Gå til innhold

Sende mld til ukjent på messenger/FB, hjelp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man sender melding til en ukjent person på Facebook og begge har installert messenger, hvordan kan man se at meldingen er lest av vedkommende?

Og kan den havne i spam-boksen fordi man ikke er venner?

Kan man blokkere seg mot å motta dette fra fremmede?

Anonymous poster hash: a6fba...fbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

- Du ser det under bobla, der du har skrevet om personen har sett eller ikke :)

- Den kan det men det skjer veldig sjeldent, kommer mest i innboken!

Endret av Dreamworld
AnonymBruker
Skrevet

De få gangene jeg får en meld fra en ukjent person/ en jeg ikke er venn med, så kommer denne alltid i annet innboksen. Tror det kommer litt ann på hva slags innstillinger som er satt på?

Anonymous poster hash: 6b8bc...20e

Skrevet

Det spørs helt på innstillingene til vedkommende.

Hos meg havner meldinger fra ukjente automatisk i annet-innboksen. Oftest tar det noen dager eller uker før jeg ser det, med mindre jeg forventer å få melding fra noen. Det enkleste er nok å legge til som venn og ta kommunikasjonen derfra.

AnonymBruker
Skrevet

Man kan ikke blokkere seg mot å se meldinger fra personer, da må man blokkere hele personen. Jeg har ofte sendt meldinger til personer jeg ikke er venner med, som har lest meldingen uten at det dukker opp som sett hos meg.

Anonymous poster hash: c5a4f...706

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt til flere jeg ikke er venn med og etter jeg installerte messenger har jeg alltid kunne sett om de har sett meldingen.

I dette tilfellet får jeg ikke sett om vedkommende har fått mld.

Det står jo at personen har messenger og vil motta mld umiddelbart. Sannsynlig at den havnet i annet innboksen da?

Legge til som venn er uaktuelt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sendt til flere jeg ikke er venn med og etter jeg installerte messenger har jeg alltid kunne sett om de har sett meldingen.

I dette tilfellet får jeg ikke sett om vedkommende har fått mld.

Det står jo at personen har messenger og vil motta mld umiddelbart. Sannsynlig at den havnet i annet innboksen da?

Legge til som venn er uaktuelt.

Jeg har messenger selv, men alt sendt fra ikke-venner havner uansett i annet-innboksen. Og de meldingene får jeg ikke sett fra mobilen.

Anonymous poster hash: 6902a...1d0

AnonymBruker
Skrevet

Når du mottar en melding fra en person du har felles venner med, havner den i vanlig innboks.

Når du mottar en melding fra en person du ikke har felles venner med, havner den i "annet".

Anonymous poster hash: 91f18...cde
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ok. Vi har ingen felles kjente så da havner den i annet innboksen. Det holder med å ha en felles bekjent så havner den i riktig innboks? Merkelig opplegg😦

AnonymBruker
Skrevet

Jeg laget en tråd om det samme på singelforumet i går. Ikke aktuelt å legge til som venn, men skulle gjerne sendt en beskjed...

Anonymous poster hash: eceac...f4e
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som er så viktig da?

Anonymous poster hash: c5a4f...706

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...