Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

en person du vet yrke til, fornavn og bosted(by) ??? søkt på facebook, finner han ikke der...

Anonymous poster hash: e89fd...908
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva vil du finne ut om denne personen?

Om du vet sånn omtrent alder, fornavnet ikke er veldig vanlig og denne personen ikke bor i en stor by kan du jo prøve skattelistene.

AnonymBruker
Skrevet

vil bare finne ut av etternavnet hans :)

AnonymBruker
Skrevet

Prøv Google?

Anonymous poster hash: 795a6...74f
AnonymBruker
Skrevet

finner han ikke på google uten etternavn..

AnonymBruker
Skrevet

finner han ikke på google uten etternavn..

Hva jobber han med? Noen steder har nettside med navn på ansatte ;)

Anonymous poster hash: 14d60...e31

AnonymBruker
Skrevet

Enda så mye bry med "Daniel" bare for å si takk? Hihi

Anonymous poster hash: c70c3...fa6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er enda så mye bry med "daniel" ;) hehe... jobber som politi, så får ikke søkt han opp i noe "ansatt base".

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å snakk med hotellet, si at du skal takke han for en fin kveld *kremt og si at du vet godt de ikke kan gi nummeret hans til deg, men kanskje de kan gi ditt til han?

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å snakk med hotellet, si at du skal takke han for en fin kveld *kremt og si at du vet godt de ikke kan gi nummeret hans til deg, men kanskje de kan gi ditt til han?

tviler på at de kan gjøre det. og tviler på at rommet stod i hans navn, i og med at det var "hytter" du kunne leie og de var en helg gjeng..

Skrevet

Vet du fornavn, og du vet sikkert hvilken by han bor i, så kan du finne han ved å skrive inn i søkefeltet på gulesider.

Om han da heter Daniel, og bor i Oslo da for eksempel, så skriver du: Daniel, Oslo

Da vil alle som heter Daniel og bor i Oslo komme opp. Men du vil også få opp de som bor i Danielsgata / veien / bakken osv, uavhengig av om det er i Nord Troms eller I Agder.

Så noe lettvindt er det ikke! På gulesider kommer det bare opp de som har telefon da.

Mitt kjennskap til de jeg kjenner i den etaten sier meg at fyren ikke finnes på gulesider....

AnonymBruker
Skrevet

har prøvd gule sider.. han var ikke der.

Skrevet

De som jeg kjenner i det yrket er ikke alltid like lette å søke opp...

Eks fb, ingen av de har sitt egenlige navn der.

AnonymBruker
Skrevet

så kjiiiipt.... ;) men kanskje greit å bare la være...

AnonymBruker
Skrevet

Daniel politimann er mistet! Kanskje du kan legge det ut på Twitter siden til politiet i byen han kommer fra? ;)

Nei fra spøk til alvor, høres ut som at du ikke får takket denne fine mannen for at han var så grei :)

Du skulle takket med en gang dere dro fra hverandre, hm.. noe sier meg du gjorde det, og noe sier meg at du ikke kan glemme denne mannen, og noe sier meg at du juger for oss, men mest for deg selv ;)

Lykke til, du finner han om du vil (MÅ) :)

AnonymBruker
Skrevet

Det her er kanskje en smule feil av meg å si.. Men jeg kunne gjerne tenkt meg å møte denne manne igjen om det skulle vise seg at mitt forhold jeg er i nå ikke kommer til å fungere ( det har skrantet i mange mnd, krangling hver dag, vi forsøker å jobbe med det, men ser virkelig ikke lovendes ut :( ). Jeg vil jo ikke gjøre han jeg er sammen med nå noe vondt. Så jeg leter kun etter denne Daniel for å skrive til han. ikke noe mer! Men det er så irriterende at jeg ikke finner han!

TS.

Gjest Knuse
Skrevet

Hvis han jobber i politiet, så tror jeg ikke du finner ham. Jeg datet en politimann en gang og han sa han ikke var " registrert" noen steder på nettet.

AnonymBruker
Skrevet

Nei de er virkelig ikke lett å finne disse politimennene... ;) Men det positive er jo at jeg faktisk vet navnet på kompisen hans. Men han har ikke åpen profil på facebook, så jeg får ikke søkt i vennene hans.. Men jeg kan jo sende melding til han å spørre om navnet til Daniel. Men igjen så ønsker jeg ikke å såre nåværende samboer. Det her er noe jeg må gjøre om det evt blir slutt mellom oss tenker jeg.. Må ha litt fornuft oppi alt dette.. TS

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han jobber i politiet, så tror jeg ikke du finner ham. Jeg datet en politimann en gang og han sa han ikke var " registrert" noen steder på nettet.

Dette tror jeg faktisk kan stemme.

Jeg datet en politimann selv en liten periode - jeg har han riktignok på facebook, men når jeg nå søkte han på google (facebook-navnet, som jeg tilfeldigvis også vet at er fullt navn) så kom det ingen treff - ikke en gang facebook kom opp.

Og han jeg datet er ikke i en høy stilling eller noe - bare vanlig politi, relativt nyutdannet.

Anonymous poster hash: 03b00...6aa

AnonymBruker
Skrevet

å herlighet.. sjekket nå annet meldinger på facebook.. hvem hadde jeg fått melding av? en daniel som skriver "der var du :)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...