Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi var bare tre stk. igjen på bussen, men han gamle mannen satt helt foran. Nesten helt bakerst i bussen satt det en ung mann, på omtrent min alder tror jeg. Ihvertfall mellom 22-28 år ish. Jeg satt i midten av bussen med ryggen vendt mot sjåføren, så altså så jeg rett mot bakerste del av bussen deriblant han unge mannen. Glana jo ikke da, men til å begynne med syns jeg han var kjekk osv.

Etter omtrent 10 min ser jeg tydelig at han begynner å gråte. Tårene bare renner og han blir rød i ansiktet, men flytter ikke blikket på noe annet enn ut av vinduet. Jeg prøvde å unngå å se, men kunne liksom se han i speilet gjennom vinduet å. Han gråt bare mer og mer og jeg kunne ikke unngå å få skikkelig vondt inni meg... dessuten: hvor vanlig er det at en mann sitter og griner på bussen?

Og nå klarer jeg ikke å få han ut av hodet. Dette skjedde altså i går... Jeg føler liksom trang for å finne ut om han har det bra nå liksom. Leta etter han på face i går, for tror jeg har sett han før (gått på samme vg) og fant han ganske raskt, vi har noen felles venner. Jeg sendte han en mld i natt og skrev at jeg ble lei meg på hans vegne (hvor rart enn det hørtes ut) og bare lurte på om han hadde det bra sånn ellers. Han svarte ganske kjapt at han hadde drukket litt den kvelden og i tillegg hadde kjærlighetssorg. Vi prata kanskje 2 timer eller noe og nå tror jeg at jeg er helt betatt av denne fyren! Det siste han skrev før vi la oss var "Snakkes da. God natt ;)" Liksom... mente han direkte at vi snakkes lurer jeg på. Venter på å høre fra han... halloo i luken, føler meg litt smågal her.

Anonymous poster hash: b3242...d13
  • Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når en dame gjør slikt så kalles det å være omtenksom, men når en mann gjør det kalles det stalking :)

Det var snilt gjort av deg forresten :)

• Liker 18
Skrevet

"Snakkes" brukes som et synonym til "Hadet", så det kan godt hende du ikke hører fra han igjen.

Dessuten tror jeg ikke du skal ha noen forhåpninger når han åpenbart har knust hjerte, og han nok trenger tid til å komme over eksen sin.

• Liker 11
Skrevet

Så utrolig bra at du kontaktet han! Det gjorde sikkert litt godt for han å få vite at noen brydde seg nok til å lete han opp og sende en melding. Utrolig bra gjort av deg! Så håper jeg det går bra videre :):hug:

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Så snillt gjort av deg...:)

Varmer å høre at det finnes folk som deg der ute, virkelig.

Anonymous poster hash: c4a9b...867

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Når en dame gjør slikt så kalles det å være omtenksom, men når en mann gjør det kalles det stalking :)

Hadde det vært en incel så hadde han nok blitt oversett, desverre.

Anonymous poster hash: 628b2...1d2

AnonymBruker
Skrevet

Flere hadde vel gjort det samme :) Håper jeg? Spesielt hvis man virkelig føler det inni seg at man bare må (uansett hvor fremmed personen er) finne ut om han/hun har det bra nå. Ellers hadde jeg gått rundt i flere dager og tenkt meg ihjel. Men dette utviklet seg til at jeg nå føler meg helt betatt av han. Og VENTER på å høre fra han... vet han nettopp kom ut av et forhold og ikke er over henne enda, men jeg tenker at jeg kanskje kan være "lyset" i tunnellen hans på en måte... en rebound kanskje :P Det gjør ikke meg noe ihvertfall. Føler bare så trang for å se han igjen! Hvor sykt enn det hørtes ut. Jeg føler meg litt gal i dag.

Jeg tenkte at jeg kunne sende han en mld om noen dager, hvis han ikke har sagt noe, og skrive "Tenkte på deg. Hvordan går det med deg?" eller noe?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Pass på å ikke bli rebound om dere blir sammen :)

Anonymous poster hash: 68261...986
  • Liker 3
Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad, uansett hvilket kjønn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du gjort det om han var stygg? Trokke det.

Anonymous poster hash: c9f5d...947
  • Liker 6
Gjest Knuse
Skrevet

Det var veldig fint og snilt gjort av deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du gjort det om han var stygg? Trokke det.

Anonymous poster hash: c9f5d...947

Jo, tror faktisk jeg hadde det. For når jeg først så hvor lei seg han var, tenkte jeg ikke på at han var kjekk eller noe i den duren, det eneste jeg tenkte på var hvor vondt jeg fikk av han og at jeg hadde så lyst til å gå bort og trøste han eller noe... men turde ikke det, så da ble det en melding istedet. Så selv om jeg ikke hadde likt utseendet hans, hadde jeg fortsatt vært bekymret og ville sendt en mld.

Det var etter praten vår jeg ble betatt av han. Det at jeg så han og syns han var kjekk, var det første inntrykket jeg fikk bare. Det var ikke DET som avgjorde at jeg ble betatt...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

So true...

Anonymous poster hash: acc2b...f73

• Liker 1
Skrevet

Jeg begynte å grine på t-banen av kjærlighetssorg en gang. Satt vel i grunnen pris på at jeg fikk sitte i fred.

• Liker 7
Skrevet

Synes du er utrolig snill som tok kontakt med han! Det satte han helt sikkert veldig stor pris på! :)

AnonymBruker
Skrevet

Update from ts.

3. juni (dagen etter dagen) fikk jeg en mld av han på face. Han sa hei og lurte på hva jeg drev med.. så snakka vi i noen timer og på slutten sa han at jeg fikk han på andre tanker og at jeg var den eneste som gjorde han i godt humør om dagen. Han ser fortsatt ganske mørkt på livet etter bruddet, han elsket® den jenta virkelig hørtes det ut som.. og jeg får vondt av han rett og slett. Det må være fælt å bli forlatt av en man elsker for en annen. Så tenker jeg.. han virker jo som DEN fyren... hvem ville gått ifra han for en annen fyr egentlig? Tenker at den jenta slapp en diamant og tok opp en stein... hvis dere skjønner hva jeg mener :P

I dag var det jeg som tok intiativ og sa hei. Han svarte etter noen minutter "Det er noen ganger lettere å få tak i meg på mobilen, så her er nr mitt :)" så ga han meg nr. Det har kriblet i magen i hele dag i dag ;) Vi snakker om å møtes i helga.

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Åh !! Så utrolig koselig! Fortsett å oppdater etterhvert :D :D

Anonymous poster hash: ea6d8...5c9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det vært en incel så hadde han nok blitt oversett, desverre.

Anonymous poster hash: 628b2...1d2

Det ordet leste jeg for første gang i mitt liv her på KG i dag. Ser ut som noen har lært (eller adoptert) et nytt ord og venter på at noen skal spørre hva det betyr.

Anonymous poster hash: 6ea7a...dc4

• Liker 3
Skrevet

Det synes jeg var virkelig FINT og tøft gjort av deg!!! :blomst:

Husk at han sitter kanskje og venter på å høre fra deg også da :)

• Liker 2
Gjest alegria
Skrevet

Update from ts.

3. juni (dagen etter dagen) fikk jeg en mld av han på face. Han sa hei og lurte på hva jeg drev med.. så snakka vi i noen timer og på slutten sa han at jeg fikk han på andre tanker og at jeg var den eneste som gjorde han i godt humør om dagen. Han ser fortsatt ganske mørkt på livet etter bruddet, han elsket® den jenta virkelig hørtes det ut som.. og jeg får vondt av han rett og slett. Det må være fælt å bli forlatt av en man elsker for en annen. Så tenker jeg.. han virker jo som DEN fyren... hvem ville gått ifra han for en annen fyr egentlig? Tenker at den jenta slapp en diamant og tok opp en stein... hvis dere skjønner hva jeg mener :P

I dag var det jeg som tok intiativ og sa hei. Han svarte etter noen minutter "Det er noen ganger lettere å få tak i meg på mobilen, så her er nr mitt :)" så ga han meg nr. Det har kriblet i magen i hele dag i dag ;) Vi snakker om å møtes i helga.

Gratulerer TS, håper på dette snart :romeo:

Synes det var utrolig flott gjort av deg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...