Snowblind Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 På fredag var jeg ute og dro på et lite nachspiel. Der var det en fyr som i det siste har vært litt "på" meg. Jeg dro ifra nach og han fulgte etter meg. Jeg var veldig full og det endte opp med at vi hadde sex. Greit, det var min feil og kunne vært unngått. Dagen etter skulle jeg på jobb, og han har siden fredag dukket opp flere ganger på jobben min, og ringer meg mye og sender mange meldinger. I går så dro jeg hjem etter jobb og gikk å la meg. Fikk deretter mange meldinger fra han om at jeg måtte åpne døra og at han stod utenfor. Jeg ignorerte han i vertfall i tre kvarter. Han tok i håndtaket, banket på og til og med prøvde å låse seg inn. Fikk etterhvert noen meldinger der det stod at han kom til å knuse døra. Etter hvert så begynte han å kaste stein på vinduet og ettersom jeg har naboer så måtte jeg til slutt bare gå ut å snakke med han. Jeg ba han om å dra seg hjem. Etter mye om og men så dro han. Når jeg gikk ut var han hyggelig, men sånn oppførsel er jo alikevel bare helt ekstremt. I dag så var jeg igjen på jobb, og han dukket opp der. Jeg avviser han hele tiden og skulle jo stenge. Jeg gjorde det og gjorde meg ferdig. Etter å ha skrudd av lyset og på vei til å gå så banker han på døra, og jeg gjemte meg. Jeg satt der i hvertfall en time og turte ikke å gå ut. Og igjen han prøvde å låse seg inn (????) Til slutt så klarte jeg å se ut alle vinduene og så han ingen plass. Jeg gikk deretter bort til noen vinduer høyt oppe og så tilfeldigvis at han akkurat sykla vekk. Så jeg trodde at han dro, og bestemte meg for at jeg bare skulle kjappe meg ut, og der stod han......... Han følgte etter meg hjem og jeg sa at jeg skulle hjem og legge meg og at han skulle gå vekk. Han parkerte sykkelen i det jeg var på vei inn og jeg sa at han ikke skulle følge etter meg. Jeg hadde igjen døra, men han kom inn (hoveddøra til bygget jeg bor i). Jeg tok tak i han og dro han ut og sa at nå for han fanken meg ta å gå og at dette går ikke han. Deretter sa han bare fuck you og jeg sa det samme tilbake. Jeg er seriøst litt redd nå. Hjertet mitt bare banker som faen. Jeg tror ikke han er i stand til å slå meg eller noe sånn, men det er bare veldig creepy. På jobben i dag vurderte jeg nesten å ringe til politiet.. Bah, hater at jeg har rotet meg borti dette, men gjort er gjort. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Kan jo ringe politiet, men med tanke på at jeg har hatt sex med han, så er jeg redd for at han kommer til å f.eks fortelle det til folk eller generelt lage problemer for meg.. Guuuud...... Det har de siste dagene vært mye verre enn hva jeg skriver her, men orker ikke å ta med alt..
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Be om besøksforbud. Anonymous poster hash: b7231...902 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Anmeld, og så må du få besøksforbud. Går ikke an å leve under sånne forhold. Kan føre til angst, og mere til. Det er ikke greit uansett om du har hatt sex med han. Det er uholdbar oppførsel. Anonymous poster hash: cc2c9...f8a 9
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Si til han at du har anmeldt han til politiet. Anonymous poster hash: 4d89a...8ec 4
Timza Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Anmeld til politiet og få et besøksforbud. Greit å få gjort det om han skulle finne på å gjøre noe. Om ikke kun herverk f.eks, så har du jo han i søkelyset allerede hos dem, og det er enklere å ta han om det gjentar seg. 4
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Der fikk du smake din egen medisin. Har man tilfeldig sex, så må man nesten bare innse at alt mellom himmel og jord kan dale ned i hode på deg etter på. Men det visste du vel? Anonymous poster hash: 169e0...125 5
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Der fikk du smake din egen medisin. Har man tilfeldig sex, så må man nesten bare innse at alt mellom himmel og jord kan dale ned i hode på deg etter på. Men det visste du vel?Anonymous poster hash: 169e0...125 Noe i veien med deg?? smake sin egen medisin,haha! gå å ta din medisin kjære deg! Ts, ta opp tlf samtaler og ta vare på meldinger der han kommer med trusler, mener det er ulovlig å ta opp samtaler uten å i formere om det, men han her virker ikke som om han han er helt med så du kan sikkert bare si det til han uten att han skjønner det. Jeg har vert borti en lignende situasjon før,og det ga seg ikke før jeg involverte politiet. jo mer jeg ignorerte han desto mer innpåsliten ble han.Anonymous poster hash: c2930...be5 15
minister-mio Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Der fikk du smake din egen medisin. Har man tilfeldig sex, så må man nesten bare innse at alt mellom himmel og jord kan dale ned i hode på deg etter på. Men det visste du vel? Anonymous poster hash: 169e0...125 ta medisinen din! At man har sex er ikke en invitasjon til å bli trakassert 20
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Innlegget er ryddet for oppfordring til lovbrudd. Alice i Eventyrland, mod Endret 3. juni 2014 av Alice i Eventyrland 1
tratrins Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Shit så ekkelt! :-/ Ring politiet! Om ikke annet så kan det hende at de kan komme med gode råd for hva du burde gjøre! 2
Gjest Snuppi Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Der fikk du smake din egen medisin. Har man tilfeldig sex, så må man nesten bare innse at alt mellom himmel og jord kan dale ned i hode på deg etter på. Men det visste du vel?Anonymous poster hash: 169e0...125 [/quot Takk til deg! Du kan umulig være helt i vater når du kan komme med en slik lite gjennomtenkt uttalelse.
Snowblind Skrevet 3. juni 2014 Forfatter #12 Skrevet 3. juni 2014 Jeg får se nå om han fortsetter eller om har tar et hint. Selv om jeg ser for meg at han kommer til å fortsette... Isåfall skal jeg snakke med politiet eller evt. sjefen min så han ikke kan komme innom jobben. Bare sykt ekkelt at han vet både hvor jeg jobber og bor, når han oppfører seg sånn. Han må jo være helt psykopat.
I Grosny Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Jeg får se nå om han fortsetter eller om har tar et hint. Selv om jeg ser for meg at han kommer til å fortsette... Isåfall skal jeg snakke med politiet eller evt. sjefen min så han ikke kan komme innom jobben. Bare sykt ekkelt at han vet både hvor jeg jobber og bor, når han oppfører seg sånn. Han må jo være helt psykopat. Psykopat eller ikke. Mulig han er så på trynet forelsket at han oppfører seg deretter. Jeg tror du skal si fra stålklart at han må holde seg unna, og true med politi og besøksforbud.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Hvor gammel er han? Jeg har også en slik stalker etter meg.. Anonymous poster hash: 4d89a...8ec
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Jeg får se nå om han fortsetter eller om har tar et hint. Selv om jeg ser for meg at han kommer til å fortsette... Isåfall skal jeg snakke med politiet eller evt. sjefen min så han ikke kan komme innom jobben. Bare sykt ekkelt at han vet både hvor jeg jobber og bor, når han oppfører seg sånn. Han må jo være helt psykopat. Hvor gammel er han? Jeg har også en slik stalker etter meg.. Anonymous poster hash: 4d89a...8ec Anonymous poster hash: 4d89a...8ec
Gjest chisandra Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 Dette er stalker + moms! Si til han at du har vært i kontakt med politiet og informert de, og at du har avtale om å gi beskjed hvis det ikke opphører. Kanskje han blir skremt av det? Huff, dette hørtes ekkelt ut.
Gjest tiaen Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Fortell han TYDELIG at du ikke er interessert i noe som helst med han. Du var full når dere hadde sex og det hadde aldri skjedd i edru tilstand. Fortell også at om han fortsetter å følge etter deg, så kommer du til å anmelde det. 2
Gjest tiaen Skrevet 3. juni 2014 #18 Skrevet 3. juni 2014 Der fikk du smake din egen medisin. Har man tilfeldig sex, så må man nesten bare innse at alt mellom himmel og jord kan dale ned i hode på deg etter på. Men det visste du vel? Anonymous poster hash: 169e0...125 Lol, er du en av de feiltakene kvinner tar når de er full eller? 5
Gjest celine Skrevet 3. juni 2014 #19 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Æsj, så creepy Jeg ville ha truet med politi, om han ikke lar deg være i fred. Så ville jeg nok ha gått til anskaffelse av en sånn liten alarmsak som man kan skjule i hånden, men som hyler helt dyrisk hvis den utløses. Denne mannen må jo være syk.. Ser de har en sånn til 59 kroner på Clas Ohlsson Endret 3. juni 2014 av celine
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #20 Skrevet 3. juni 2014 Jøss, du må ha vært litt av stjerne i senga Fra spøk til alvor. Jeg hadde blitt skremt av han. Gi han klar beskjed om at han ikke kan komme på jobben din, og at du ikke vil ha kontakt med han. Bytt telefonnummer.Anonymous poster hash: 8d84b...0f4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå