AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Hei! Mitt første innlegg her inne. Dama gjorde det slutt på lørdag i beruset tilstand, fikk ikke en god forklaring. Vi var på en weekend tur til oslo med noen felles venner. Bilturen var taus. Vet ikke hva jeg skal gjøre, hun har gjort det slutt i beruset tilstand før, og jeg begynner å bli lei, likevel kan jeg ikke se en fremtid uten henne. Vi har ikke snakket sammen siden lørdag, jeg venter på at hun skal ta kontakt. Har i noen tilfeller vært en dårlig kjæreste, ikke utroskap, men har gitt hun for lite oppmerksomhet, noe jeg angrer på. Er livredd for å gå inn på facebook, og se at hun har endret sivilstatus. Hun sier at drt er ingen andre, noe jeg vet stemmer. Vi gar vært sammen i 4 år. Jeg skulle ønske hun kunne ha kontaktet meg. Det har ikke gått opp for meg at der er slutt, venter bare på en melding, der det står at hun angrer, elsker virkelig henne. Hva burde jeg gjøre? Håper på svar, trenger virkelig råd. Hilsen Gutt 27. Anonymous poster hash: 41034...002
tratrins Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Hva med å ringe henne og spørre/snakke om det? Hvis du angrer på at du ikke har gitt henne nok oppmerksomhet før, hvorfor ikke begynne nå? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Det har du rett i. Men er så redd for at hun mener alvor, redd for å høre stemmen hennes. likevel er jeg litt sint, og er en nokså sta person, så vil på en måte at hun skal ta kontakt siden det var hun som gjorde det slutt. Anonymous poster hash: 41034...002
tratrins Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Er ikke sikkert dette er rette tidspunkt å være sta og stå på kravene gitt! Det viktigste i et forhold er kommunikasjon, og her har dere litt å snakke om. Du kan heller se på det som at det er du som er den voksne som tar opp ting i edru tilstand og ikke på fylla. Skjønner veldig godt at det er irriterende og ubehagelig, men noen må ta første skritt! ..ellers ser du jo henne aldri igjen! Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Makter ikke tanken om å aldri se henne igjen, eller flørte med andre gutter. Noen råd på hvordan jeg kan prøve å få henne tilbake? er ikke så flink med følelser. Hva skal jeg si? Hun virkert nokså sikkert på sitt valg, men klarer ikke å respektere det.Anonymous poster hash: 41034...002
tratrins Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Ring eller send melding og spør om dere kan møtes for å snakke om hva som skjedde. Hun skylder deg en forklaring i det minste. Så kan du på forhånd skrive ned noen stikkord i forhold til hva du vil si til henne. Du kan gjerne si at du ikke makter tanken på å aldri se henne igjen, men kanskje ikke det at hun skal flørte med andre. Så når dere møtes kan du la henne snakke ut om hva hun tenker, og så kan du fortelle hva du tenker, og så finner dere ut av ting. Dette kan være om dere skal fortsette å være sammen/hva dere må jobbe med framover, eller om hun faktisk har bestemt seg for at nå er det slutt. Noen ganger går forhold og halter så lenge at forholdet blir ødelagt og umulig å fikse. Forhåpentlig vis for din del er situasjonen slik at det til dels er problemer/mønstre som dere kan få snudd, og til dels fylla som har skylda.
Pixxie Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Hvis problemet er mangel på oppmerksomhet kreves det gjerne mer enn en melding eller en telefon om hva hun tenker. Slå på stortromma og legg sjela i noe som viser hvor mye du bryr deg. Hvis hun ikke vil fortsette forholdet skal det ikke stå på innsatsen din. Funker det så har du bare med å gi henne oppmerksomhet framover
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Ja, det er sant. Syntes det bare er så merkelig at hun plutselig gjorde det slutt, uten noen som helst forvarsel. Vi skulle kjøpe hus sammen. Så dere mener at det lureste er om jeg tar kontakt?. Takk for gode svar.Anonymous poster hash: 41034...002
tratrins Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Ja, det er sant. Syntes det bare er så merkelig at hun plutselig gjorde det slutt, uten noen som helst forvarsel. Vi skulle kjøpe hus sammen. Så dere mener at det lureste er om jeg tar kontakt?. Takk for gode svar.Anonymous poster hash: 41034...002 JA!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå