Gå til innhold

Presten er i boks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så fornøyd i dag, har vært og snakket med presten som skal vie oss og vi har avtalt litt detaljer. Så godt med alt som er i boks! :danse:

Nå er vi liksom ett skritt nærmere vielsen.

Vi kjenner ham litt fra før, koselig å ha en prest som man er på bølgelengde med, som har litt moderne tanker og er imøtekommende. Jeg kunne ihvertfall ikke hatt en veldig konservativ prest, siden jeg ikke er spesielt religiøs...

Nå har jeg også lært av erfaringene til Miss G og skal følge opp når det nærmer seg, slik at ikke noe skjærer seg ift kirken før bryllupet... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Det er så deilig med alt som er unnagjort. Vi har også en prest som jeg kjenner fra før som ikke hører til noen kirke lenger...Bra med disse prestene som både er prest og menneske syns jeg. Syns ofte at noen prester blir for alvorlige jeg.

Skrevet

.....skynd deg å sette på lokket! (Philippa som er i et helt sykt humør idag.... :hoho: )

Skrevet

Vi hadde møte med presten i går. Han er bare superkoselig! :)

Herlig med alt som er unnagjort ja...men så fikk vi jo tusen andre ting å tenke på :tunge1:

Skrevet

oida innlegget kom visst to ganger... :roll:

Skrevet
.....skynd deg å sette på lokket! (Philippa som er i et helt sykt humør idag.... :hoho: )

Hi hi - ja nå slipper han ikke unna, om jeg så skal sette meg på ham! :hoho:

Litt derfor vi snakket med ham i dag, et helt år før bryllupet. Han er veldig populær og ba oss komme innom slik at han kunne "booke" oss inn. Så skal vi selvsagt snakkes igjen i mai 2005 da vi skal ha den tradisjonelle samtalen om Ekteskapet, Kjærligheten og Livet for øvrig...

Skrevet

Heldiggrisen som har det i boks...........

Skrevet
Heldiggrisen som har det i boks...........

Ja, nå skal jeg ikke være for skråsikker på at det er i boks før vielsen er overstått - har lært litt av å lese om dine erfaringer med de geistlige! :o

Ikke noe særlig når det blir kluss med de viktigste tingene like før bryllupet... Jeg er jo litt kontrollfrik, så kommer nok til å ta kontakt med presten igjen leeenge før bryllupet, tenker jeg. (Selv om det skulle jo egentlig ikke være nødvendig - hvis ikke Kirken er pålitelig, hvem kan vi egentlig stole på da?? :-? )

Skrevet

Vi faar haape dere slipper troebbelet MissG har maattet gjennomgaa, da. *krysser fingrene*

Skrevet
Vi faar haape dere slipper troebbelet MissG har maattet gjennomgaa' date=' da. *krysser fingrene*[/quote']

Takk! Det er jo så mye som skal klaffe på denne ene dagen, så jeg tar i mot alle gode vibber :-)

Skrevet

Ja, nå skal jeg ikke være for skråsikker på at det er i boks før vielsen er overstått - har lært litt av å lese om dine erfaringer med de geistlige! :o

Ikke noe særlig når det blir kluss med de viktigste tingene like før bryllupet... Jeg er jo litt kontrollfrik, så kommer nok til å ta kontakt med presten igjen leeenge før bryllupet, tenker jeg. (Selv om det skulle jo egentlig ikke være nødvendig - hvis ikke Kirken er pålitelig, hvem kan vi egentlig stole på da?? :-? )

Jeg er kontrollfreak jeg også, men du ser...det kan gå galt alikavel........men nå håper jeg virkelig han er "online" i morgen og da bør han være klar til å hoppe når vi sier hopp :sjarmor:

Skrevet
Jeg er kontrollfreak jeg også' date=' men du ser...det kan gå galt alikavel........men nå håper jeg virkelig han er "online" i morgen og da bør han være klar til å hoppe når vi sier hopp :sjarmor:[/quote']

Det er rette spiriten det - take charge! :sjarmor:

Lykke til!!

Skrevet

:ler: Ja, vi har laget kirkeprogram og alt er klart så når han ikke har tatt kontakt vil han heller ikke ha noe å si på det vi har bestemt oss for.......det er for sent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...