AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Er årsstudiumet i psykologi helt bortkastet hvis jeg ikke får A på alle eksamener? Skjønner jo at jeg da ikke vil komme meg inn på profesjonsstudiet, men vil året være bortkastet eller er det greit å hvis man vil bli noe annet også? Er forresten ikke interessert i bachelor eller master i psykologi da jeg i hvertfall ikke vet hva jeg skal gjøre med det.Anonymous poster hash: 4a06f...9a7
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Du søker deg til profesjonstudiet psykologi på Midt Svensk universitet i Østersund.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Ser nå at jeg klarte å poste dette i feil underforum. Håper noen som vet kommer over tråden likevel. Gjest, jeg lurer først og fremst på om årsstudiumet i psykologi er relevant for andre yrker også. Ts.Anonymous poster hash: 4a06f...9a7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Ser nå at jeg klarte å poste dette i feil underforum. Håper noen som vet kommer over tråden likevel. Gjest, jeg lurer først og fremst på om årsstudiumet i psykologi er relevant for andre yrker også. Ts.Anonymous poster hash: 4a06f...9a7 Jeg tror du får mer svar dersom du poster den på riktig underforum. Jeg vet ikke hvordan årsstudiumet er relevant for andre studier, men jeg har da lest flere steder her inne at det er det. At det er mange som tar psykologi årsstudium da det er relevant for andre yrker. Mer kan jeg dessverre ikke si. Anonymous poster hash: 1ba7a...98c
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Hva med bachelor i arbeids- og organisasjonspsykologi? Veldig attraktivt i arbeidslivet og første året er det samme som årsstudium i psykologi, så om du hopper av etter 1 år har du iallefall det. Anonymous poster hash: ef239...337
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå