Spent... Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Hei! Jeg skal lage en alkoholfri velkomstdrink, og trenger en god oppskrift. Den skal være sommerlig, søt, men samtidig litt syrlig. Jeg har lest et sted at farris, mozell, lime og sitron passer sammen, men finner ingen konkret oppskrift. Noen som kan hjelpe? Takk!
Sølvrosen Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Rabarbarasaft eller hyllesaft med bris i stedet for vann. Rabarbarasaft er nok enklest, siden det er sesong.
Gjest Carousel Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Ingefærøl eller sitronlemonade med epleskiver, jordbær, lime-/sitronskiver, melonkuler og agurkskiver. Lager du lemonaden selv, kan du bruke gul farris i stedet for vann. Det blir nesten som en alkoholfri sangria Veldig godt og forfriskende! Jeg syns det er godt med litt mynteblader oppi også.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 1liter vann 1/2 flaske farris 2 appelsiner i skiver 2 sitroner i skiver 1 lime i skiver Noen jordbær i biter Vannmelon i biter Settes kaldt og serveres med isbiter. Anonymous poster hash: c85a6...e1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå