AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Jeg møtte en fyr i helgen, og vi hadde sex. Han virket veldig ordentlig, men skinnet kan jo bedra.. Han nevnte noe om at han holdt på med en annen jente om dagen, sikkert for å ikke gi meg noen forhåpninger, men samtidig spurte han om jeg var interessert i å møtes en annen gang også, for sex. Jeg sa ja, og senefe fikk jeg tlf.nr hans, før vi tilbragte resten av natten sammen. Dagen etter, nysgjerrig som jeg er, søker jeg han opp på Facebook for å se hva slags fyr dette er. Profilbildet hans er av han og ei dame på en strand, forsidebildet likeså. Hun har det samme profilbildet. Ut fra resten av informasjonen på siden hans, er dette en dame han har vært sammen med i hvertfall to år, og siste bildet av de sammen, ble publisert for en mnd siden. I tillegg har han løyet om alderen sin, altså, han sa han 30, når han egentlig er 32.. Foruten alt dette, virket han som en veldig ålreit fyr, og det KAN jo hende at det er skjærings mellom han og hu dama, og at han derfor ikke var utro.. Flere teorier? En annen ting; synes dere det er så galt/uvanlig å søke opp ONS's på Facebook/nettet dagen etterpå? Er det ikke vanlig å være litt nysgjerrig? Opplevde dette med en annen ONS også, hvor jeg sjekket han på Facebook dagen etterpå, og en dame skrev på veggen hans hele tiden og hadde profilbilder av bare de to, sammen. Når jeg spurte han om det neste gang vi møttes, beskyldte han meg for å være sjalu eller mer interessert i han enn jeg kunne innrømme, ellers hadde jeg ikke tatt meg bryet med å finne han på Facebook.. Hæ? Kan nysgjerrighet så fort forveksles med sjalusi? Anonymous poster hash: d64d5...654
Leonora8 Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Nr 1. Hold deg unna, og det virker for meg som at han har dame. Nr 2. Ja, nysgjerrig som jeg er kan jeg også søke opp ONS på facebook, ikke noe galt i det. 4
Red-Ruby Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor skulle det være galt å søke opp noen på facebook? De har selv valgt å ha facebook med informasjonen som ligger der. 1
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Hvis du ikke hadde søkt ham opp på facebook så hadde du ikke visst at alt han sa var ren løgn. 4
Blondepiken Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 For meg virker det som om han var utro... Ikke noe morro for deg, og jeg får enda mer vondt av dama hans som antageligvis ikke aner noe om dette . For en førsteklasses idiot. At du søker opp en ONS på facebook ser jeg ikke på som noe rart i det hele tatt, det tror jeg de fleste gjør. 5
Apehjerne Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Kanskje han holder på med exen sin. Når det er sagt, han er kun ute etter sex med deg 2
lillbilly Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Jeg møtte en fyr i helgen, og vi hadde sex. Han virket veldig ordentlig, men skinnet kan jo bedra.. Han nevnte noe om at han holdt på med en annen jente om dagen, sikkert for å ikke gi meg noen forhåpninger, men samtidig spurte han om jeg var interessert i å møtes en annen gang også, for sex. Jeg sa ja, og senefe fikk jeg tlf.nr hans, før vi tilbragte resten av natten sammen. Dagen etter, nysgjerrig som jeg er, søker jeg han opp på Facebook for å se hva slags fyr dette er. Profilbildet hans er av han og ei dame på en strand, forsidebildet likeså. Hun har det samme profilbildet. Ut fra resten av informasjonen på siden hans, er dette en dame han har vært sammen med i hvertfall to år, og siste bildet av de sammen, ble publisert for en mnd siden. I tillegg har han løyet om alderen sin, altså, han sa han 30, når han egentlig er 32.. Foruten alt dette, virket han som en veldig ålreit fyr, og det KAN jo hende at det er skjærings mellom han og hu dama, og at han derfor ikke var utro.. Flere teorier? En annen ting; synes dere det er så galt/uvanlig å søke opp ONS's på Facebook/nettet dagen etterpå? Er det ikke vanlig å være litt nysgjerrig? Opplevde dette med en annen ONS også, hvor jeg sjekket han på Facebook dagen etterpå, og en dame skrev på veggen hans hele tiden og hadde profilbilder av bare de to, sammen. Når jeg spurte han om det neste gang vi møttes, beskyldte han meg for å være sjalu eller mer interessert i han enn jeg kunne innrømme, ellers hadde jeg ikke tatt meg bryet med å finne han på Facebook.. Hæ? Kan nysgjerrighet så fort forveksles med sjalusi?Anonymous poster hash: d64d5...654 Hvordan i all verden kunne du la det bli en "neste gang"??
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Jeg hadde ONS med en, og fant ut med facebook at han hadde dame. synes at vi SKAL sjekke facebook, slik at vi ikke gjør mer skade enn nødvendig. Hvis du er 100% sikker på at de er sammen, ville jeg skrevet en melding og sagt at du vet han har dame, og hvis ikke han forteller det, gjør du det. Anonymous poster hash: 7f275...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Hvordan i all verden kunne du la det bli en "neste gang"?? Jeg visste jo ikke at han var i ett "forhold" før dagen etterpå... Anonymous poster hash: d64d5...654
lillbilly Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Jeg visste jo ikke at han var i ett "forhold" før dagen etterpå... Anonymous poster hash: d64d5...654 Det skjønte jeg. Og så sier du at du spurte han om det -neste gang- dere møttes. Og det var det jeg reagerte på! At du møtte han igjen! Jeg er generelt negativ til ONS for jeg tror dessverre ikke at du og din historie er unik.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Det skjønte jeg. Og så sier du at du spurte han om det -neste gang- dere møttes. Og det var det jeg reagerte på! At du møtte han igjen! Jeg er generelt negativ til ONS for jeg tror dessverre ikke at du og din historie er unik. Åjja.. Men det var tilfeldig at vi møttes, og da benyttet jeg sjansen til å spørre.Anonymous poster hash: d64d5...654
smartbimbo Skrevet 8. juni 2014 #12 Skrevet 8. juni 2014 Han har nok dame... Garantert. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg vært fristet til å si noe til hun her jenta. I hvertfall spurt om de var kjærester. Kan være de bare holder på, men jeg synes det går litt under det samme her...
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #13 Skrevet 8. juni 2014 Han har dame, bare dropp ham. Hvis noen har gitt deg sitt fulle navn er det naturlig å sjekke på Facebook og i hvert fall konfrontere hvis man har funnet noe slikt. Hvis noen ikke har gitt deg sitt fulle navn og man bare har gjort 1.grads stalking så forstår jeg at folk reagerer på det. Jeg har klart å finne menn jeg har truffet tilfeldig og da har jeg selvsagt ikke sagt det. Anonymous poster hash: 67d08...4e9 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2014 #14 Skrevet 8. juni 2014 Dette får du bare glemme. Klart han har dame og løy til deg. Men du er jo heller ikke ute etter noe seriøst selv, når du var villig til å møte han igjen til tross for at han sa han holdt på med en annen. Anonymous poster hash: 9798a...2db 1
Gjest BettyBoop Skrevet 8. juni 2014 #15 Skrevet 8. juni 2014 Jeg møtte en fyr i helgen, og vi hadde sex. Han virket veldig ordentlig, men skinnet kan jo bedra.. Han nevnte noe om at han holdt på med en annen jente om dagen, sikkert for å ikke gi meg noen forhåpninger, men samtidig spurte han om jeg var interessert i å møtes en annen gang også, for sex. Jeg sa ja, og senefe fikk jeg tlf.nr hans, før vi tilbragte resten av natten sammen. Dagen etter, nysgjerrig som jeg er, søker jeg han opp på Facebook for å se hva slags fyr dette er. Profilbildet hans er av han og ei dame på en strand, forsidebildet likeså. Hun har det samme profilbildet. Ut fra resten av informasjonen på siden hans, er dette en dame han har vært sammen med i hvertfall to år, og siste bildet av de sammen, ble publisert for en mnd siden. I tillegg har han løyet om alderen sin, altså, han sa han 30, når han egentlig er 32.. Foruten alt dette, virket han som en veldig ålreit fyr, og det KAN jo hende at det er skjærings mellom han og hu dama, og at han derfor ikke var utro.. Flere teorier? En annen ting; synes dere det er så galt/uvanlig å søke opp ONS's på Facebook/nettet dagen etterpå? Er det ikke vanlig å være litt nysgjerrig? Opplevde dette med en annen ONS også, hvor jeg sjekket han på Facebook dagen etterpå, og en dame skrev på veggen hans hele tiden og hadde profilbilder av bare de to, sammen. Når jeg spurte han om det neste gang vi møttes, beskyldte han meg for å være sjalu eller mer interessert i han enn jeg kunne innrømme, ellers hadde jeg ikke tatt meg bryet med å finne han på Facebook.. Hæ? Kan nysgjerrighet så fort forveksles med sjalusi? Anonymous poster hash: d64d5...654 spiller det noen rolle. Mannen løy. Hold deg vekke. Du ender bare opp med å bli såra 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå