Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

en helt enkel sid hvit (beige/++) kjole? Skal brukes som bryllupskjole, men i et uformelt bryllup. Stoff spiller ingen rolle.

Skulle jo tro at det ikke var noe problem å finne i disse tider, men leter og leter.

Blir kjempeglad og lettet om noen har noen tips! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se etter på eBay. Der får du tak i alt mulig og det ville forundre meg mye om du ikke fant det du er ute etter der! Jeg kjøpte mange ting til mitt bryllup der, sparte masse penger og har aldri opplevd noe trøbbel med kjøp derifra. Lykke til :)

Skrevet

Jeg bruker ogsaa eBay en del, og anbefaler deg aa se noeye paa beskrivelsen av ting, sjekk om de sender til Europa og sjekk feedbacken noeye.

Skrevet

Foruten eBay.com, kan du også søke på eBay.uk og eBay.de. Det går raskere og er ikke så dyrt å sende dersom du kjøper fra England eller Tyskland. Og enig i at feedbacken må sjekkes nøye!

Skrevet

Hvor bor du? Max Mara i Bogstadveien / Parkveien i Oslo har en utrolig lekker, lang, enkel, lett drapert hvit kjole i utstillingsvinduet sitt nå. :)

Catzy

Skrevet

Åh, hvorfor bor ikke jeg i Oslo :roll: Kan tenke meg den var lekker ja..

Kanskje jeg får ta meg en tur på poengene ;)

Har også sett litt på Ebay nå, men synes det er så vanskelig å finne kjole uten å prøve den. Men takk for tipset!

Jeg bor forresten i Trondheim..

Skrevet

Jeg så en i dag på VitaBella i Stjørdal. Den var mer champagnefarvet, men enkel og elegant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...