-70507500-1401777603_thumb.p

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje ikke så bra bilde -.-

• Liker 3
Skrevet

Gratulerer! Så flink du har vært! :D

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser ingen forskjell? Og det sier jeg ikke for å være slem. Kanskje med noen andre bilder?

Tøff du er som går med hva du vil uansett :)

Anonymous poster hash: cdf22...d40

• Liker 2
Skrevet

Ser ingen forskjell? Og det sier jeg ikke for å være slem. Kanskje med noen andre bilder?

Tøff du er som går med hva du vil uansett :)

vell med jakka og kjolen så skjuler jeg jo alt, skal få oppdatert med et bedre bilde :P

Skrevet

Ikke så veldig bra bilde nei, men jeg ser det litt på beina dine! Godt jobbet! :tommelopp:

• Liker 2
Skrevet

Må bare kommentere hvor utrolig flott antrekket til høyre er. Det sitter jo som støpt på deg. Utrolig kledelig! :)

Så fint at livsstilsendringen fungerer bra. Jeg er alltid litt skeptisk til tallmål, siden det alene ikke sier så mye om hvor sunn og slank kroppen er, så jeg håper du ikke ser deg helt blind på at du skal ned til 60 kg, men heller fokuserer på at du vil ha en sunn kropp som du trives i.

• Liker 7
Skrevet

Ser på beina dine at du har blitt slankere :) flotte klær på bilde til høyre!

AnonymBruker
Skrevet

vell med jakka og kjolen så skjuler jeg jo alt, skal få oppdatert med et bedre bilde :P

Mente at du tør å vise bena:)

Skrevet

Wow, fine bein! :) Og den jakken var lekker!

Gjest multibox
Skrevet

Hva er forskjellen? På 2 år har du tatt på deg en jakke?

• Liker 3
Skrevet

Hva er forskjellen? På 2 år har du tatt på deg en jakke?

Ta på deg briller.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ingen forskjell :klo:

Anonymous poster hash: 06290...a0f
  • Liker 2
Skrevet

Som sagt, bilde er dårlig. Jeg har for mye klær på for at det kan ses noe særlig.

Så lenge jeg ser forskjell så er jeg fornøyd. Jeg har gått ned 12kg.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Som sagt, bilde er dårlig. Jeg har for mye klær på for at det kan ses noe særlig.

Så lenge jeg ser forskjell så er jeg fornøyd. Jeg har gått ned 12kg.

Ser at beina er slankere! Du burde legge ut et bedre bilde, for jeg er helt sikker på at 12 kg har gjort stor forandring! :)

Anonymous poster hash: dae44...7c8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

12 kg er mye, så stor forskjell er det nok, men det vises ikke på bildene, ettersom du har gjemmer kroppen mer enn på det første bildet.

Anonymous poster hash: 68b9f...577
  • Liker 1
Skrevet

Godt jobba, jeg ser forskjell på beina :) Vanskelig å si noe mer ut i fra bildene, men ut fra det du skriver så synes jeg du har gjort en god jobb.

Nyydelig antrekk på bildet til høyre, hvor er jakka fra?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt jobba, jeg ser forskjell på beina :) Vanskelig å si noe mer ut i fra bildene, men ut fra det du skriver så synes jeg du har gjort en god jobb.

Nyydelig antrekk på bildet til høyre, hvor er jakka fra?

Den er fra Zara. :) Har både sett og prøvd den der.

Anonymous poster hash: dae44...7c8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...