Gjest Kv84 Skrevet 2. juni 2014 #1 Del Skrevet 2. juni 2014 Det hadde vært gøy å få varsler på tråder en følger, når man blir tagget. Hvorfor ikke prøve med en app? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 2. juni 2014 #2 Del Skrevet 2. juni 2014 Hei, forumet er ikke bygget opp slik og en egen App er tidkrevende å tilpasse og det er ikke noe vi har mulighet til å prioritere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kv84 Skrevet 2. juni 2014 #3 Del Skrevet 2. juni 2014 :0( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 5. juni 2014 #4 Del Skrevet 5. juni 2014 Går det ikke an å sette opp forumet mot tapatalk? Enklere når man er på mobil og nettbrett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 12. juni 2014 #5 Del Skrevet 12. juni 2014 Håper det blir en app med tiden! Det hadde vært kjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 14. juni 2014 #6 Del Skrevet 14. juni 2014 Det er tydelig at de som ønsker app-er ikke husker verden før HTML... APP'er er helt feil løsning på alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 20. juli 2014 #7 Del Skrevet 20. juli 2014 Man kan jo bare, visst man har iphone kan man trykke lagre på hjemme skjermen og 1, 2, 3 så har du egen kg app Kan til og med lage din egen app for en spesiell tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 28. september 2014 #8 Del Skrevet 28. september 2014 (endret) Man kan jo bare, visst man har iphone kan man trykke lagre på hjemme skjermen og 1, 2, 3 så har du egen kg app Kan til og med lage din egen app for en spesiell tråd Det er dette jeg har gjort Funker på samsung galaxy s5 også Endret 28. september 2014 av Heartbeat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. november 2014 #9 Del Skrevet 4. november 2014 Det er dette jeg har gjort Funker på samsung galaxy s5 også Bra hvor enkelt man kan lage ting nå til dags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. april 2022 #10 Del Skrevet 5. april 2022 Jeg husket denne tråden her og jeg ønsker fortsatt en kvinneguiden app, hadde vært veldig greit siden så mange er på nett via mobil nå til dags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumansvarlig Skrevet 6. april 2022 #11 Del Skrevet 6. april 2022 Det er dessverre enda mindre aktuelt nå da programvareleverandøren våres har lagt mer fokus på mobilvennlige nettsider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå