Gå til innhold

Fun light iste

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Liker den jeg :) Fersken er helt klart best, men det er viktig å blande den ut svakt, ellers blir den altfor søt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker den jeg <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_Happy.gif' alt=':)'> Fersken er helt klart best' date=' men det er viktig å blande den ut svakt, ellers blir den altfor søt.

Enig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Julienne¤

Simpson's Fersken iste-saft bør også prøves. Finnes både med og uten sukker. Har prøvd den med sukker og den smaker kjempegodt, ikke så søtt og klissete som funlight.

Av funlight isteene foretrekker jeg sitron.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Simpson's Fersken iste-saft bør også prøves. Finnes både med og uten sukker. Har prøvd den med sukker og den smaker kjempegodt, ikke så søtt og klissete som funlight.

Av funlight isteene foretrekker jeg sitron.

Hvor får man kjøpt denne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simpson's Fersken iste-saft bør også prøves.

Er det de samme som lager den gode appelsinsaften i sånn stor glassflaske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Smakte iste for aller første gang i dag jeg, og det var Funlight med fersken. Blanda den ganske svak (siden jeg ikke liker te...) og jeg syns den smakte godt jeg!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Har ikke smakt Simpson's appelsinsaft, men de har i alle fall noen store flasker med det. Kjøpte den på Rimi Stormarked, men har også sett reklame for den i et Coop blad så det er mulig de har den i velassorterte coopbutikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Smakte iste for aller første gang i dag jeg, og det var Funlight med fersken. Blanda den ganske svak (siden jeg ikke liker te...) og jeg syns den smakte godt jeg!

K

Den smaker ikke iste, den smaker saft. Iste er ikke fullt så søtt som saft, og mer forfriskende, synes jeg. Nå har jeg vennet meg til denne typen saft, og tipper den blir kjøpt om igjen neste gang jeg skal handle :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke typisk Ethereal??

Det samme sa jeg om lilla nonstop først, men er nå ferdig med min andre pose!

Jeg liker veldig godt Fun Light med fersken smak, sitron har jeg ikke smakt.

Som iste liker jeg bedre Lipton sine pulverposer, men som iste-saft er denne god, med isbiter i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hverken saft eller iste, men så at de hadde Simpsons istesaft på Smart Club i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker hverken saft eller iste, men så at de hadde Simpsons istesaft på Smart Club i dag.

Det skal jeg se etter neste gang vi er på SmartClub. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man først skal ha iste med sukker i, er det bare en som gjelder: Fruiss. Det er fransk "sirop" som koster 45,- og smaker helt fortreffelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man først skal ha iste med sukker i' date=' er det bare en som gjelder: Fruiss. Det er fransk "sirop" som koster 45,- og smaker helt fortreffelig.[/quote']

Fruiss har mange gode safter i allefall, men har ikke smakt isteen deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...