AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Pleier kiwi å ha snus i eget snusskap i butikken, eller bak kassa? skal kjøpe for ei venninne, men hu vet bare utseende på boksen, ikke navn. så det blir vanskelig å forklare om det står bak kassa. Noen som vet hva som er mest vanlig? Anonymous poster hash: 142c3...f1d
uret Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 har kjøpt snus på forskjellige kiwi butikker, som oftest må jeg gi navnet. men om du spør om du kan komme bak kassa og se, pleier jeg å få lov til det
uret Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 du kan jo beskrive utseende? kanskje jeg vet om navnet
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 På min lokale Kiwi er det et skap ved kassa som man forsyner seg av selv. Anonymous poster hash: ef1df...dfc
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 På Kiwibutikkene her i området har de skap foran kassa der man forsyner seg selv i 8 av 10 butikker, de der man må spørre kasserer er de som ligger midt i sentrum/like ved VGS, vet ikke om det er fordi de sliter med tyveri akkurat der eller om det er tilfeldig... Anonymous poster hash: a9871...b2f
Sugar&Spice Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 hvordan kan man ikke vite navnet på snusen man snuser? 2
Gjest crazycatlady Skrevet 4. juni 2014 #8 Skrevet 4. juni 2014 Hva har snus med mat og drikke å gjøre?
dillyduzit Skrevet 4. juni 2014 #9 Skrevet 4. juni 2014 Hva har snus med mat og drikke å gjøre? Den skal vel i munnen? Haha, men nei, ta med boksen og vis den fram. 1
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #10 Skrevet 8. juni 2014 Kan hun ikke kjøpe snus, er hun mindreårig? Kan hun ikke være med i butikken selv hvis du beskymrer deg sånn for å ikke ta den rette. Eventuelt kan hun sende bilde av boksen som du kan vise i kassa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå