sonos Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Jeg har prøvd alt for å åpne egenskaper for google chrome, men får det ikke til. Chrome ligger ikke på skrivebordet mitt, bare på oppgavelinjen. Når jeg høyreklikker på ikonet får jeg ikke opp egenskaper, slik som man gjør når det ligger på skrivebordet. Bruker windows 8. Jeg har fått et virus (sweet page eller noe i den dur) som jeg vil kvitte meg med, og har sett noen videoer på youtube der de viser at jeg må inn i egenskaper og fjerne en slags link. HELP ME vær så snill. Holder på å klikke av alle popup-greiene her...
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Hvis det er noe med chrome du skal inn på, så er det selvfølgelig i... chrome... Gå inn på innstillinger der du.. OG du burde kanskje laste ned et antivirusprogram og et oppryddingsprogram, det er der man faktisk får fjerna viruset... Anonymous poster hash: 2b284...813
-Jiinxs- Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Windows tasten + Q -> søk på CHROME -> høyreklikk 'Open file location. Høyreklikk på chrome som popper opp i et nytt vindue og klikk på egenskap. Google Chrome skal ligge sånn ca her x:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Google Chrome Hvis du ikke får til å søke etter Chrome. Er det noe i "Target" du har tenkt å fjerne innpå egenskaper? Har aldri hørt om et virus du fjerner med å gå inn på egenskaper. Antar at det er denne videoen du har sett? Endret 2. juni 2014 av -Leon-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå