^me^ Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 (endret) jeg ser på True Tori som følger krisen til Tori og Dean etter at han har hatt en affære og vært 3 mndr på avrusning. http://www.watchseries-online.eu/2014/05/true-tori-s01e04-another-bump-in-the-road.html Jeg synes at utroskap er en grusom handling mot partneren din, men jeg blir sååå forbaska lei all sytingen til Tori!!!Når skal sytingen hennes slutte liksom??uansett hva Dean prøver å gjøre for å være snill så kan ikke hun tie stille i et sekund og nyte oppmerksomheten hun får i fra han, nei hun begynner og sutre og si for ørtene tusen gang hvor mye han knuste hjerte hennes og bla bla bla...sutre sutre sutre.... BAH!blir så frustrert!!Eneste løsningen her er at de må skille seg, for hverandres og barnas skyld fordi at dette er noe hun aldri kommer til å la han gå fri for uansett hvor mye terapi di får!Han kommer jo til å leve i et evig skyldfølelses-fengsel om han fortsetter i ekteskapet! Han er bare et menneske, han har gjort en grusom handling, og han har skjønt det! Hva med å prøve å få det til å fungere og gå videre, ikke grave opp alle tingene han har gjort hvert pokkers minutt og sutre om det?? hva mener dere? Endret 2. juni 2014 av ^me^
Adhara Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Jeg er totalt uenig med deg. Du må ha i tankene at dette er ganske ferskt for henne, det er ikke bare å knipse med fingrene så er det over. Tar tid å bygge opp den tilliten og kjærligheten igjen. Forøvrig så synes jeg ikke hun sutrer, når serien er om det som skjedde og sentrerer seg rundt det, så er det klart at det blir snakket om, noe annet blir helt feil. Dette er jo ikke reality om hvor fornøyd de er i ekteskapet, eller hvor godt samliv de har. Tvert i mot. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå