Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For klipp?

For farging?

For minicoloration?

For striping?

Gjør du det hos lærling, frisør eller hjemme?

Anonymous poster hash: 306a5...43b
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg farger håret selv, hjemme. Det koster ikke mer enn hva pakken med farge koster. Men er hos frisøren med jevne mellomrom for klipp. Koster vel mellom 500-600 kroner for klipp antar jeg. Hos frisør, ikke lærling.

Anonymous poster hash: a898e...ab7
Skrevet

Nå har jeg akkurat skiftet frisørsalong så har ikke gjort noe annet enn klipp der enda. Det kostet vel 750,- tror jeg.

På forrige kostet det vel rundt 1300,- for farge og klipp.

Skrevet

Klipper håret annen hver måned hos fast frisør koster 600. Farge gjør jeg hjemme vanligvis og koster ikke så mye

Gjest Enhjørning
Skrevet

Når jeg er hos frisøren er det farge og klipp(evt. striper) og ligger på mellom 1400,- til 1900,-, er litt usikker da jeg ofte plukker med meg et produkt eller to også. Gjør det hos min faste frisør :)

Gjest iGirl
Skrevet (endret)

Jeg betaler 1200 hver 8 uke ca, stuss og striping av ettervekst (ikke lærling).

Endret av iGirl
Skrevet

Jeg klipper håret hver 100.dag sånn ca :ler: Betaler 450 kroner, men da har jeg studentrabatt :) Har ikke farget håret siden.. lenge siden.

Skrevet

Mellom 1800 og 2000 pleier jeg som oftest å måtte betale. Og da er det foliestriper involvert. Er lys blond så det er uaktuelt med hjemmefarging.

Skrevet

Betaler ca 750 kr for klipp. Har brent meg så mange ganger nå på lærlingklipp, selvklipp og venninneklipp at jeg endelig har lært:p Farger jeg håret gjør jeg det hjemme. Har farget det en gang hos frisør og så helt ærlig ingen forskjell.

Skrevet

Betaler ca 750 kr for klipp. Har brent meg så mange ganger nå på lærlingklipp, selvklipp og venninneklipp at jeg endelig har lært:p Farger jeg håret gjør jeg det hjemme. Har farget det en gang hos frisør og så helt ærlig ingen forskjell.

Velkommen tilbake :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Velkommen tilbake :blomst:

åh, takk, så koselig:)

Skrevet

Jeg har foliestriper i hele håret, og en minicolor i vask, kur, klipp og valgfristyling for 1150,-.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg betaler 100 kr for å klippe panneluggen, noe mer er det sjelden jeg orker å bruke penger på. Tror det var 650 kr sist jeg klippet hele håret, en sånn enkel "stuss 10 cm"-klipp. Så det tar jeg helst i utlandet om det passer sånn.

Anonymous poster hash: 4c182...498

Skrevet

Farge av ettervekst og klipp ligger mellom 1800-2000 for meg.. Sykt dyrt! Prøver å vente helt til jeg MÅ fikse det..

Skrevet

Stusser håret to ganger i året, og betaler 650kr hver gang. Så, 1300kr i året. Klipper meg hos frisør, unngår lærling etter å ha blitt skamklipt en gang.

Hverken farger eller striper håret

Frisørprodukter handler jeg over nett.

Skrevet

Klipper meg hos lærling, betaler mellom 150 og 250 kr for hver gang. Og da bare stussing. Har aldri i mitt liv farget/stripet håret.

Skrevet

jeg farger håret selv 2-3 ganger i året så bruker rundt 150 kr på det hver gang. klipper meg ca 2 ganger i året. gjerne hos ei mamma kjenner og da betaler jeg bare 250 kr, ellers blir det vel ca 500 kr

Gjest Tigress
Skrevet

Eg klippar meg om lag kvar sjette veke, og betalar om lag 570,-. Eg går til frisør. Eg klippar berre, ikkje farging eller noko slikt nokon gong.

AnonymBruker
Skrevet

Foliestriper og klipp 1100,-

Anonymous poster hash: 56492...e79
Gjest Evans
Skrevet (endret)

For klipp ca 900 kr. Syns det er litt i overkant, men hun er så flink, så da tenker jeg at det er verdt det.

(farger, striper eller andreting gjør jeg ikke så det vet jeg ikke hvor mye ville kostet)

Endret av Evans

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...