philippa starck Skrevet 17. juni 2004 #1 Del Skrevet 17. juni 2004 Jeg har så sansen for Burberryrutene, og unner avogtil meg selv den gleden å kjøpe noen plagg til Lille Frø. Men det er jo egentlig himla dyrt, så jeg lurer på om det er noen som vet om det går an å få tak i litt rimeligere Burberryklær? (E-bay er ikke aktuelt - jeg skjønner meg ikke på slike auksjoner... :oops: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2004 #2 Del Skrevet 18. juni 2004 Forstår ikkje heilt vitsen med å kjøpe slike klede til barn eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
philippa starck Skrevet 18. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. juni 2004 Forstår ikkje heilt vitsen med å kjøpe slike klede til barn eg... Det er vel ikke så mye mer vits i å kjøpe slike klær til voksne heller!? Men har man sansen, så har man sansen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 18. juni 2004 #4 Del Skrevet 18. juni 2004 Smak og behag ja .. Selv har jeg ikke sansen for det, minner meg om bestemor-klær... Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 18. juni 2004 #5 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er vel ikke så mye mer vits i å kjøpe slike klær til voksne heller!? Men har man sansen, så har man sansen... Jo, kanskje, men barn veks jo fort frå kleda sine, og skitnar seg ut og bryr seg vel lite om kva dei går med. Men, men... Har du sansen (og råd) så.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 18. juni 2004 #6 Del Skrevet 18. juni 2004 Nå som du er igang, er det masse på eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 18. juni 2004 #7 Del Skrevet 18. juni 2004 Forstår ikkje heilt vitsen med å kjøpe slike klede til barn eg... HELT ENIG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tusjen Skrevet 18. juni 2004 #8 Del Skrevet 18. juni 2004 Det er vel ikke så mye mer vits i å kjøpe slike klær til voksne heller!? Men har man sansen, så har man sansen... Jeg har også veldig sansen for dette.. :-) Kjøpte rimelig burberry-veske på en norsk side, men vet ikke om de har barne-klær: http://www.eurosmart.no/ tusjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 18. juni 2004 #9 Del Skrevet 18. juni 2004 Har du sjekket www.ebay.com ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orthia Skrevet 18. juni 2004 #10 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har kjøpt Burberry barneklær hos Fru Lyng. De pleier å ha salg med opptil 70% i august... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle Melle Skrevet 18. juni 2004 #11 Del Skrevet 18. juni 2004 Jeg har ikke sjekket priser, men her er da noen linker: https://www.connectstores.com/kidscavern/sp_31402.html http://www.neimanmarcus.com/store/catalog/...at980731&cmCat= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mettan ikke innlogga Skrevet 31. august 2004 #12 Del Skrevet 31. august 2004 Det hender noen selger merkeklær til barn på FINN også...bare som et tips... Mettan :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå