Tråka Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 noen som vet? går de ut på dato på et vis. hvor lenge kan de ligge i kjøleskapet og fortsatt være spiselige?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Aner ikke hvor lenge de kan ligge, men ja de blir gamle de også. Anonymous poster hash: ddcf3...130
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Jeg vet særs lite om pensjonsordningene for appelsiner, men nå ble jeg nysgjerrig. Hvem syssler med slikt?Anonymous poster hash: f8fdf...4af 3
Pomelo Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Appelsiner som fortsatt er hele kan holde seg fine i 1-2 mnd i kjøleskap.
Gjest Violetta Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Jeg synes appelsiner ofte blir tørre når de blir gamle. De tørker litt ut liksom. Det kan sees på som en metafor.
missdior Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 vel, vi kjøpte masse appelsiner for å presse juice av. de ble liggende på kjøkkenbenken i posen en dag eller to, og da var de GRØNNE og hadde fått pels...
Sølvrosen Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Hvis du er uheldig mygler de. Hvis de ikke mygler vil de sakte tørke ut. Først blir skallet tynt å mykt, og så blir selve appelsinen tørr. Til slutt blir de så tørre at de er ganske uspiselige. Hvor lang tid det tar avhenger av luftfuktigheten. Det kan variere fra en uke til et par måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå