camie Skrevet 17. juni 2004 #1 Skrevet 17. juni 2004 Må bare dele det med dere...jeg har fått hjelp til mønsteret til boleroen av ei syerske, og nå har jeg vært å kjøpt stoff. I kveld skal jeg dure løs på symaskinen å sy den ferdig... *gleder meg*
Holly Hobbie Skrevet 17. juni 2004 #3 Skrevet 17. juni 2004 Saa goey - hadde litt lyst paa noe saant jeg ogsaa, men det passet ikke helt til kjolen....Lykke til, da!
MIKKELBRUD Skrevet 17. juni 2004 #4 Skrevet 17. juni 2004 Himmel og hav - du er ikke snau, sånn 9 dager før bryllupet Bolero er kjempefint syns jeg, skulle ønske jeg kunne sy, for jeg skal i bryllup snart og kunne trengt en bolero i rød silke, men jeg kan ikke sy Jeg er fortsatt kjempelei meg for den pakken som er borte, har du funnet en løsning på underskjørt??? Jeg gleder meg så vanvittig til å se bilder av dere etter bryllupet! Lykke til med boleroen!
camie Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #5 Skrevet 17. juni 2004 Himmel og hav - du er ikke snau, sånn 9 dager før bryllupet Bolero er kjempefint syns jeg, skulle ønske jeg kunne sy, for jeg skal i bryllup snart og kunne trengt en bolero i rød silke, men jeg kan ikke sy Jeg er fortsatt kjempelei meg for den pakken som er borte, har du funnet en løsning på underskjørt??? Hehehe!! Tar meg nøyaktig en kveld å sy boleroen, så det er ikke noe problem. Hadde jeg hatt målene dine og stoff skulle jeg gjerne sydd en jakke til deg. Er jo ikke din feil at pakken ble borte, håper bare at den kommer i retur til deg. Tex er så snill at hun leier bort sitt underskjørt, så det har ordnet seg.
MIKKELBRUD Skrevet 17. juni 2004 #6 Skrevet 17. juni 2004 Åhhh, så fantastisk flott at det orndet seg med underskjørt, takk og lov for Tex da Tusen takk, hadde du ikke vært midt i bryllupsforberedelsene dine, skulle jeg tatt deg på ordet og bestilt bolero tvert Ellers så dukker sikkert pakken opp igjen, det sa de på posten også, men da måtte jeg betale 100-og-et-eller-annet kroner for å få den utlevert igjen :o Det skal de nok prøve å kreve meg for ja, etter at de har rotet bort pakken Nå er jeg i alle fall bare kjempeglad på dine vegne, alt ordner seg til slutt vet du.
camie Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2004 men da måtte jeg betale 100-og-et-eller-annet kroner for å få den utlevert igjen :o Det skal de nok prøve å kreve meg for ja' date=' etter at de har rotet bort pakken [/quote'] Skjønner ikke hvorfor de skal kreve deg for penger når du allerede har betalt en masse penger for å sende den, åsså roter de bort pakken!! Strengt tatt skulle du fått penger fra posten! :evil:
Gjest MrsL Skrevet 17. juni 2004 #8 Skrevet 17. juni 2004 9 dager igjen og du går på med krum hals :-)
camie Skrevet 17. juni 2004 Forfatter #9 Skrevet 17. juni 2004 9 dager igjen og du går på med krum hals :-) Jajajajaaa.....bare artig med litt utfordringer...
camie Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2004 *klippe klippe* Kom veldig sent igang med klippinga til boleroen så nå har jeg tatt meg en liten pause. Skal sette sammen delene med knappenåler og frese avgårde med symaskinen. Skriver senere hvordan resultatet ble....
camie Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #12 Skrevet 18. juni 2004 Sånn rent objektivt sett... så er boleroen min vanvittig fin og jeg er så stolt som jeg aldri har vært før!! Eneste som gjenstår nå er å brodere inn monogrammet vårt i sølvtråd på den ene armen. Ikke bare er den fin, men billig også... 470 blanke kroner kostet den meg.
MIKKELBRUD Skrevet 19. juni 2004 #13 Skrevet 19. juni 2004 Så flink du er!!! Og det med monogrammet høres jo så flott ut! Jeg bøyer meg i støvet....
Grooo Skrevet 19. juni 2004 #14 Skrevet 19. juni 2004 Du er jo kjempeflink! Gøy også da, å vise fram på den store dagen noe du har laget selv Jeg vurderer å prøve å sy cape til bunaden min jeg, men vet ikke helt om jeg tørr..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå