Gå til innhold

Facebook - ser man meldinger fra ukjente?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tidligere fikk man ingen varsler om meldinger som kom fra andre enn venner - de var ihvertfall umulige å legge merke til. Jeg har fortsatt noen fra 2012 som er ulest i "andre meldinger"-innboksen min. Er det noen som vet om det er slik fortsatt? Tenkte noen her inne kanskje har erfaring i å ta kontakt med relativt ukjente på facebook. :P Det er jo ikke noe poeng i å sende en melding som aldri vil bli lest.

Jeg kunne sendt en venneforespørsel (den ser man ihvertfall), men synes det blir ganske kleint. For å være ærlig synes jeg det blir kleint nok å sende henne en melding "ut av det blå", og er ikke helt sikker på om det er noen god idé. Vi hadde en veldig hyggelig samtale under en biltur på drøye ti minutter i helgen. Jeg innbiller meg egentlig ikke at hun var noe hyggeligere mot meg enn hun er mot alle andre hun møter, men det var god kjemi uansett, og hun er uten tvil noe for seg selv. Så jeg kunne tenkt meg å ta en utepils eller kaffe eller noe en dag uansett om det fører til noe eller ikke. Aner ikke engang om hun er singel. Selv om jeg synes det er litt kleint, tenker jeg som så at hvis hun synes det bare er merkelig at jeg sender en melding og foreslått det, treffer jeg henne jo ikke igjen uansett...

Anonymous poster hash: 6a611...75f
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Meldinger fra ukjente havner under "Annet" og syns ikke med mindre du klikker deg inn og sjekker der.

Så slik er det fortsatt... :-p

Anonymous poster hash: c3967...025

AnonymBruker
Skrevet

Damn, hva skal man gjøre da? Jeg kjenner noen som har nummeret hennes, men DET blir litt creepy stalker-tendenser.

Gjest Svampebob1
Skrevet

Ta sjansen og legg henne til... Godtar hun ikke, så gå videre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å legge henne til etter å ha snakket med henne i ti minutter blir litt vel sært, synes jeg. Jeg hadde ihvertfall tenkt at det var en god smule creepy. Noen som vet om det fungerer på samme måte med sider? Hun har en Facebookside i tillegg, kunne jo forsøkt en melding dit. Skjønt, ikke sikker hun administrerer siden selv, og da føler jeg meg jo virkelig smart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...