Gjest Steamboat Skrevet 2. juni 2014 #21 Skrevet 2. juni 2014 Jeg skal være ærlig og si at jeg pynter meg for menn. Da er det ekstra vondt når ingen engang ser to ganger på meg, men gjerne nistirrer på venninnene mine. En kvinnes verdi for en mann er kun knyttet opp mot hennes utseende. Prestasjoner på andre arenaer teller niks og nada. Skulle ønske jeg var mann, og kunne kompensere med akademisk suksess, humor og lignende. Anonymous poster hash: 09445...3b7 Trist at menn ikke ser på deg, men gresset er alltid grønnere på den andre siden. Jeg kunne sagt jeg skulle ønske jeg bare kunne holde meg slank, putte på litt sminke og kle meg pent for å bli svært attraktiv. Det er jo ikke lett å bli morsom, få akademisk suksess, osv Ja,mange menn er mer målrettede og kan ta i et tak for å slanke seg/trene imens kvinnene heller syter om at de er feite og går på mcern og gjør seg enda mer feite. Sier du til en feit kvinne at hun kanskje burde slanke seg hvis hun er så misfornøyd med vekta så er det grining og sipping istedenfor å løse problemene sine. Ja sutring er en uting.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #22 Skrevet 2. juni 2014 Jeg skal være ærlig og si at jeg pynter meg for menn. Da er det ekstra vondt når ingen engang ser to ganger på meg, men gjerne nistirrer på venninnene mine. En kvinnes verdi for en mann er kun knyttet opp mot hennes utseende. Prestasjoner på andre arenaer teller niks og nada. Skulle ønske jeg var mann, og kunne kompensere med akademisk suksess, humor og lignende. Anonymous poster hash: 09445...3b7 Å bli stirret på er oppskrytt. Seriøst, vil du ha en fyr som vil ha deg bare på grunn av utseendet? Tro meg, personlighet er mye mer interessant. JEG vil ha en fyr som vil ha en dame med humor, som er ærlig, som er smart, liker å studere, se film, lese bøker, være ute, en som liker å leke, en som sier meningen sin, for slik er jeg. Hvis det han derimot leter etter er en som fyller på forhånd bestemte rammer, og disse rammene bare gjelder utseende, så kan han lete et annet sted. Kvinner bør tenke mer på hva de vil ha enn på hva de kan gjøre for å bli slik andre vil ha dem. Anonymous poster hash: fb1fe...31e 1
Gjest Idollet Skrevet 2. juni 2014 #23 Skrevet 2. juni 2014 Å bli stirret på er oppskrytt. Seriøst, vil du ha en fyr som vil ha deg bare på grunn av utseendet? Tro meg, personlighet er mye mer interessant. JEG vil ha en fyr som vil ha en dame med humor, som er ærlig, som er smart, liker å studere, se film, lese bøker, være ute, en som liker å leke, en som sier meningen sin, for slik er jeg. Hvis det han derimot leter etter er en som fyller på forhånd bestemte rammer, og disse rammene bare gjelder utseende, så kan han lete et annet sted. Kvinner bør tenke mer på hva de vil ha enn på hva de kan gjøre for å bli slik andre vil ha dem. Anonymous poster hash: fb1fe...31e Kanskje det er nettopp det de tenker på og, og derfor prøver å bli mer attraktiv slik at de kan få akkurat den kjekkasen. Det hjelper jo ikke akkurat og være en som ikke kan tilby noe, og så skal ha den som alle andre jenter ønsker. Det går jo ikke.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #24 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror at mye av kroppshysteriet kommer av det at man blir pepret med photoshoppet reklame hvor enn man går. Jeg opplever i hvert fall at jeg får grøsninger hver gang jeg beveger meg utenfor dørene og ser reklamer bestående av nydelige, sylslanke kvinner i bikini. Da hender det ofte at jeg mister matlysten resten av dagen, og i stedet bruker tiden på å se meg i speilet og lure på hvorfor noen i det hele tatt skulle gidde å se på meg når det finnes slike kvinner der ute. Usunt, ulogisk og urimelig, i og med at jeg vet at bildene er retusjerte, men kan ikke nekte for at jeg føler et enormt press fra både TV, film, reklameplakater og ukeblader som jeg tilfeldigvis kommer til å skimte når jeg står i kø på Rimi. Dersom utseendefokuset i media hadde endret seg, tror jeg sikkert kroppshysteriet også hadde gjort det. I stedet handler alle kvinneblader i butikken om den nye, store slankekuren, hvordan du skal få den perfekte sommerkroppen, hvordan du skal vedlikeholde håret for å ligne på en eller annen kjendis, hvilke BH-er du skal bruke, hva som er den beste sminken, og ikke minst hvilke klær som kom i butikkene forrige måned og som du nå må skaffe deg sporensteks dersom du skal ha noe som helst håp om å ikke dø alene og bli spist av dine 20 katter. Det kan her være relevant å nevne at mannebladene samtidig handler om deilige damer, med likedan kropper og utseende som det kvinner blir forespeilt at de skal få dersom de abonnerer på KK og slavisk følger alle deres råd. Anonymous poster hash: cceee...889 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #25 Skrevet 2. juni 2014 Jeg synes ikke kroppshysteriet blant kvinner er stort sett i perspektiv av hvor opptatt menn er av utseende. Er fare for at noen synes de blir stigmatisert her, men hvor vakre kvinner en mann kan velge blant er jo avhengig av hans valgmuligheter. En attraktiv mann (kjekk, velutdannet, god jobb, sosialt intelligent, utadvendt - hele pakken) kan velge ganske fritt. Personlighet får en mann til å bli, men utseende har mye å si ift. hvem man tiltrekker. Det er jo alltid menn som ikke bryr seg så mye og som ikke har anledning til å bry seg heller. De er ikke snillere enn andre menn, de har bare mindre å velge imellom. Alle menn bryr seg om personlighet for et forhold, det er ikke noe unikt. Det er en direkte korrelasjon mellom hvor fysisk attraktiv en kvinne er og hva slags mann hun finner seg. Alle menn jeg kjenner som kvinner vil ha er med attraktive, langt over snittet kvinner. Og nei, de er ikke overfladiske drittsekker. Det er som regel et stempel menn med mindre valgmuligheter og kvinner som er mindre attraktive vil sette på dem. De velger kvinner som er fysisk vakre, slanke og i god form som også er snille, intelligente og morsomme. Anonymous poster hash: eb6f4...f35
Alina X Skrevet 2. juni 2014 #26 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror at mye av kroppshysteriet kommer av det at man blir pepret med photoshoppet reklame hvor enn man går. Jeg opplever i hvert fall at jeg får grøsninger hver gang jeg beveger meg utenfor dørene og ser reklamer bestående av nydelige, sylslanke kvinner i bikini. Da hender det ofte at jeg mister matlysten resten av dagen, og i stedet bruker tiden på å se meg i speilet og lure på hvorfor noen i det hele tatt skulle gidde å se på meg når det finnes slike kvinner der ute. Usunt, ulogisk og urimelig, i og med at jeg vet at bildene er retusjerte, men kan ikke nekte for at jeg føler et enormt press fra både TV, film, reklameplakater og ukeblader som jeg tilfeldigvis kommer til å skimte når jeg står i kø på Rimi. Dersom utseendefokuset i media hadde endret seg, tror jeg sikkert kroppshysteriet også hadde gjort det. I stedet handler alle kvinneblader i butikken om den nye, store slankekuren, hvordan du skal få den perfekte sommerkroppen, hvordan du skal vedlikeholde håret for å ligne på en eller annen kjendis, hvilke BH-er du skal bruke, hva som er den beste sminken, og ikke minst hvilke klær som kom i butikkene forrige måned og som du nå må skaffe deg sporensteks dersom du skal ha noe som helst håp om å ikke dø alene og bli spist av dine 20 katter. Det kan her være relevant å nevne at mannebladene samtidig handler om deilige damer, med likedan kropper og utseende som det kvinner blir forespeilt at de skal få dersom de abonnerer på KK og slavisk følger alle deres råd. Anonymous poster hash: cceee...889 Sauementalitet kalles det. Menn fores med bilder av hvordan en "deilig dame"er og ønsker seg denne deilige damen, og kvinnene "lærer"at de må bli denne deilige damen... Drittlei internettsider som først skriver artikler på hvordan verden er blitt så kroppsfiksert og hva dette gjør med barn&ungdom,for så å gå rundt i Oslo og spørre fremmede om de er fornøyde med sommerkroppen 2014.. Drittlei kjerringer her inne som klager og gnåler over dette konstant,samtidig som de daglig leser de faste bloggene eid av Norges største menneskelige barbiedukker... Folk klager over det,SAMTIDIG som de FRIVILLIG leser om det,ser på det og ønsker å være det...klarer ikke folk å tenke selv lenger? Og menn...?jo de har kravene høyere oppe en himalayafjellene for hvordan dama skal være. Perfekt og så lite menneskelig som mulig, et vandrende objekt han kan vise frem istedenfor å søke ekte kjærlighet. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #27 Skrevet 2. juni 2014 Og mennene jeg ønsker? Jo de har kravene høyere oppe en himalayafjellene for hvordan dama skal være. Perfekt og så lite menneskelig som mulig, et vandrende objekt han kan vise frem istedenfor å søke ekte kjærlighet. Har rettet litt på innlegget ditt Anonymous poster hash: e81cf...123
Teeden Skrevet 2. juni 2014 #28 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Jeg skal være ærlig og si at jeg pynter meg for menn. Da er det ekstra vondt når ingen engang ser to ganger på meg, men gjerne nistirrer på venninnene mine. En kvinnes verdi for en mann er kun knyttet opp mot hennes utseende. Prestasjoner på andre arenaer teller niks og nada. Skulle ønske jeg var mann, og kunne kompensere med akademisk suksess, humor og lignende. Anonymous poster hash: 09445...3b7 Hehe, si det til en naturlig powerlifter som har jobbet seg opp umenneskelig styrke men ser litt chubby og feit ut i tillegg, så har du en liten tennårings på en kraftid dose test og en liten dose clen etter en liten trenigsperiode på et lite år, så kan du jo lure på hvem som drar damer av de to? Kvinner er like overfladiske som menn. Hvorfor skulle ikke akademiske prestasjoner telle like mye for kvinner? Du får jo like mye respekt for å inneha andre kvaliteter enn et flott utseende, forskjellen er at du ikke får en haug av golddiggende og statusjagende menn som later som de er interessert i deg for å sole seg litt i din glans. Forskjellen på menn og kvinner er at kvinner kan ha ganske høy verdi gjennom et ganske vanlig og middelmådig utseende. At få kvinner gjør noe får å øke sin verdi på andre måter får de skylde seg selv for. Uenig i at kroppfokuset er høyere blant jenter. Jeg mener det går på statusjag og sjalusi jentene mellom. For dem handler det om å ha de beste kortene for å få mest mulig mannlig oppmerksomhet, det er alt. Men når du ser hvem som faktisk står på for å få en skikkelig kropp så er det menn. Forskjellen er at vi ikke henger oss helt opp i det, vi finner flere felt å konkurrere i å utvikle oss gjennom. Edit: når jeg leser hysteri, så er jeg likevel enig med deg, så se bot fra andre avsnitt. Endret 2. juni 2014 av Teeden
Alina X Skrevet 2. juni 2014 #29 Skrevet 2. juni 2014 Har rettet litt på innlegget ditt Anonymous poster hash: e81cf...123 Vet ikke helt hva du mener her? Hvis du prøver å sikte til at jeg bruker det som et beskyttende argumentasjon for at jeg ikke får menn jeg vil ha eller noe sånt,så skal du vite at jeg dater ikke,har ikke hatt sex på flere år,har ikke ons,har ikke profil på datingsider og har ihvertfall ikke Tinder:) og ikke fordi jeg ikke får noe/er styg/feit osv men fordi jeg har vært i forhold som fucket med meg og bestemte meg for at lykken er å være med meg selv(inntil videre)
Gjest lillelarve Skrevet 2. juni 2014 #30 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Det er nok mer kroppshysteri blant menn enn vi tror, tror jeg. Jeg pynter og kler meg i det jeg liker fordi... vel, fordi jeg liker klærne? Og så føler jeg meg mer "våken" og frisk når jeg dekker til små kviser eller rødheter i ansiktet. Hehe. Jeg gjør det for meg selv fordi jeg føler meg komfortabel i det jeg kler meg i og fordi jeg synes sminke er smart. Jeg bruker lite sminke, men det jeg bruker, bruker jeg for å friske meg opp litt. Om jeg kan dekke til en stygg kvise så gjør jeg det! Jeg er nok ikke en av de med et stort kroppspress. Jeg kan godt gå ut uten sminke, med håret surret i en topp og med grå, slappe joggeklær. Når jeg "pynter" meg, gjør jeg det for min egen del fordi jeg liker å se meg selv i speilet når jeg er pyntet litt ekstra og ikke fordi jeg skal imponere andre. Jeg synes ikke det er dumt da, å pynte seg for andre. Men det er synd at en del mennesker føler at de er nødt til å se "bra" ut foran andre i stedet for å bare kunne være komfortabel uansett. Edit: Skrivefeil Endret 2. juni 2014 av lillelarve
Teeden Skrevet 2. juni 2014 #31 Skrevet 2. juni 2014 Ikke glem at skjønnhet er på en måte er vår eneste verdi for dere menn og da er det sikkert viktig for kvinner å være verdifulle,dvs pynte seg og slikt for andre, Nå har du nettopp blokkert meg fordi du ikke taklet å få argumentene dine motsagt, så at menn ikke finner mye annet av interesse i kvinner enn utseende får dere nok skylde dere selv for.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #32 Skrevet 2. juni 2014 Nå har du nettopp blokkert meg fordi du ikke taklet å få argumentene dine motsagt, så at menn ikke finner mye annet av interesse i kvinner enn utseende får dere nok skylde dere selv for. Hvordan vet du at hun blokkerte deg? Anonymous poster hash: 715e7...305
Teeden Skrevet 2. juni 2014 #33 Skrevet 2. juni 2014 (endret) Hvordan vet du at hun blokkerte deg? Anonymous poster hash: 715e7...305 Fordi det var hennes eneste argument når hun innså at diskusjonen var tapt. Det er en ganske vanlig kvinnegreie forøvrig. å lenge dialoger ikke går deres vei så tyr de til silent treatment, som igjen kan forklare hvorfor kvinnerr utseende blir så viktig. Endret 2. juni 2014 av Teeden
Alina X Skrevet 2. juni 2014 #34 Skrevet 2. juni 2014 Hvordan vet du at hun blokkerte deg? Anonymous poster hash: 715e7...305 Han er nr4 på blokkeringslista mi,dessverre så kan jeg jo se det når en annen siterer hva han har skrevet og det stemmer overhodet ikke at jeg taper noen diskusjon,det er bare at jeg ikke orker idioter og idiotiske utsagn fylt av misnøye og hat. Har vært borte fra forumet i ca 2mnd nå og nå som jeg er tilbake så velger jeg å fjerne unødvendig støy for at jeg skal kunne orke å diskutere her inne med folk som kanskje har litt sakelige argumentasjoner...du ser jo selv,han nærmest forfølger meg føles det ut som, hopper fra en tråd til en annen for å "ta"meg eller noe,men som sagt er jeg ikke interessert i å prate med noen som er fordomsfulle og fulle av bullshit;) jeg tåler en debatt,men jeg ønsker sakelighet. Alle de jeg har blokkert er folk jeg ikke orker å diskutere med. Mange andre har samme meninger som dem,men de klarer å holde sakeligheten høyt oppe,ser ting fra begge sider osv noe som gjør at jeg får lyst til å diskutere med dem....men de andre?uff,orker ikke...jeg ser på dem som totalt uinteressante å ha en samtale med. #yolo liksom,og skal jeg bruke tid her inne bruker jeg det ikke på idioter;) 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #35 Skrevet 2. juni 2014 Strengt tatt utenfor det topicet av potensielle blokkeringer som for øyeblikket blir diskutert, men reklamene er over alt. Bare det å klikke meg inn fra forumsfremsiden og inn her ga meg én reklame vedrørende en epilator som skulle gi meg "hårfri hud", og ett eller annet produkt som tydeligvis skulle gi meg noe annet enn "stygge negler", utifra reklameteksten ("Er du lei av stygge negler?"). I tillegg ser jeg her på siden en annonse som lover meg "hårpleie" fra Blush.no med gratis frakt. Kvinner blir jo bombardert med produkter de liksom "trenger" overalt hvor de går. Jeg er drittlei. Jeg forstår ikke at noen kjøper dem i det hele tatt, jeg personlig har aldri kjøpt et eneste skjønnhetsprodukt via Internett, men sist gang jeg gikk på butikken (bor i en liten bygd), så jeg ikke mindre enn fem pakker fra Zalando og blush.no inni det åpne post-i-butikk-skapet bak kassen, så det er tydelig at noen biter rett på. At det er sauementaliet er ikke oppe for debatt. Det er det unektelig. Men det hadde kanskje ikke blitt sauementaliet dersom presset hadde blitt forsøkt forminsket. I stedet håver "skjønnshetsprodukter" inn på å poste reklame, blant annet via blogger, som "lurer" kvinner til å tro at de skal gjøre dem vakrere, basert på diverse urealistiske bilder i reklamer som gjør at kvinner sliter med lav selvtillitt og en følelse av å aldri bli gode nok. Dette er direkte trist, og jeg håper virkelig at noen snart innfører noen regler i forhold til dette. Når dette er sagt, benekter jeg ikke at også menn møter kroppspress i det daglige liv, men jeg må si at jeg personlig foretrekker en mann som ikke har tvangstanker angående trening, og ei heller ser ut som om han er fjell i en alder av 20. Jeg vil mye heller ha en helt gjennomsnittelig mann enn en mann som er så muskuløs at hans skulderbredde er det firedoble av min og hvis hud ser ut til å være i fare for å utvikle strekkmerker på grunn av hans bulgnende muskler. Dette er kanskje bare min personlige mening, men nei takk. Jeg foretrekker heller en mann som er litt lubben. Hva foretrekker egentlig menn? Vil de ha en av damene på forsiden av Vi Menn, eller vil de ha en mer gjennomsnittelig kvinne? Anonymous poster hash: cceee...889
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #36 Skrevet 2. juni 2014 Vet ikke helt hva du mener her? Hvis du prøver å sikte til at jeg bruker det som et beskyttende argumentasjon for at jeg ikke får menn jeg vil ha eller noe sånt,så skal du vite at jeg dater ikke,har ikke hatt sex på flere år,har ikke ons,har ikke profil på datingsider og har ihvertfall ikke Tinder:) og ikke fordi jeg ikke får noe/er styg/feit osv men fordi jeg har vært i forhold som fucket med meg og bestemte meg for at lykken er å være med meg selv(inntil videre) Niks, " de mennene jeg ønsker. De vil bare ha perfekte kvinner, som nesten ser ut som dukker". I mens de du ikke ønsker (ca. 80%), de er mer rimelige. Og aksepterer gjerne ei snill og hyggelig dame, men de er ikke gode nok for fars lille prinsesse. Anonymous poster hash: e81cf...123
Hodor Skrevet 2. juni 2014 #37 Skrevet 2. juni 2014 Strengt tatt utenfor det topicet av potensielle blokkeringer som for øyeblikket blir diskutert, men reklamene er over alt. Bare det å klikke meg inn fra forumsfremsiden og inn her ga meg én reklame vedrørende en epilator som skulle gi meg "hårfri hud", og ett eller annet produkt som tydeligvis skulle gi meg noe annet enn "stygge negler", utifra reklameteksten ("Er du lei av stygge negler?"). I tillegg ser jeg her på siden en annonse som lover meg "hårpleie" fra Blush.no med gratis frakt. Kvinner blir jo bombardert med produkter de liksom "trenger" overalt hvor de går. Jeg er drittlei. Jeg forstår ikke at noen kjøper dem i det hele tatt, jeg personlig har aldri kjøpt et eneste skjønnhetsprodukt via Internett, men sist gang jeg gikk på butikken (bor i en liten bygd), så jeg ikke mindre enn fem pakker fra Zalando og blush.no inni det åpne post-i-butikk-skapet bak kassen, så det er tydelig at noen biter rett på. At det er sauementaliet er ikke oppe for debatt. Det er det unektelig. Men det hadde kanskje ikke blitt sauementaliet dersom presset hadde blitt forsøkt forminsket. I stedet håver "skjønnshetsprodukter" inn på å poste reklame, blant annet via blogger, som "lurer" kvinner til å tro at de skal gjøre dem vakrere, basert på diverse urealistiske bilder i reklamer som gjør at kvinner sliter med lav selvtillitt og en følelse av å aldri bli gode nok. Dette er direkte trist, og jeg håper virkelig at noen snart innfører noen regler i forhold til dette. Når dette er sagt, benekter jeg ikke at også menn møter kroppspress i det daglige liv, men jeg må si at jeg personlig foretrekker en mann som ikke har tvangstanker angående trening, og ei heller ser ut som om han er fjell i en alder av 20. Jeg vil mye heller ha en helt gjennomsnittelig mann enn en mann som er så muskuløs at hans skulderbredde er det firedoble av min og hvis hud ser ut til å være i fare for å utvikle strekkmerker på grunn av hans bulgnende muskler. Dette er kanskje bare min personlige mening, men nei takk. Jeg foretrekker heller en mann som er litt lubben. Hva foretrekker egentlig menn? Vil de ha en av damene på forsiden av Vi Menn, eller vil de ha en mer gjennomsnittelig kvinne? Anonymous poster hash: cceee...889 Edit: Det stod visst: "Nalox - i stedet for stygge negler", som for å implisere at alle negler som ikke blir behandlet med "Nalox" automatisk er stygge negler. Og i tillegg ser jeg en ny annsonse her på siden som forteller meg at jeg kan "gå ned 1 kg i uken! Velg dietten som passer deg best.", så det er tydelig at kvinner generelt behøver å gå ned én kilo per uke.
Alina X Skrevet 2. juni 2014 #38 Skrevet 2. juni 2014 Niks, " de mennene jeg ønsker. De vil bare ha perfekte kvinner, som nesten ser ut som dukker". I mens de du ikke ønsker (ca. 80%), de er mer rimelige. Og aksepterer gjerne ei snill og hyggelig dame, men de er ikke gode nok for fars lille prinsesse. Anonymous poster hash: e81cf...123 Hahaha,ok....jeg sa jo at jeg ikke er singel og søkende så poenget ditt stemmer ikke for min del. Men ja,stemmer for MANGE kvinner at de vil ha kjekkasen på hvit hest og når kjekkasen ikke vil ha dem så er det fordi han er overfladisk....jeg bare mener også at de såkalte hele 80% som liksom er mer rimeligere,er ikke det. De klager ofte over å bli friendzonet feks,men alle av dem ALLE har en eller flere kvinner i sin omgangskrets som de selv ikke "ser"fordi de kun ønsker det perfekte. Menn og kvinner er like dumme på det området der...
Djungelvrål Skrevet 2. juni 2014 #39 Skrevet 2. juni 2014 Jeg skal være ærlig og si at jeg pynter meg for menn. Da er det ekstra vondt når ingen engang ser to ganger på meg, men gjerne nistirrer på venninnene mine. En kvinnes verdi for en mann er kun knyttet opp mot hennes utseende. Prestasjoner på andre arenaer teller niks og nada. Skulle ønske jeg var mann, og kunne kompensere med akademisk suksess, humor og lignende. Anonymous poster hash: 09445...3b7 Hvis du virkelig tror på dette syns jeg oppriktig synd på deg.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #40 Skrevet 3. juni 2014 En hører mye om kroppshysterie og slikt hos kvinner i dag, men likevel er det få menn som virkelig bryr seg så mye om utseende sitt. Til og med blant unge. Utenom en sveis, hygiene og greie klær. Hvem er det egentlig disse kvinnene pynter seg for? Jeg og de fleste andre er jo ikke så fryktelig kravstore. Er det andre kvinner de pynter seg for? Sikkert for å bli akseptert i veninnegjengen. Samtidig virker det jo ikke helt slik heller. Så hva er det de egentlig blir så nervøse av? Mange gutter og menn bryr seg om utseendet sitt. De bare sier det ikke høyt til alle.Når det er snakk om kroppspresset mot kvinner så er det mange gutter og menn som synes det er dumt at kroppspresset mot menn ikke nevnes. Mange av de jeg kjenner føler seg ikke bra nok utseendemessig. De føler det er et press på å få større muskler, få finere kropp og se mer trent ut, ha fin brunfarge, og hvite tenner bl.a. Alle eksene mine har klagd på noe ved utseendet sitt. Min erfaring er at gutter og menn er mer kravstore til kvinners utseende enn omvendt. Gutter forteller ofte jenter hvordan de bør se ut. Det er med på å øke kroppspresset. Kvinner vil føle seg bra, og man pynter seg i stor grad for seg selv eller fyren hun liker. Har hørt at kvinner pynter seg for andre kvinner, men det gjelder ikke for meg. Anonymous poster hash: afc12...318
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå