AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Bestilte en vare fra USA. Har bestilt derfra endel ganger. Men denne gangen bestilte jeg noe jeg vet er populært, men de hadde det heldigvis inne da jeg betilte. Betalte for varen, og det stod på statusen "processing". Så kom søndag, ingen behandlig, og nå mandag, der står det nå "on hold". Hvorfor det? Finner ikke ut hvorfor, hva mener de med "on hold"? Prøvde å google... Har de solgt en vare til meg, som de ikke har inne? Anonymous poster hash: df8d7...01e
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 På vent. Hva mener du med det, hva betyr at varen er "på vent"? Da jeg bestilte den, var den tilgjengelig for bestilling.Anonymous poster hash: 4750b...6a9
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Hva mener du med det, hva betyr at varen er "på vent"? Da jeg bestilte den, var den tilgjengelig for bestilling.Anonymous poster hash: 4750b...6a9 On hold = På vent. Så du er i kø. Hvorfor aner jeg ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 On hold = På vent. Så du er i kø. Hvorfor aner jeg ikke. Det er DET jeg lurer på, hva nettbutikker mener med å skrive "on hold". Jeg vet hva de to ordene satt sammen betyr, det jeg ikke vet er hva en status som "on hold" betyr når man har betalt for en vare som var tilgjengelig.Anonymous poster hash: 4750b...6a9
Pearl2.0 Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Tror det betyr at de venter på å få den inn på lager. Sånn er det på VS, da kan man bestille men hvis de ikke har varen fysisk på lager må man vente, ofte lenge, for å få den. Men den kommer etter hvert hvis det er noen trøst 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Ok! Men de hadde den på lager da jeg bestilte og hvis det er f.eks 9, 4,3,2 og 1 igjen, står det det når man bestiller. Det stod det ikke, dvs at de hadde minst 10 igjen, og utifra det jeg har sett, selges det ikke 10 stk i døgnet av nettopp den typen. Anonymous poster hash: 4750b...6a9
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Må legge til at butikken skriver "back ordered" dersom noe ikke er på lager, og noen har bestilt en vare som de bestiller igjen.. Derfor jeg stusser. Skjønner hva "processing", "complete" og "back ordered" betyr, men ikke helt den "on hold". Mistenker at de planlegger å kansellere orderen og returnere pengene, av en eller annen grunn? Hmmh Nytter ikke å sende mail heller, sendte mail for tre uker siden angående noe, ikke fått svar Anonymous poster hash: 4750b...6a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå