Gå til innhold

gutta i fotball-EM

Fremhevede innlegg

Skrevet

hvem er mest sexy?

Zlatan?

Henke?

Figo?

Raoul?

Morientes?

Beckham?

Ruud van Nistelrooy?

Pavel Nedved?

Henry?

andre?

Videoannonse
Annonse
Gjest guguri
Skrevet

Beckham såklart, han er fantatisk deilig. Oh, David.. :-)'

Gjest GreenSky
Skrevet

Ha'kke peiling på hvem de er en gang, jeg.

Skrevet

Totti (selvom han var en drittsekk mot Danmark). "I'd do him any day!"

Skrevet
Ha'kke peiling på hvem de er en gang' date= jeg.

Ikke jeg heller (og det er jeg stolt av!). :wink:

Skrevet

Burde ikke denne ligget under sport og fritid? :-)

David James er temmelig digg!

Skrevet

Michael Ballack på Tyskland! Svenskene er jo heller ikke å avskrive!

Skrevet

Er litt svak for Del Piero jeg da, også er jo Raul ganske søt... Ganske mange lekre mannebein på TV skjermen om dagen. :sikle:

Jennifer

Skrevet

Å jeg glemte jo helt Fredrik Jungberg (vet ikke hvoordan man staver det) fra Sverige!

Gjest lurven
Skrevet
Totti (selvom han var en drittsekk mot Danmark). "I'd do him any day!"

har du en fetisj for spytting? :tunge1:

Gjest De er stygge
Skrevet

Alle fotballmenn er stygge...F.eks. Riise m.fl.

De fotballmennene på listen er kvalme, uintelligente, uutdannede og ufine. Dessuten er fotball lavkultur. Det forekommer dessuten høyere grad av utroskap blant fotball-menn enn andre.

Æsj!! :o :o :o :roll: :evil:

Gjest Devil's Spawn
Skrevet
Alle fotballmenn er stygge...F.eks. Riise m.fl.

De fotballmennene på listen er kvalme, uintelligente, uutdannede og ufine. Dessuten er fotball lavkultur. Det forekommer dessuten høyere grad av utroskap blant fotball-menn enn andre.

Æsj!! :o :o :o :roll: :evil:

Har du dokumentasjon på det? Ikke det nei. Så slutt å komme med sånne dumme utspill.

Skrevet

Hva er dealen med Totti? Ikke den skarpeste kniven i skuffen, og personifisering på italiensk primadonna-spiller...

Portugals Ronaldo er litt søt, på en gutteaktig måte. Og Beckham er jo Beckham, har litt sansen. Og Englands keeper David James er også hot. :)

Catzy

Gjest Felicity
Skrevet

Uten tvil P. Collina, dommeren med det fandenivoldske uttrykket. Han har noe ved seg..... sukk..... en udefinérbar blanding av råhet og...... og...... :oops:

Skrevet
Hva er dealen med Totti? Ikke den skarpeste kniven i skuffen' date=' og personifisering på italiensk primadonna-spiller.[/quote']

Han er jo SEXY jo. Her snakket vi jo om fine gutter - ikke smarte menneske..thihihi. Jeg driter i om han er dum...han ser dødsbra ut og hadde han spurt om et ligg hadde han fått 10 av meg!

Skrevet
Uten tvil P. Collina' date= dommeren med det fandenivoldske uttrykket. Han har noe ved seg..... sukk..... en udefinérbar blanding av råhet og...... og...... :oops:

...skallethet? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...