AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Hva syne dere om han? På en måte liker jeg han, på en annen side ikke. Jeg synes han er litt vel pågående noen ganger, på grensen til at det blir ubehagelig. Men det er kanskje det som er poenget..Anonymous poster hash: 1d5e3...f74
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Er nok det som er poenget ja Han kommer innpå folk på en måte som folk flest ikke gjør, og avvepner folk raskt med sin uformelle direkte måte å være på. Jeg synes han er kjempebra Anonymous poster hash: 21e49...99c
Nuttery Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Digger han! Syntes han er kjempeklein og supernydelig, litt sånn sosial ukomfortabel, som gjør han perfekt til å lage dokumentarer. Syntes mange virker veldig agressive når de lager dokumentarer, han virker bare litt sånn "men hallo jeg er nyskjerrig :(" Love him 4
Gjest Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Synes han er kjempeflink. Han er åpen for andres synspunkter og dømmer ikke de han møter og stiller kontroversielle spørsmål på en "myk" måte samtidig som han får de han intervjuer til å åpne seg tilbake. Han er ærlig og direkte, og det tror jeg kanskje setter ut en del folk, men han skaper jo en tillit ved å bli med på ting som nok kanskje er langt utenfor komfortsonen hans. Ellers ville han nok ikke kommet så tett inn på objektene sine. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Digger han! Syntes han er kjempeklein og supernydelig, litt sånn sosial ukomfortabel, som gjør han perfekt til å lage dokumentarer. Syntes mange virker veldig agressive når de lager dokumentarer, han virker bare litt sånn "men hallo jeg er nyskjerrig :(" Love him Ja er han oppriktig nysgjerrig eller spiller han litt naiv og uvitende noen ganger? Føler at han bevisst liker å fremstå som nysgjerrig men så vet han egentlig godt hva som foregår og vet hvilke knapper han skal trykke på for å fyre opp de han intervjuer. Men igjen, det er kanskje derfor showet fungerer også. Bare irriterer meg noen ganger at det virker som om han gjør seg dummere enn hva han er.Anonymous poster hash: 1d5e3...f74 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 Ja er han oppriktig nysgjerrig eller spiller han litt naiv og uvitende noen ganger? Føler at han bevisst liker å fremstå som nysgjerrig men så vet han egentlig godt hva som foregår og vet hvilke knapper han skal trykke på for å fyre opp de han intervjuer. Men igjen, det er kanskje derfor showet fungerer også. Bare irriterer meg noen ganger at det virker som om han gjør seg dummere enn hva han er.Anonymous poster hash: 1d5e3...f74 Han og teamet har jo gjort grundige research før de spiller inn programmene. Han vet akkurat hva han driver med. Anonymous poster hash: f4e1f...0d3 1
FruHudson Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Ja er han oppriktig nysgjerrig eller spiller han litt naiv og uvitende noen ganger? Føler at han bevisst liker å fremstå som nysgjerrig men så vet han egentlig godt hva som foregår og vet hvilke knapper han skal trykke på for å fyre opp de han intervjuer. Men igjen, det er kanskje derfor showet fungerer også. Bare irriterer meg noen ganger at det virker som om han gjør seg dummere enn hva han er.Anonymous poster hash: 1d5e3...f74 Tror nok han spiller litt uvitende og dum for at personen han intervjuer skal få inntrykk av det, slik at de føler at de må forklare alt på en grundigere måte enn det de egentlig ville ha gjort med en person som forstår alt. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Han og teamet har jo gjort grundige research før de spiller inn programmene. Han vet akkurat hva han driver med. Anonymous poster hash: f4e1f...0d3 Er ikke det litt..uetisk da? Vet ikke om noen så programmet igår om sexforbrytere. Må han absolutt drive å stille spørsmål om hva han ene fyren gjorde ( han som bodde i en bobil)? Det var tydligvis veldig ubehagelig for fyren (ikke at han skal dulles med heller) men må Louis T drive å pushe så innmari enkelte ganger? Altså, jeg synes det er et spennende program han har men noen ganger får jeg lyst til å rope; gi deg nå Anonymous poster hash: 1d5e3...f74
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #9 Skrevet 3. juni 2014 Med gi deg så mener jeg ikke at han skal slutte å lage slike program, bare slutte å stille det samme spørsmålet om igjen når personen tydligvis ikke vil svare.Anonymous poster hash: 1d5e3...f74
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #10 Skrevet 3. juni 2014 Er ikke det litt..uetisk da? Vet ikke om noen så programmet igår om sexforbrytere. Må han absolutt drive å stille spørsmål om hva han ene fyren gjorde ( han som bodde i en bobil)? Det var tydligvis veldig ubehagelig for fyren (ikke at han skal dulles med heller) men må Louis T drive å pushe så innmari enkelte ganger? Altså, jeg synes det er et spennende program han har men noen ganger får jeg lyst til å rope; gi deg nå Anonymous poster hash: 1d5e3...f74 Nei, hvorfor er det uetisk å intervjue mennesker som stiller opp frivillig? De fleste han gjør dette med driver på med fæle greier som krypskyting, bordellvirksomhet og hetsing av homofile, for å gi noen eksempler. Anonymous poster hash: f4e1f...0d3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Med gi deg så mener jeg ikke at han skal slutte å lage slike program, bare slutte å stille det samme spørsmålet om igjen når personen tydligvis ikke vil svare.Anonymous poster hash: 1d5e3...f74 Du får skrive til ham og fortelle ham at du synes han er ekkel. Tror alle prisene hans og anerkjennelsen han får andre steder betyr litt mer. Anonymous poster hash: f4e1f...0d3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Nei, hvorfor er det uetisk å intervjue mennesker som stiller opp frivillig? De fleste han gjør dette med driver på med fæle greier som krypskyting, bordellvirksomhet og hetsing av homofile, for å gi noen eksempler. Anonymous poster hash: f4e1f...0d3 Uetisk var kanskje et overdrevent ord, enig i det. Selv om det er fæle mennesker så synes jeg faktisk det blir ubehagelig og kleint.Anonymous poster hash: 1d5e3...f74
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Du får skrive til ham og fortelle ham at du synes han er ekkel. Tror alle prisene hans og anerkjennelsen han får andre steder betyr litt mer. Anonymous poster hash: f4e1f...0d3 Hehe, nei kommer ikke til å gjøre det. Programmet er ikke dårlig, det provoserer meg noen ganger noe som sikkert er meningen Anonymous poster hash: 1d5e3...f74
Mann 42 Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Jeg liker Theroux Han gir folk plass til å fortelle sin historie, og jeg har ikke sett ham opptre fordømmende overfor noen av sine intervjuobjekter noen sinne. Han forteller historien deres, rett nok med sine egne kommentarer. Det er ganske utrolig hvordan folk åpner seg for ham og forteller ganske fritt. Og hvordan han makter å stå i situasjoner som egentlig burde være ganske skremmende. F.eks da han intervjuet redneck-nazier, og en av dem begynte å pushe for å få vite om Theroux var jøde. Han ville jo ikke si noe om det, kanskje for å holde på spenningen i et øyeblikket. Eller kanskje for at han ikke skulle kunne hverken anklages for å ha en jøde-agenda, eller for å være løgner. Så han sa at han ikke helt skjønte hvorfor det var interessant i fht de spørsmålene han stilte. Anyway, stemninga var ganske amper der en stund før det hele roet seg litt ned. Og han har vært i max sikkerhets-fengsler. DET imponerte meg, for det er ikke noen garanti for at man kommer ut igjen. Og de som sitter der, soner så lange straffer at de kunne gjøre hva som helst, uten at det ville vises igjen på "kontoen" deres. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #15 Skrevet 3. juni 2014 Tror nok han spiller litt uvitende og dum for at personen han intervjuer skal få inntrykk av det, slik at de føler at de må forklare alt på en grundigere måte enn det de egentlig ville ha gjort med en person som forstår alt. Ja, sånn oppfatter jeg det også, og det er det jeg liker ved ham. Riktignok ville jeg ikke kalle det dum, jeg synes heller at han er uvanlig flink til å stille åpne spørsmål og fremstå som oppriktig nysgjerrig, og det er vel også grunnen til at folk åpner seg slik de gjør. Han stiller jo også kritiske spørsmål og ber intervjuobjektene ta stilling til konkrete innvendinger mot det de gjør, sier, tror og tenker. Han får rett og slett uendelig mye mer ut av intervjuobjektene med fremgangsmåten sin enn det andre journalister gjør. Anonymous poster hash: 4c4ca...015
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå