AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor? Etter å ha lest mange av "trådene" her inne, sitter jeg igjen med at de fleste damer tenker at "it's my way or the highway" og det verste er at dere ikke ser det selv engang. Dere begrunner det meste med at for dere er like holdninger, respekt og samme tankegang viktig. Hvem sin tankegang? Og respekt for hvem? Menn skal tenke som dere og respektere dere som dere er, om ikke går mannen på hodet ut døren. Er det respekt? Er det respekt å fortelle et annet menneske hvordan de skal leve? Dere jenter forventer all respekt i verden, og nåde de menn som har egen vilje eller egne lyster. En mann er en mann, klarer dere ikke innse det har dere allerede tapt slaget. Dere kan i noen år holde på å styre å kontrollere, begrense og mase men ikke for all tid, for en dag setter mennene seg på bakbeina, og hva skjer når de gjør det? Jo da er de slemme, ikke forståelsesfulle og egoister... som dere bare MÅ kaste ut av huset, for en SÅNN mann vill dere ikke ha! En mann som får være seg selv, nei fysj det kan man ikke ha noe av. Verden er til for å bedras (og lure seg selv) Anonymous poster hash: eecbf...6fc 1
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor? Etter å ha lest mange av "trådene" her inne, sitter jeg igjen med at de fleste damer tenker at "it's my way or the highway" og det verste er at dere ikke ser det selv engang. Dere begrunner det meste med at for dere er like holdninger, respekt og samme tankegang viktig. Hvem sin tankegang? Og respekt for hvem? Menn skal tenke som dere og respektere dere som dere er, om ikke går mannen på hodet ut døren. Er det respekt? Er det respekt å fortelle et annet menneske hvordan de skal leve? Dere jenter forventer all respekt i verden, og nåde de menn som har egen vilje eller egne lyster. En mann er en mann, klarer dere ikke innse det har dere allerede tapt slaget. Dere kan i noen år holde på å styre å kontrollere, begrense og mase men ikke for all tid, for en dag setter mennene seg på bakbeina, og hva skjer når de gjør det? Jo da er de slemme, ikke forståelsesfulle og egoister... som dere bare MÅ kaste ut av huset, for en SÅNN mann vill dere ikke ha! En mann som får være seg selv, nei fysj det kan man ikke ha noe av. Verden er til for å bedras (og lure seg selv)Anonymous poster hash: eecbf...6fc Jeg sitter med inntrykk av at det florerer med bitchy menn overalt. 2
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Jeg sitter med inntrykk av at det florerer med bitchy menn overalt. Slik, mener du? 1
Gjest New_Girl Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Ja, sånn er det. Jeg har vagina, så jeg bestemmer. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor? Etter å ha lest mange av "trådene" her inne, sitter jeg igjen med at de fleste damer tenker at "it's my way or the highway" og det verste er at dere ikke ser det selv engang. Dere begrunner det meste med at for dere er like holdninger, respekt og samme tankegang viktig. Hvem sin tankegang? Og respekt for hvem? Menn skal tenke som dere og respektere dere som dere er, om ikke går mannen på hodet ut døren. Er det respekt? Er det respekt å fortelle et annet menneske hvordan de skal leve? Dere jenter forventer all respekt i verden, og nåde de menn som har egen vilje eller egne lyster. En mann er en mann, klarer dere ikke innse det har dere allerede tapt slaget. Dere kan i noen år holde på å styre å kontrollere, begrense og mase men ikke for all tid, for en dag setter mennene seg på bakbeina, og hva skjer når de gjør det? Jo da er de slemme, ikke forståelsesfulle og egoister... som dere bare MÅ kaste ut av huset, for en SÅNN mann vill dere ikke ha! En mann som får være seg selv, nei fysj det kan man ikke ha noe av. Verden er til for å bedras (og lure seg selv) Anonymous poster hash: eecbf...6fc Slutt å vær en bitch og ta deg sammen! Mvh En ordentlig mannAnonymous poster hash: 6dfa1...b24 2
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Jeg sitter med inntrykk av at det florerer med bitchy menn overalt. Nå det florerer av bitchy kvinner overalt også.
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Nå det florerer av bitchy kvinner overalt også. Aldri sagt noe om det jeg.
Cruulen Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Slutt å vær en bitch og ta deg sammen! Mvh En ordentlig mannAnonymous poster hash: 6dfa1...b24 Må si meg enig med deg. TS har visst missforstått noe en eller annen gang langs livets lange vei. 1
Gjest Minpin Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Vet ikke hva du mener, jeg er bare her for å få det siste ordet.
Hapa Skrevet 3. juni 2014 #11 Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor? Etter å ha lest mange av "trådene" her inne, sitter jeg igjen med at de fleste damer tenker at "it's my way or the highway" og det verste er at dere ikke ser det selv engang. Dere begrunner det meste med at for dere er like holdninger, respekt og samme tankegang viktig. Hvem sin tankegang? Og respekt for hvem? Menn skal tenke som dere og respektere dere som dere er, om ikke går mannen på hodet ut døren. Er det respekt? Er det respekt å fortelle et annet menneske hvordan de skal leve? Dere jenter forventer all respekt i verden, og nåde de menn som har egen vilje eller egne lyster. En mann er en mann, klarer dere ikke innse det har dere allerede tapt slaget. Dere kan i noen år holde på å styre å kontrollere, begrense og mase men ikke for all tid, for en dag setter mennene seg på bakbeina, og hva skjer når de gjør det? Jo da er de slemme, ikke forståelsesfulle og egoister... som dere bare MÅ kaste ut av huset, for en SÅNN mann vill dere ikke ha! En mann som får være seg selv, nei fysj det kan man ikke ha noe av. Verden er til for å bedras (og lure seg selv)Anonymous poster hash: eecbf...6fc Hvorfor lar du kvinnene i livet ditt styre deg da...? Stå opp for deg selv og dine valg, ikke la deg herse med av noen (hverken menn eller kvinner).
NoFuss Skrevet 3. juni 2014 #12 Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor? Etter å ha lest mange av "trådene" her inne, sitter jeg igjen med at de fleste damer tenker at "it's my way or the highway" og det verste er at dere ikke ser det selv engang. Dere begrunner det meste med at for dere er like holdninger, respekt og samme tankegang viktig. Hvem sin tankegang? Og respekt for hvem? Menn skal tenke som dere og respektere dere som dere er, om ikke går mannen på hodet ut døren. Er det respekt? Er det respekt å fortelle et annet menneske hvordan de skal leve? Dere jenter forventer all respekt i verden, og nåde de menn som har egen vilje eller egne lyster. En mann er en mann, klarer dere ikke innse det har dere allerede tapt slaget. Dere kan i noen år holde på å styre å kontrollere, begrense og mase men ikke for all tid, for en dag setter mennene seg på bakbeina, og hva skjer når de gjør det? Jo da er de slemme, ikke forståelsesfulle og egoister... som dere bare MÅ kaste ut av huset, for en SÅNN mann vill dere ikke ha! En mann som får være seg selv, nei fysj det kan man ikke ha noe av. Verden er til for å bedras (og lure seg selv)Anonymous poster hash: eecbf...6fc På hvilke områder da? Gi gjerne noen eksempler..
Gjest Kv84 Skrevet 3. juni 2014 #13 Skrevet 3. juni 2014 Sørg for å ikke skrive etter dette, jeg har siste ordet. 1
Hapa Skrevet 3. juni 2014 #14 Skrevet 3. juni 2014 Sørg for å ikke skrive etter dette, jeg har siste ordet. Blæææhhh - Jeg vant!!!!
Gjest Snuppi Skrevet 3. juni 2014 #16 Skrevet 3. juni 2014 Hvorfor? Etter å ha lest mange av "trådene" her inne, sitter jeg igjen med at de fleste damer tenker at "it's my way or the highway" og det verste er at dere ikke ser det selv engang. Dere begrunner det meste med at for dere er like holdninger, respekt og samme tankegang viktig. Hvem sin tankegang? Og respekt for hvem? Menn skal tenke som dere og respektere dere som dere er, om ikke går mannen på hodet ut døren. Er det respekt? Er det respekt å fortelle et annet menneske hvordan de skal leve? Dere jenter forventer all respekt i verden, og nåde de menn som har egen vilje eller egne lyster. En mann er en mann, klarer dere ikke innse det har dere allerede tapt slaget. Dere kan i noen år holde på å styre å kontrollere, begrense og mase men ikke for all tid, for en dag setter mennene seg på bakbeina, og hva skjer når de gjør det? Jo da er de slemme, ikke forståelsesfulle og egoister... som dere bare MÅ kaste ut av huset, for en SÅNN mann vill dere ikke ha! En mann som får være seg selv, nei fysj det kan man ikke ha noe av. Verden er til for å bedras (og lure seg selv) Anonymous poster hash: eecbf...6fc Du store min... Er det slik det høres ut når menn setter seg på bakbeina??
Gjest Kv84 Skrevet 3. juni 2014 #17 Skrevet 3. juni 2014 Kvinner får aldri siste ordet, de skravler oppå hverandre dagen lang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå