Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært den sjalu kjæresten,og som oftest er jeg aldri sjalu på andre i andre sammenheng heller. Ser jeg en vakker kvinne så pleier jeg heller å beundre enn misunne. Uansett,så har jeg plutselig blitt det. Og jeg tror det har noe å gjøre med avstands forhold. Når jeg er mye med typen min,er alt bra og jeg føler meg trygg, fordi han konstant gir meg bekreftelse på at han er glad i meg.

Men når vi ikke ser hverandre på en lang stund,begynner jeg å lure på om han fremdeles tenker på meg. jeg føler at det er deler av livet hans jeg ikke er kjent med, og jeg savner han ofte.

Kan avstands forhold virkelig gjøre en selvsikker person så usikker,eller er det noe annet som er feil med meg?

Anonymous poster hash: 42fd4...706
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det tror jeg det kan, med mindre man ikke bruker ekstra mye tid på å pleie forholdet! Avstandsforhold krever sykt mye mer av begge enn hva et "vanlig" forhold gjør.

• Liker 1
Skrevet

Hvor langt unna bor han?

Når jeg ble sammen med min kjæreste, så bodde han 1-2 timer unna. vi snakka ofte om ting som skjedde vær dag, siden vi bodde så langt ifra. Kansje det kan være en god ting at dere snakker litt om åssen dagene har vært, eller uka hva som har skjedd og sånne ting. sånn at dere på en måte er nær selv om dere bor langt ifra.

Men at han tenker på deg, vil jeg være ganske sikker på at han gjør, hadde også den følesen. Men hadde han ikke tenkt på deg hadde han ikke vært sammen med deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...