Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei dere..

Jeg er student og jeg bor i kollektiv med 4 andre. Har nå bodd snart ett år her..og er litt småirritert over ting en av jentene gjør her.

Saken er at hun jenta jeg snakker om ofte bare slenger fra seg håndduk på gulvet i hjørnet på badet etter hun har dusjet, og ofte sammen med truse og BH. Det kan gå dager før hun plukker det opp og vasker det. Det har faktisk hendt hun legger fra seg blodig mensen-truse. Den så jeg i går og jeg ble fysisk kvalm.

I starten tenkte jeg..jaja..er vel noen av de andre som sier fra snart. Men det har ikke skjedd ennå tydeligvis. Hun andre jenta som bor her er bestevenninna hennes så hun tør vel kanskje ikke si noe. Og guttene i huset tror jeg liker jenta såpass at de ikke bryr seg.

Jeg også, er betatt av denne jenta. Hun er utrolig sexy og fin, og jeg har lenge drømt om å ligge med henne.

Noen her med gode forslag hvordan fortelle henne om skittentøyet hun kaster fra seg på gulvet?

Jeg har IKKE lyst å si det direkte til henne da jeg er redd for å fornærme henne og kanskje redusere mine muligheter til kanskje å få ligge med henne.

Jeg tenkte kanskje jeg kunne skrive en anonym lapp og legge på skittentøyet. Høres dette for dumt ut?

Anonymous poster hash: 4b4eb...bc1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å investere i engangshansker (så du slipper å ta i det direkte), for så å legge det utenfor døren hennes, eller i senga hennes eller noe?

Anonymous poster hash: 92a96...ced
AnonymBruker
Skrevet

Du tør ikke si noe fordi du er redd det vil ødelegge dine sjangser for å ligge med henne...... :skratte:

Anonymous poster hash: cf251...6f6
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ta det opp på et husmøte til alle at det er viktig å rydde opp etter seg.

Anonymous poster hash: a1036...0ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

RUNKETRÅD

Anonymous poster hash: 7cf15...ecb
  • Liker 1
Skrevet

Kjøp en fin skittentøyskurv. Den plasserer du i hjørnet der hvor klærne havner. Er du heldig så makter hun å treffe kurven når hun slenger fra seg klærne.

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en fin skittentøyskurv. Den plasserer du i hjørnet der hvor klærne havner. Er du heldig så makter hun å treffe kurven når hun slenger fra seg klærne.

Smart! :)

Anonymous poster hash: 36838...cfb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

RUNKETRÅD

Anonymous poster hash: 7cf15...ecb

Det her er ikke runketråd.

Skrevet

Hei dere..

Jeg er student og jeg bor i kollektiv med 4 andre. Har nå bodd snart ett år her..og er litt småirritert over ting en av jentene gjør her.

Saken er at hun jenta jeg snakker om ofte bare slenger fra seg håndduk på gulvet i hjørnet på badet etter hun har dusjet, og ofte sammen med truse og BH. Det kan gå dager før hun plukker det opp og vasker det. Det har faktisk hendt hun legger fra seg blodig mensen-truse. Den så jeg i går og jeg ble fysisk kvalm.

I starten tenkte jeg..jaja..er vel noen av de andre som sier fra snart. Men det har ikke skjedd ennå tydeligvis. Hun andre jenta som bor her er bestevenninna hennes så hun tør vel kanskje ikke si noe. Og guttene i huset tror jeg liker jenta såpass at de ikke bryr seg.

Jeg også, er betatt av denne jenta. Hun er utrolig sexy og fin, og jeg har lenge drømt om å ligge med henne.

Noen her med gode forslag hvordan fortelle henne om skittentøyet hun kaster fra seg på gulvet?

Jeg har IKKE lyst å si det direkte til henne da jeg er redd for å fornærme henne og kanskje redusere mine muligheter til kanskje å få ligge med henne.

Jeg tenkte kanskje jeg kunne skrive en anonym lapp og legge på skittentøyet. Høres dette for dumt ut?

Utrolig at du vil ligge med mensen truse dama, hun er jo utrolig uhygenisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utrolig at du vil ligge med mensen truse dama, hun er jo utrolig uhygenisk.

Som jeg sa...jeg ble kvalm..

Men jenta er helt utrolig sexy. Har drømt om henne mang en natt...tross hennes feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...