AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Vi har hatt lammeskinn i vogna frem til nå, men ser at bhg. hadde tatt det ut i dag. Lurer på om vi burde legge i noe annet for å gjøre det mer behagelig, men vet ikke helt hva det skulle være. Våre har begge sovet på skinn ute frem til nå, hele året, så jeg kjenner ikke til noe annet. Tynt hullete pledd over seg i varmen, og lite klær, synes det virker ganske behagelig. (Ungen det gjelder er forøvrig 2 år og sover et par timer midt på dagen.) Hva sover deres unger på/i i vogna i sommervarmen? Anonymous poster hash: 2044c...b5d
Semydfe Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Mini her sover fortsatt på korthåret lammeskinn. Ikke svett eller klam selv nå som det er så varmt.
Bringebærsaft Skrevet 3. juni 2014 #3 Skrevet 3. juni 2014 Jenta mi sover på lammeskinn. Både i vogna og senga. Det er det eneste hun ikke klir klam og svett av:-)
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #4 Skrevet 3. juni 2014 Lammeskinn. Madrassen er klammere og avgir mer varme uten skinnet som jeg føler tempererer mer stabilt.Anonymous poster hash: 97eca...635
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Prøv litt forskjellig og se hva som fungerer for dere. Alle sier lammeskinn er bra fordi det regulerer temperaturen, men for mitt barn ble det for varmt (veldig varm av seg). Han sover ikke i vogn lengre, husker ikke helt hva han sov oppå om sommeren, men tror han bare sov på de underlagene som fulgte med vogna. Anonymous poster hash: e03ec...7a3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Lammeskinn her også, men vogna er veldig luftig da så det blir bra med luftgjennomstrømning inni der.Anonymous poster hash: eef7c...066
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Hjemme sover han på lammeskinn, synes egentlig det fungerer greit. Føler at jeg ikke har helt kontroll i bhg., men kan jo bare si at han fortsatt skal sove på skinnet. Greit å høre at det ikke er bare jeg som tenker at skinn kan fungere både sommer og vinter. TS Anonymous poster hash: 2044c...b5d
Dyregod Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Hun ligger bare rett på vogna som den er, hun blir helt svett ellers. Hun sover godt allikevel
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Madrass med laken, og kanskje et helseteppe over seg. Når det er på det varmeste dropper vi helseteppet også. Anonymous poster hash: 121b6...272
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Vår sover også bare rett på underlaget i vogna. Måtte ta ut lammeskinnet (korthåret) da temperaturen begynte å nærme seg 17-18 grader ute, da var han dyvåt av svette i nakken og nedover ryggen hver gang han våknet.Anonymous poster hash: c3517...5bb
Gjest Magdalene Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Rett i vognen. Lammeskinn blir alt for varmt for våre p sommeren.
KatteLatte Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Rett i vognen. Lammeskinn blir alt for varmt for våre p sommeren. Samme her.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2014 #13 Skrevet 4. juni 2014 Lanmeskinn under, helseteppe over. Ikke noe svett her hvertfall, og hun er en varm unge.Anonymous poster hash: 8b04d...b3c
LivLaga Skrevet 5. juni 2014 #14 Skrevet 5. juni 2014 Jeg har strikket teppe i baby merino til min nevø på 1år. Han ble svett av lammeskinn også, men det tepper funker visst veldig bra for han, det er bretta dobbelt i vogna :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå