AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #1 Skrevet 3. juni 2014 Brannvarsleren min piper med ca 60 sekunders mellomrom. Hvorfor det? Er den tom for batteri? Jeg er syk og prøver å sove, så dette var skikkelig irriterende. Jeg er alene hjemme så har ingen andre å spørre. Anonymous poster hash: 28382...d33
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #2 Skrevet 3. juni 2014 Du må skifte batterier ja. Anonymous poster hash: 06065...abe 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Har ingen batterier. Er det en quick-fix måte å utsette det på eller skru den av? Jeg tror ikke jeg rekker opp til den siden den er så høyt oppe. Anonymous poster hash: 28382...d33
Timza Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Har ingen batterier. Er det en quick-fix måte å utsette det på eller skru den av? Jeg tror ikke jeg rekker opp til den siden den er så høyt oppe.Anonymous poster hash: 28382...d33 Ja du kan ta ut batteriene som er i den. Og bruk en liten stige, eller en stol for å nå opp.... 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Ja du kan ta ut batteriene som er i den. Og bruk en liten stige, eller en stol for å nå opp.... Har ingen stige, og stolene vi har hjemme er ikke høye nok. Prøvde å rekke opp nå. Går det an å skru den av med den lille knappen foran? Jeg tror jeg rekker opp med et kosteskaft. Anonymous poster hash: 28382...d33
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Du må åpne den og ta ut batteriet. Den stopper desverre ikke med pipingen før du gjør det. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Har ingen stige, og stolene vi har hjemme er ikke høye nok. Prøvde å rekke opp nå. Går det an å skru den av med den lille knappen foran? Jeg tror jeg rekker opp med et kosteskaft. Anonymous poster hash: 28382...d33 Da vil den nok bråke ennå mer da dette trolig er knappen for å teste varsleren. Men du kan jo slå til den med kosten til den faller ned og så fjerne batteriet... Og ja, det er grusomt irriterende. Anonymous poster hash: 97533...a88
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Jeg måtte til slutt slå den ned. Nå er den knust. Nå blir samboer happy når han kommer hjem fra jobb regner jeg med. Men men! Den slutta hvertfall å pipe etter jeg røska ut batteriet. Anonymous poster hash: 28382...d33 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå