AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Nå som en del av postkontorene er flyttet til butikker har de da samme åpningstider som butikkene,eller stenger de likt som postkontorene pleide å stenge? Anonymous poster hash: 52068...878
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Det kan du finne ut på posten.no. Under åpningstider osv fra framsiden. Her er posten like lenge åpen som butikken hvertfall :-) Anonymous poster hash: 84ecf...501
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Posten stenger alltid en time før butikken stenger. Hvis butikken stenger for eks 23 så stenger posten 22. Med stenge så mener jeg at det er banktjenester som blir stengt som å betale regninger, innskudd uttak. Å hente pakker og sende brev/pakker kan du gjøre helt til butikken stenger Anonymous poster hash: 75cd3...5b2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Posten stenger alltid en time før butikken stenger. Hvis butikken stenger for eks 23 så stenger posten 22. Med stenge så mener jeg at det er banktjenester som blir stengt som å betale regninger, innskudd uttak. Å hente pakker og sende brev/pakker kan du gjøre helt til butikken stengerAnonymous poster hash: 75cd3...5b2 Dette er ikke riktig. På min lokale butikk er posten åpen helt til buttikken selv stenger - som er kl. 22.00. Anonymous poster hash: 7fa1f...9a7
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Dette er ikke riktig. På min lokale butikk er posten åpen helt til buttikken selv stenger - som er kl. 22.00. Anonymous poster hash: 7fa1f...9a7 ...du leste innlegget du svarer på?Anonymous poster hash: ce7be...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå