Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca. 15 år siden hadde vi julebesøk av noen andre familiemedlemmer i noen uker. Ett av de hadde sletet med depresjon i flere år, og hadde gått gjennom mye gjennom årene. Selvfølgelig synes jeg synd på henne og prøvde å hjelpe henne så mye som mulig, akkurat som de andre.

Men etter kanskje den første uken begikk hun selvmord. Hele familien var i sjokk og hele ferien ble kun trist. Hun begikk selvmord på gjesterommet, så hun gjorde det iallefall privat da.

Jeg og mannen min måtte leve med at det lukta død og hytt og pine i flere dager etter hun døde. Vet helt ærlig ikke hvordan lukta kom, siden vi hadde henne der i kun èn dag.

Men etter jeg hadde kommet over døden hennes, tenkte jeg på noe.

Hvor frekt og uhøflig er det ikke å ta selvmord i noen andres hus? Jeg mener ikke å høres kjip ut men herregud altså, hvis du absolutt må kan du ikke gjøre det ute? Eller i ditt eget hus?

Anonymous poster hash: dc737...541

Anonymous poster hash: 823bc...a04
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er dette tull? Et menneske begikk selvmord og du tenker på at det har frekt og at det luktet død i huset ditt?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette kan ikke være seriøst. Og hvis det er det, så virker du så blåst at du ikke fortjener ordentlig svar. Skam deg.

Anonymous poster hash: a267b...97a

• Liker 2
Skrevet

Hun evnet nok ikke å ta slike "hensyn", TS.

Det blir litt som å spørre om det er frekt av en som har alzheimers å glemme navnet ditt.

Personen er psykisk syk, og da blir ikke alt politisk korrekt.

Du kan jo gjerne lese deg litt opp på depresjon og selvmordstanker, slik at du kanskje får litt mer forståelse for hvordan verden er fra deres øyne.

• Liker 2
Skrevet

Av alle ting.. Kanskje personen ønsket å dø med familie rundt seg.

AnonymBruker
Skrevet

Av alle ting.. Kanskje personen ønsket å dø med familie rundt seg.

Da kunne hun jo simpeltens spurt om vi kunne sitte rundt henne mens hun gjorde det. Men hun var jo veldig sjenert så jeg har jo full forståelse om hvorfor hun ikke spurte.

AnonymBruker
Skrevet

En som begår selvmord har ikke evnen til å forstå hvor hardt det er for de rundt å miste ham/henne, hvordan skulle de da tenke at det er "frekt" å ta livet sitt i en annens hjem? Det kan også være at det var en spontan handling, selv om dette er vanligere hos menn enn kvinner.

Anonymous poster hash: 51370...43f
Skrevet

Da kunne hun jo simpeltens spurt om vi kunne sitte rundt henne mens hun gjorde det. Men hun var jo veldig sjenert så jeg har jo full forståelse om hvorfor hun ikke spurte.

Ja, for du mener at dette er noe familien din hadde tillatt hvis de visste om det?

Beklager, men nå anser jeg dette for å være en trolletråd!

En usmakelig en!

• Liker 3
Skrevet

Kanskje hun ville følt at dere ville nekte henne å dø.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ville følt at dere ville nekte henne å dø.

Vi er familien hennes, selvfølgelig ville vi nektet henne å dø. Men jeg bare sier at hvis hun hadde ville hengt seg i ei flaggstang, hadde vi heiset flagget hvis det var det hun virkelig ville. Hun hadde jo svært mange smertefulle problemer som ikke kunne forandres, og som hun også ikke kunne forandre på. Problemer hun har lidd og vært usikker med siden hun var barn. Hadde jeg vært i hennes posisjon hadde jeg også ville dødd, men hadde ikke gjort det i noen andres hus. Og til de som lurer, det er ikke på grunn av lukta som ble igjen, med på grunn av at hver gang vi går inn i det rommet, er døden hennes det eneste som popper frem i hodet vårt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg nekter å ta dette seriøst..

Anonymous poster hash: 8709c...f29
AnonymBruker
Skrevet

Vel, hvor kynisk det enn høres ut, så forstår jeg hva TS mener.

Anonymous poster hash: d6163...56e
  • Liker 3
Skrevet

Enig med Hypnotica lengre oppe her. Skikkelig usmaklig trolletråd.

Skrevet

Tråden er rapportert.

AnonymBruker
Skrevet

Vi er familien hennes, selvfølgelig ville vi nektet henne å dø. Men jeg bare sier at hvis hun hadde ville hengt seg i ei flaggstang, hadde vi heiset flagget hvis det var det hun virkelig ville. Hun hadde jo svært mange smertefulle problemer som ikke kunne forandres, og som hun også ikke kunne forandre på. Problemer hun har lidd og vært usikker med siden hun var barn. Hadde jeg vært i hennes posisjon hadde jeg også ville dødd, men hadde ikke gjort det i noen andres hus. Og til de som lurer, det er ikke på grunn av lukta som ble igjen, med på grunn av at hver gang vi går inn i det rommet, er døden hennes det eneste som popper frem i hodet vårt.

Hva mener du med visst hun ville hengt seg i flaggstangen skulle vi heist flagget? Jeg håper ikke du mener det jeg tror...

Anonymous poster hash: 9c286...53e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...