Gå til innhold

Rimeligere Burberry-barneklær på nett?

philippa starck

Anbefalte innlegg

Jeg har så sansen for Burberryrutene, og unner avogtil meg selv den gleden å kjøpe noen plagg til Lille Frø. Men det er jo egentlig himla dyrt, så jeg lurer på om det er noen som vet om det går an å få tak i litt rimeligere Burberryklær? (E-bay er ikke aktuelt - jeg skjønner meg ikke på slike auksjoner... :oops: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår ikkje heilt vitsen med å kjøpe slike klede til barn eg... :roll:

Det er vel ikke så mye mer vits i å kjøpe slike klær til voksne heller!? Men har man sansen, så har man sansen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smak og behag ja :wink: .. Selv har jeg ikke sansen for det, minner meg om bestemor-klær... :ler:

Mvh Yvonne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Det er vel ikke så mye mer vits i å kjøpe slike klær til voksne heller!? Men har man sansen, så har man sansen... :wink:

Jo, kanskje, men barn veks jo fort frå kleda sine, og skitnar seg ut og bryr seg vel lite om kva dei går med. Men, men... Har du sansen (og råd) så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tusjen

Jeg har også veldig sansen for dette.. :-) Kjøpte rimelig burberry-veske på en norsk side, men vet ikke om de har barne-klær: http://www.eurosmart.no/

tusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...
Gjest Mettan ikke innlogga

Det hender noen selger merkeklær til barn på FINN også...bare som et tips...

Mettan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...