AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Nå er jeg så lei! Min mor tar opp eksen min hele tiden. Slik som feks: Så han på butikken i går, tror han var med noen venner. Eller: hilste på han da jeg gikk tur i dag, er det ikke litt dumt dere ikke er sammen lengre? Det er 1,5år siden det ble slutt! Vi var bare sammen i noen få mnd. Jeg er over han! Jeg blir så irritert. Anonymous poster hash: 73b8a...367
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Hva med å si: "Det er 1,5 år siden, mamma. Og for å være ærlig er det irriterende og slitsomt at du nevner han hver gang du ser eller tenker på han. Er det noen spesiell grunn til at du har hengt deg opp i denne tilfeldige fyren jeg datet noen måner, eller tror du at du klarer å finne nye samtaleemner?" ? Det enkle ER ofte det beste. Eller du kan starte si helt vilkårlig skandaløse ting som "ja, litt trist, men siden jeg lå med søsteren hans så måtte det jo bare gå slik..." Eller "egentlig ikke, mamma, har hatt mye bedre sex etter han." Om hun har humor.. Anonymous poster hash: a493d...5ad
Frisørdama Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Enig med anonym over her. Du får si det rett ut.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #5 Skrevet 3. juni 2014 Det gjør min mor også, mens forloveden sitter i samme rom. Jeg og eksen er gode venner, men enkelte ting kunne hun holdt for seg selv.Anonymous poster hash: ce161...63d
Gjest Timber Skrevet 3. juni 2014 #6 Skrevet 3. juni 2014 "Er det ikke på tide å komme over han mamma?"
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Hva med å si til din mor at du blir lei av at hun envner ham så ofte og at hvis hun gjør det fordi hun ønsker at dere blir sammen igjen, har det motsatt virkning da det faktisk gjør at du blir mer og mer lei av ham uten å se ham engang... Anonymous poster hash: 39dcc...5fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå