AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Og da tenker jeg på kommentarer om utseendet og ting man gjør osv. For når jeg forteller morsomme ting vi har sagt eller gjort mot/med hverandre til andre folk, måper de og rister på hodet og sier "SA han virkelig det??!" og da blir jeg litt sånn... "Er vi seriøst det eneste paret som ikke er redd for å si det vi mener om den jævla tksjorta eller at rumpa plutselig er stor?" Her er noen kommentarer min kjæreste har sagt til meg (noe pleier han å kødde med og noe er sant) - "Fløtt den feite ræva di`a" (kødd) - "Gigaboooobs!" finner han på å rope et par ganger. (ikke kødd.) - *Rister meg på magen* "Spist mye eller?" (kødd. Jeg har flat mage liksom...) - "Chill a. Pms eller? Jeez!" (ikke kødd) - "Ække rart det er trangt her da, så tjukk i rumpa som du er" (Kødd) - "Blir så sykt irritert på deg noen ganger. Arrrg" (Ikke kødd) - "Du er rar ass." (Kødd) - "Alt bra med deg eller? Helt fjern eller?" (Kødd og litt ikke kødd, haha) - "Fløtt dæ, dette er min halvpart!" (når vi ligger i senga. Ikke kødd) Mine kommentarer til han: - "Gått opp igjen eller? Du har liksom begynt å få hofter igjen..." (ikke kødd) - *Rister på magen hans* "Du har litt søt mage da..." (ikke kødd) - "Slappa litt a..." (ikke kødd) - "Større ræv enn meg du" (kødd) - "Fløtt deg a tjukken" (kødd) Ved siden av alle disse kommentarene, er vi også veldig flinke til å rose hverandre, si pene ting til hverandre, sette pris på hverandre osv. Er bare det at vi er såppas avslappet og trygge på hverandre at vi ikke er redd for å si det vi tenker og tåler å høre det også. Vi kan liksom være oss selv 110% (om ikke mer) og fortsatt elsker vi hverandre like mye. Flere som har det sånn, eller blir det bråk så fort en "negativ" kommentar kommer ut? Anonymous poster hash: 44614...366
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Du spør om vi er ærlige med hverandre, men alt dere sier til hverandre er jo på kødd, så da er dere jo ikke ærlige? Anonymous poster hash: 48fff...f64 11
strawberry Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Vi er ærlige med hverandre, men sier det ikke på sånne måter som du skriver her. Du spør om vi er ærlige med hverandre, men alt dere sier til hverandre er jo på kødd, så da er dere jo ikke ærlige? Anonymous poster hash: 48fff...f64 Helt enig. Vi er ærlige mot hverandre, sier ifra dersom man synes den andre har lagt på seg litt, sier fra hva vi synes om f.eks et antrekk uten å si "du er fin uansett du <3 <3 <3 ".
Red-Ruby Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Ærlighet for meg handler ikke om å pirke på hverandre.. Dere har sikkert bare annerledes kjemi enn andre par, alle par er vel egentlig forskjellig. Jeg er sånn som mener at det er viktig å bygge hverandre opp og ikke rive ned. Vi kan selvsagt tulle hvis en av oss gjør noe dumt i hverdagen og le av det, men jeg tror at sånne kommentarer daglig hadde gått inn på en av oss. Jeg får helt ærlig vondt i hjerte av tanken på å kalle typen feit..hadde aldri greid å si det i virkeligheten.. Endret 2. juni 2014 av Blue-Jeans 4
Hulderen Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Hvordan er det å være ærlig å slenge så mye dritt til hverandre? Som ikke en gang stemmer? Jeg syns faktisk ikke det er noe å skryte av. 4
Sapientia Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Vi er veldig åpne og ærlige om ting som betyr noe. Enten det er små eller store ting. Kan tulle og fleipe om mye, men dette går ikke på ærlighet slik jeg ser det. Jeg sier ifra om det er noe jeg ikke er så glad for og sier ifra om det er noe jeg setter pris på. Jeg ber han ikke forandre seg, men gir allikevel tilbakemeldinger.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Vi er ærlige ja, men vi kaller ikke hverandre navn eller er frekke med hverandre, ser ikke helt hvorfor det skulle være nødvendig?Anonymous poster hash: dfd00...f9f
skreppamedleppa Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Synes eksemplene dine ts var langt i fra gode. Er vi ærlig med hverandre? Ja absolutt men ikke slik som det du skisserer. Om man kaller den andre for en idiot på "kødd" så er man 110% ærlig, åpen og er seg selv mot den andre? Nei slik har vi det heldigvis ikke.. Vi tåler en spøk, vi har selvironi, vi ler av både en selv og den andre, vi tuller og fjaser og vi vår kjemi sammen men selv om jeg ikke får høre at jeg verken er feit ( på kødd eller ei,) eller at jeg er en hore ( på kødd eller ei) og ikke ønsker et slikt forhold så vil jeg likevel definere mitt forhold som ganske så bra. Vil ikke si at dess mer drit og kødd en har i forholdet dess bedre, men om du må si slike ting for å føle at du er deg selv 110% om ikke mer og har det bra slik så for all del. Men for min del er ikke det en del av forholdet. 1
Cathrine88 Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Vi er både ærlige og tuller masse, men eksemplene dine ga meg ærlig talt bare flashback til 'forholdet' jeg var i i tiende. 5
Gjest Enhjørning Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hva har dette å gjøre med ærlighet egentlig? Det høres jo bare usunt ut. I mitt forhold er vi ærlige mot hverandre uten at vi sier ting som du nevner her. Endret 2. juni 2014 av Enhjørning
Mike Waters Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Vi er brutalt ærlige med hverandre, men vi er ikke hinsides takt og tone av den grunn..... 1
Sillicious Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Ja wow, flashback fra et forhold tidlig i tenårene her også gitt! Vi er også brutalt ærlige mot hverandre, klart det er jo mye "kødd" som du kaller det, men... ikke sånn som det der. Heldigvis
Leehyori Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Vi er vell for ærlige mot hverandre noen ganger
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Vi er ærlige mot hverandre om ting som betyr noe. Om han synes jeg ikke kler et antrekk, eller ser tjukk ut i det, så sier han det nok ikke. Anonymous poster hash: 56993...977
Gjest Evel Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Slikt prat er ikke ok. Å være ærlig går for meg på andre ting, ikke liksom kødding med hverandre. Jeg syns deres humor er litt i overkant, for hva om du en dag er lei deg, og dere har den vanen der? Da kan det blir for mye.
brightness Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 (endret) Vi er veldig ærlige. Sier ting på en ok måte, men er ikke noen ting vi ikke er ærlige om (er ikke nødvendig å være frekke liksom, men vi kan fint si til hverandre hvis den andre har gått opp i vekt eller andre ting). F.eks. presterte han en gang å si til meg "du har jo faktisk ikke pupper. Det er bare to brystvorter" som mer eller mindre er sant. Det er en kommentar som går igjen her og som vi ler av. Og en gang jeg farget håret så fikk jeg på kinnet sånn at noen av de hvite hårene på siden av ansiktet/halsen eller hva jeg skal si, ble mørke, og da gikk han rundt og kalte meg hårek i all offentlighet. Jeg har også kommentert at noen av tskjortene hans er begynt å bli trange over magen. Tror det hadde vært kleinere om han spurte "er denne trang over magen?" og jeg sa nei hvor han derpå ser seg i speilet og den faktisk ER trang over magen. Hva slags forhold er det da? Endret 3. juni 2014 av brightness
tunaen Skrevet 17. juni 2014 #17 Skrevet 17. juni 2014 Heldigvis kan vi være helt ærlige med hverandre. F.eks om klær, eller kropp. Nå har vi en challenge på gang. Jeg skal gå ned et par kg, og han skal se ut som Captain America innen desember Når den ene har oppført seg som en dust, sier vi det med en gang. Om vi skal et sted, og kjolen min er for kort, sier han det. 1
Avalon Skrevet 17. juni 2014 #18 Skrevet 17. juni 2014 Jeg ser på det som å være ærlige med hverande at man sier hva man mener, uten å gå inn for å såre hverande og ikke lyve. Eneste jeg lyver om til samboer er hva han får til bursdag og jul. Jeg kan fint si til han "du stinker, ta deg en dusj" o.l, samme kan han si til meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå