Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal til syden om en ukes tid, og trenger derfor en ny skrubb til kroppen mens jeg er der. Noen som har noen tips til meg? :)

Gjerne en som ikke er så dyr, vil gjerne spare pengene mine til shopping der borte. :fnise:

Anonymous poster hash: 96ae6...019
Videoannonse
Annonse
Gjest Enhjørning
Skrevet

Vet ikke helt om du ser på denne som dyr, men MD face & body scrub er den beste jeg har prøvd! :) Varer utrolig lenge også.

Skrevet

Giovanni Hot Chocolate Scrub

Denne skrubben er den beste jeg vet om, den lukter deilig sjokolade, og har grove skrubbekorn. Du rekker nok ikke å få den på en uke, men anbefaler at du bestiller den når du kommer hjem!

• Liker 2
Skrevet

Aco fra apotek. .billig og bra:)

Gjest Raptuza
Skrevet

Den på Vita, Dead Sea Spa Magic. Mmm herlig duft og konsistens! Løp og kjøp

AnonymBruker
Skrevet

L'Oreal Exfotonic. Lukter godt, og huden blir silkemyk og glatt! Jeg har prøvd mange andre kroppsskrubber, men vender alltid tilbake til denne. Selges på Vita, Cubus osv.

Anonymous poster hash: 7ac2d...75b
  • Liker 1
Skrevet

Vet ikke helt om du ser på denne som dyr, men MD face & body scrub er den beste jeg har prøvd! :) Varer utrolig lenge også.

Signerer denne. Absolutt den beste jeg også har prøvd (og jeg har prøvd mange!) Kjøper du denne har du en god og drøy skrubb som kan brukes i ansiktet og på kroppen :Nikke:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg personlig synes ikke MD sin skrubb for kropp og ansikt egner seg for kropp, men vet at veldig, veldig mange er fornøyd med den.

Jeg liker Burts Bees sine, spesielt den med granateple. Jeg har kjøpt denne på nett, men er ganske sikker på at du skal finne det i butikk i Norge? :) Den lukter kjempegodt, gjør huden silkemyk og er ikke altfor dyr.

Ellers funker det minst like godt å lage skrubb selv, selv om det kanskje ikke er like "spennende" som å kjøpe en i fin emballasje. :P Sukker(eller kaffegrut(lukter kanskje ikke best) eller større saltkorn) og olje, f.eks. olivenolje eller kokosolje.

Anonymous poster hash: 23b4b...e58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...