Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er altså saken: for ca 1,5 år siden ble jeg kjent med en fyr på mp. Av forskjellige årsaker ble det ikke noe treff og vi hadde ikke kontakt før han nå sender meg ei ny mld. Vi chatter litt fram og tilbake, blir venner på FB og insta. Nå er det sånn at jeg tror han har flere baller i lufta for jeg synes ikke han er noe super ivrig. Han starter feks ikke en samtale lengre. Det er jeg som må ta kontakt. Ikke " liker" han noe på FB siden heller. Jeg er litt ny på dating da jeg har vært gift i mange år og nå skilt. Jeg har et normalt utseende så jeg vet det ikke er det som gjør at han ikke liker bildene mine. Ikke har han damer som kommenterer på siden hans. Hva er dette? Hvor vil han? Jeg synes han er veldig tiltrekkende så dette gjør meg frustrert altså! Jeg har liksom ikke lyst å virke for ivrig heller, kan jo skremme han bort.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det han som pleide å ta kontakt før, og ikke du? Liker du ting som han poster på FB? Det kan jo hende han tenker det samme som deg - at du ikke er interessert lenger! :-) Og jeg tror egentlig ikke du skal være så redd for å skremme ham vekk. Så klart, ikke vær overivrig og prat til ham HELE tiden HVER gang han er på, men du skjønner. ;-) Gutter på faktisk ha det inn med teskje - de tar ikke hint. Leste om ei som til og med hadde spurt "når skal du ta meg med på date?" og fyren hadde fremdeles ikke tatt hintet. Haha! Prøv å spørre ham om å finne på noe en dag da! Da finner du fort ut hvor dere står. :-D

Anonymous poster hash: fbe1b...ee5
  • Liker 2
Skrevet

😄 du har nok rett i noe der. Jeg har ikke likt bildene hans på FB heller. Men derimot på insta. Mulig han bare er veldig treg. Men så hadde jeg fødselsdag og ingen gratulasjon fra han. Det var gratulasjoner fra 100 vis av andre. Og han var pålogget! Skal forsøke å være litt mere pågående så får jeg vel finne ut hva som skjer. Har jo ingenting å tape :)

Skrevet

Bare ta en sjanse, ja! Hvem vet hvordan det går :danse: Nå er kanskje ikke jeg den rette til å snakke da, haha. Har en jeg (med min fulle mentale styrke) la til på facebook, men som jeg ikke har turt å prate til enda. Huff, er nesten enda kleinere, det.. Problemet mitt er jo nettopp det at det er en mulighet for at vi treffes igjen.. og DET vil jeg meget gjerne unngå nå, samtidig som jeg vil.. Jaja, hvorfor pøser jeg ut med mine problemer!

LYKKE TIIL

Skrevet

Problemet mitt er at jeg er så redd for å bli avvist. Får ikke til å gi 100% av meg selv, så jeg kan kanskje virke uinteressert selv. Men på FB er det jo så lett. Man kan jo bare sende ett lite smily så er samtalen i gang 😉

Skrevet

Jeg er vel ett unikt eksemplar av " historien om kvinner og usikkerhet rundt menn" 😜

Skrevet

Haha! Det er du IKKE alene om :fnise: Men oppdater og fortell hvordan det går, da :D

Skrevet

En liten oppdatering: jeg sendte han ei mld å sa jeg gjerne ville møte han. Han svarte at det skulle vi nok få til. Jeg sa det gleda jeg meg til og han svarer: ingenting! Synes han virker litt passiv ell?

Skrevet

Så bra at du tok initiativ og at han også ville møtes!:D Synes det var litt rart at han ikke svarte når du sa at du gledet deg.. men han ville da møtes, og det er da noe! Er sikker på at du finner ut om han er interessert eller ikke når dere møtes:)

AnonymBruker
Skrevet

Dette minner mistenkelig mye om en jeg også møtte på mp...

Han er fb-venn med haugevis av damer derfra og oppfører seg slik du beskriver. Sier ja til å møtes men lite skjer og han kan bli bort midt i en samtale.

Anonymous poster hash: 7c952...477
Skrevet

Ja man får litt sånn følelse at alt ikke er som det burde. Man sier noe men så oppfører man seg annerledes. Sitter litt å føler at dette ikke er noe å bruke tiden på. Men så er han jo så kjekk da! Håper liksom at han velger meg 😱

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...