AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Driver og ser på ferier nå og ser at det er ca samme pris for enkelt og dobbelrom. SKulle ønske jeg hadde dame som jeg kunne dratt sammen med. Da kunne vi delt på utgiftene samtidig som vi kunne gjort ting sammen. Dratt på utflukter, handla tatt bilder og spist på kule restaturanter. Delt en flaske vin, mens vi sitter på balkongen og ser på solnedgangen før vi krøller oss sammen i senga og elsker i flere timer. Så ja trenger en yppig og kul dame å reise med ikke en sånn dramaqueen,skravelkjærring,sladrekjerring men ei som har litt omløp oppi hodet og som liker å elske. Noen andre med noen ønsker eller tanker om ferien? Anonymous poster hash: d3dda...d82
Agape Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror det er viktig at du presenterer deg selv i denne tråden, det eneste vi får vite om deg er at du liker å elske og har funnet ut at dobbeltrom er like dyrt som enkeltrom. Sjansen for at du får en reisepartner fra kg vil øke betraktelig om du skriver litt om deg selv, penisstørrelse, interesser, høyde, styrke og andre attributter. 6
Gjest rådyr Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Ingen gidder vel å dra på ferie med en gjerrigknark. 1
Gjest Idollet Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Er du helt dum? Hvem vil reise med en eller annen random fyr på ferie, der de skal ligge på dobbelrom. Jeg er faktisk usikker på om jeg hadde turd det med ei dame, vet aldri om jeg mister en nyre eller to på turen.
Purple Diamond Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Ingen gidder vel å dra på ferie med en gjerrigknark. Hvor kom der fram at ts er en gjerrigknark? Bare fordi han sa at dobbeltrom er omtrent samme pris som enkeltrom, er han ikke gjerrigknark.
Gjest tsejG Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror det er viktig at du presenterer deg selv i denne tråden, det eneste vi får vite om deg er at du liker å elske og har funnet ut at dobbeltrom er like dyrt som enkeltrom. Sjansen for at du får en reisepartner fra kg vil øke betraktelig om du skriver litt om deg selv, penisstørrelse, interesser, høyde, styrke og andre attributter. Ja, spesielt penisstørrelsen, både lengde, omkrets, og kjønnshår/ikke kjønnshår og hvorvidt han er omskjært eller har planer om dette 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror det er viktig at du presenterer deg selv i denne tråden, det eneste vi får vite om deg er at du liker å elske og har funnet ut at dobbeltrom er like dyrt som enkeltrom. Sjansen for at du får en reisepartner fra kg vil øke betraktelig om du skriver litt om deg selv, penisstørrelse, interesser, høyde, styrke og andre attributter. Det er ikke tillatt med kontaktannonser på KG. Det har man andre fora til. Anonymous poster hash: c59eb...4f0
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Han sitter vel der med "såpen" sin og gnukker til seg som i fytti rakkern! Der kom det gitt, over hele skjermen. Ingen mer kg for trollet i dag nei...Anonymous poster hash: 4bfed...e3a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Jeg kan ri deg inn i solnedgangen jeg...Anonymous poster hash: 23609...7dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå