Gå til innhold

En gøy jentefilm

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg trenger så sårt en gøy jentefilm jeg kan se! Så jeg lurte på om det var noen her som hadde noen gode forslag til noen gøye/koselige/romantiske jentefilmer? <3

Anonymous poster hash: 380e2...ffa

Anonymous poster hash: 380e2...ffa
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fried green tomatoes :)

Anonymous poster hash: d007d...b4b
AnonymBruker
Skrevet

Mean girls er en klassiker :)

Anonymous poster hash: db818...667
  • Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Noen forslag: Dirty Dancing, Grease, Hairspray, Bridesmaids, Bridget Jones, Clueless, lovlig blond og Molly Ringwald-filmene fra 80-tallet ;)

AnonymBruker
Skrevet

Noen forslag: Dirty Dancing, Grease, Hairspray, Bridesmaids, Bridget Jones, Clueless, lovlig blond og Molly Ringwald-filmene fra 80-tallet ;)

Uff. Jeg synes Hairspray er en grusom film. Ellers så er de andre du nevner her ganske topp. Jeg går aldri lei av Bridget Jones.

Nå spørs det jo også litt hva slags jentefilmer du liker da. The Notebook, Dear John og Letters to Juliet er gode romantiske filmer. Det er også gode romantiske komedier slik som Just Go With It, The Proposal, Runaway Bride (dette er vel egentlig ikke en komedie da, men jeg synes den er veldig koselig) og The Ugly Truth. Det er veldig mange å nevne.

Typiske filmer jeg ser på når jeg vil se en "Chick Flick", er Bridget Jones, Lovlig Blond, Miss Undercover, Prinsesse på Prøve, Pretty Woman, Wild Child og slikt. Dette har du nok uansett sett sikkert... :)

Anonymous poster hash: 05442...e57

Gjest Steamboat
Skrevet (endret)

Bring it on!

Endret av Steamboat
AnonymBruker
Skrevet

Bring it on!

U gay?

Anonymous poster hash: ddf56...4ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bridesmaides. Eneste "gøye" jentefilmen jeg liker.

Anonymous poster hash: ed958...5c2
Skrevet

Nevnt mange bra her. Jeg så Beauty and the briefcase for første gang her om dagen - anbefales :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne godt tenkt meg å være med en venninnegjeng og se en jentefilm selv. Liker det og jeg..... :wink:

Skrevet

Sleepover - med blant annet Alexa Vega fra Småspioner.

Utrolig søt film, synes jeg :)

Skrevet

Mean girls, bring it on, shes all that, crossroads, easy A, mama mia, the devil wears prada, slap her she's french (den er SYKT morsom og bra) :)

• Liker 1
Skrevet

In her shoes!!!

Gjest Enhjørning
Skrevet

Blir aldri lei av John Tucker Must Die, Step-Up filmene og Grease for å nevne noen :)

Skrevet

:opplyser: Denne!

Skrevet

Egentlig alt med Julia Roberts eller Hughe Grant (eller hva han heter).

The holyday, PS I love you, Så som i himmelen og Hestehviskeren er filmer jeg liker å sette på når jeg er alene i huset en lørdagskveld og vil slappe av :-)

Hairspray syns jeg var utrolig dårlig, men jeg liker ikke musikaler da, jeg likte ikke Mamma Mia heller og den var jo veldig populær.

Skrevet

:opplyser: Denne!

Ja den er bra :-)

Gjest tiaen
Skrevet

The ugly truth

Gammel, men den får meg alltid til å le!

AnonymBruker
Skrevet

This means war

Anonymous poster hash: fdcf8...b03
Skrevet

The ugly truth

Gammel, men den får meg alltid til å le!

Liker den jeg og. Hehe den har noen veldig vittige øyeblikk :)

Ikke så gammel vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...