Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke lyst, men føler det er frekt å ikke svare! Hva skal jeg si? Dersom jeg sier at jeg ikke kan, så kan det jo godt hende han spør om jeg kan andre dager. Da utsetter jeg jo bare problemet....

Anonymous poster hash: 0778a...a88
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vær ærlig, det er alltid det beste. Si at du ikke ønsker å gå på date, rett og slett...

Skrevet

Hva med "Beklager, jeg er ikke interesert" ? Av og til er det enkleste best.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær ærlig, det er alltid det beste. Si at du ikke ønsker å gå på date, rett og slett...

Glemte å nevne at han ikke har nevnt ordet date, men jeg tenker meg det er det han vil. Han spurte bare om vi skulle treffes. Så hva skal jeg si da?

Skrevet

Si at du ikke kan? Eller si at du kan men bare som venner...

Skrevet

Glemte å nevne at han ikke har nevnt ordet date, men jeg tenker meg det er det han vil. Han spurte bare om vi skulle treffes. Så hva skal jeg si da?

Blir ikke det noe av det samme?

Det beste du kan gjøre er å si det rett ut: Takk for at du spør meg, men jeg har ikke lyst!

Skrevet

Vær ærlig og si at at han rett og slett ikke er kjekk nok, sannheten er alltid bedre enn håp basert på løgner.

Skrevet

Vær ærlig og si at at han rett og slett ikke er kjekk nok, sannheten er alltid bedre enn håp basert på løgner.

Jeg synes ikke ts bør si "du er ikke kjekk nok". Men vær ærlig; si takk for at du spurte, men jeg er ikke interessert.

• Liker 1
Skrevet

Ved å takke høflig og pent nei!

Gjest Ung tøff mann
Skrevet (endret)

Hva skal jeg si?

Ikke still oppfølgingsspørsmål i hvert fall..

Endret av Ung tøff mann

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...