AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Hei. Jeg har vært sammen med samboeren min i flere år. I starten av forholdet utleverte vi selvsagt hvem vi hadde vært sammen med tidligere til hverandre. Jeg fikk vite alle han hadde vært med flere, inkludert en kvinne ved navn ¨Sunniva¨. Kjæresten min fortalte en del om Sunniva når jeg møtte han, da dette var kvinnen som hadde satt mest spor i han. De hadde et av og på forhold i flere år, og det endte med at hun dumpet han til fordel for en annen mann. Jeg ble veldig nyskjerrig på ¨Sunniva¨, hvem denne kvinnen var så jeg fant henne etter hvert på sosiale medier. I starten fikk jeg veldig sjokk når jeg så hvem denne kvinnen var. Dette er en kvinne som er typisk VELDIG bimbo med mange psykiske problemer. Hun er totalt forskjellig fra meg. Jeg er den selvstendige brunette, med vett i topplokket mens hun er den kvinnen med langt blondt hair extension, silikon i puppan og ingen utdannelse. Etter hva samboeren min har sagt så gikk hun gjevnlig til psykolog, og hadde generelt mye problemer i livet. Saken er at etter jeg begynte å sjekke ut ¨Sunniva¨ på facebook, har jeg ikke klart å slutte. Jeg må innom facebook´en hennes minst en gang daglig bare for å se hva hun oppdaterer. Hun legger alltid ut så mange spesielle statusen og bilder, at det har blitt en hobby rett og slett å se hva hun driver med om dagene. Hun har også samme kjæreste som tidligere og det har nesten blitt en underholdning å følge med på dem også (mye drama, de gjør det slutt ofte osv). Jeg har blitt helt facinert, egentlig uten å vite hvorfor. Det har sikkert vært mye nyskjerrighet fra min side, i og med at jeg og henne er så totalt forskjellig men nå har det faktisk gått over til sykelig stalking. Jeg har følgt med gjevnlig i flere år, og klarer liksom ikke slutte heller. Noen andre som har vært i samme sko? Anonymous poster hash: 7d3fe...44a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Høres nesten ut som du er blitt forelsket i Sunniva Anonymous poster hash: bf87c...0a9 2
Sphynx Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Hmm. Ikke helt samme sko, men jeg har noen folk på sosiale medier som jeg ikke kjenner, som jeg likevel 'følger med på' uten at de vet det. Enten fordi de er veldig rare eller fordi de er veldig pene. Det er vel av kjedsomhet. Men i ditt tilfelle er det jo eksen til typen din. Synes ikke han det er rart? 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Trodde det var mer vanlig den andre veien. At ekser stalket nye kjæresten til den de var sammen med. Kanskje dere sitter å stalket hverandre? 😂😂😂 Slutt med dette HI, du plager bare deg selv! Han er med deg, har endelig funnet ei med vett, så oppfør deg deretter. Blokk henne fra Facebook så du ikke kommer inn på siden hennes så lett, det er i så fall en start. Om ikke dette hjelper må du gå å snakke med noen om dette. Ikke kast bort verdifulle minutter på henne, hun er så absolutt ikke verdt det! Anonymous poster hash: fffa7...ee3
Hjertefisk Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Jeg skal innrømme at jeg har sjekket ut facebook profilen til eksdama til kjæresten min. Samt alle jentene jeg vet han har holdt på med. Men det er bare fordi jeg er så usikker på meg selv og fordi jeg har et anstrengt behov for å alltid være bedre enn alle andre. Slitsomt. 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Har du din egen lille "FotballFlue" i hue? Høres jo ikke ut som om du er sjalu, mer at du kikker på en person som har "offentlig interesse" for deg siden hun var din nåværendes x og hun såpass "bilulykke" at du ikke klarer å se vekk? Tenk på henne som bortkastet tid om du vil bli kvitt henne. Den tiden du bruker på henne kunne du ha kost deg med en bok, tatt en god dusj, hatt sex med kjæresten, gått halv-veis til klesbutikken for å kjøpe nye klær/sko, vært på vei til kino eller sett "bilulykker" på TV som "Say yes to the dress", en tidstyv som ikke tilfører deg noe annet enn tidsfordriv. Jeg var en tid totalfasinert av Heidi Alexandra Olsen, jeg kan ikke tenke den ting vi har felles, men jeg MÅTTE lese henne. Det samme gjelder for så vidt KG. KG skal egentlig kun være ett sted jeg tar første kaffe-koppen og ikke orker å åpne avisenes grusomheter enda, men det hender jeg blir sittende og forbruke alt for mye tid her i fasinasjon over menneskers merkelige problemer. Anonymous poster hash: d7688...88a 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 Har du din egen lille "FotballFlue" i hue? Høres jo ikke ut som om du er sjalu, mer at du kikker på en person som har "offentlig interesse" for deg siden hun var din nåværendes x og hun såpass "bilulykke" at du ikke klarer å se vekk? Tenk på henne som bortkastet tid om du vil bli kvitt henne. Den tiden du bruker på henne kunne du ha kost deg med en bok, tatt en god dusj, hatt sex med kjæresten, gått halv-veis til klesbutikken for å kjøpe nye klær/sko, vært på vei til kino eller sett "bilulykker" på TV som "Say yes to the dress", en tidstyv som ikke tilfører deg noe annet enn tidsfordriv. Jeg var en tid totalfasinert av Heidi Alexandra Olsen, jeg kan ikke tenke den ting vi har felles, men jeg MÅTTE lese henne. Det samme gjelder for så vidt KG. KG skal egentlig kun være ett sted jeg tar første kaffe-koppen og ikke orker å åpne avisenes grusomheter enda, men det hender jeg blir sittende og forbruke alt for mye tid her i fasinasjon over menneskers merkelige problemer. Anonymous poster hash: d7688...88a Hei Jeg synes at du kommer med gode råd til TS Jeg lurer på om det er vanlig å tenke slik som det står i den bloggen som du linker til: "hvorfor skal man gidde å ha analsex med kjæresten? - Sånn at han gidder å gjøre tjenester for deg, såklart. «Kjære, vil du vaske klærne mine?» .. Svaret er som regel «nei», men hvis du viser han at du gir hele deg selv til han, så er sjansen betydelig større for at svaret blir «ja»." Anonymous poster hash: 9e522...1e3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Det er sant det du skriver over. Jeg føler nesten at hun har blitt en blogger for meg, haha! Det er underholdning å se hvordan hun utvikler seg mentalt og hvordan hun kommer fremover i livet. Tidligere hadde hun veldig mange problemer, men nå i dag virker det ut i fra hennes facebook at livet er mye lettere og bedre for henne. Hun har skaffet seg jobb, har det stabilt med kjæresten osv. Kjæresten min bryr seg ikke noe særlig over at jeg sjekker henne opp. Han forstår bare ikke at jeg gidder Jeg er ikke sjalu på henne, men en del av meg fatter ikke hvorfor kjæresten min va så betatt av henne, mens en annen del av meg er fascinert av henne. Nei, jeg vet ikke. Hun er bare så spesiell og barnselig til å nærme seg 28 år at jeg ikke kan dy meg å titte innom. Rart, for jeg bryr meg jo ikke om hans andre ekser. ts Anonymous poster hash: 7d3fe...44a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Jeg lurer på om det er vanlig å tenke slik som det står i den bloggen som du linker til: "hvorfor skal man gidde å ha analsex med kjæresten? - Sånn at han gidder å gjøre tjenester for deg, såklart. «Kjære, vil du vaske klærne mine?» .. Svaret er som regel «nei», men hvis du viser han at du gir hele deg selv til han, så er sjansen betydelig større for at svaret blir «ja»." Anonymous poster hash: 9e522...1e3 Når det gjelder Olsen, der er ingen tanker vanlig. Jeg trodde først hun var en spøk, som Tommylife, men nei, hun er virkelig; Bort med bjørken Det beste fra Heidi Alexandra Heidi Alexandra på Paradise Hotel Det lå en link ute hvor hun og en jente ved navn Aurora ligger ved basseng-kanten og prater om forvirring rundt Illumitati og Bermuda-Triangelet. Den var kostelig men er dessverre fjernet fra nett. Beklager TS, var ikke meningen å kuppe tråden din, men som du ser, voksne damer (41), kan bli fasinert av så mye rart Anonymous poster hash: d7688...88a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #12 Skrevet 2. juni 2014 Haha, sånn er jeg og. Jeg er innom kjærestens ex fb.profil daglig. Så sitter jeg der og hater henne. Vet ikke hvorfor, det har bare blitt sånn Anonymous poster hash: f9b84...394
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #13 Skrevet 2. juni 2014 Tidligere hadde hun veldig mange problemer, men nå i dag virker det ut i fra hennes facebook at livet er mye lettere og bedre for henne. Hun har skaffet seg jobb, har det stabilt med kjæresten osv. Anonymous poster hash: 7d3fe...44a Jeg tror, nå som livet hennes stabiliserer seg og hun ikke kommer med så mye mer oppsiktsvekkende, så vil hun snart kjede deg og det går over av seg selv. Anonymous poster hash: d7688...88a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #14 Skrevet 2. juni 2014 Jeg er også litt sånn småbesatt av eksen til kjæresten min... Han dumpet henne, men de hadde vært sammen i flere år og jeg går inn på profilen hennes minst en gang i uken. Hun er veldig søt og jeg tar meg i å sammenligne meg selv med henne, måle meg opp mot henne på en måte. Vi er veldig forskjellige, bortsett fra at vi begge har blondt hår, men hun er ferdig med utdanningen sin og jeg holder fremdeles på med min. Hun legger ut alt offentlig og både jeg og kjæresten min har en følelse av at hun ikke er helt over bruddet enda enda det er snart 2 år siden). Jeg klarer ikke slutte jeg heller, ikke at jeg føler jeg er dårligere eller noe, men kanskje for å roe meg ned og tenke at han ikke dumper meg om jeg finner nok forskjeller på oss? Jeg aner ikke. Jeg hater henne absolutt ikke, hun virker søt og hyggelig og jeg ønsker henne alt godt i verden (bortsett fra kjæresten min da ). Bra at jeg ikke er alene! Anonymous poster hash: ff907...3bc
Red-Ruby Skrevet 2. juni 2014 #15 Skrevet 2. juni 2014 Du påstår at hun er bimbo og dum og helt annerledes enn deg fordi du har brunt hår og vett i lokket? Hvilken kvinne med vett i lokket stalker eksen til typen som elsker deg? Jeg mener ikke å si at du er "gal" eller noe feil,men oppførselen din rundt "Sunniva" er ikke mer psyko enn den oppførselen hun viser på facebook. Det du ikke liker er at hun har fake hår og fake pupper? Hva så sier jeg bare? Du henger deg opp i dumme ting. Det høres ut som om du er usikker på om Sunniva er egentlig din types drømmedame,og at han ikke er med henne kun fordi hun forlot han. Så du trenger daglig bekreftelse på at det går dårlig i livet hennes, at hun fremdeles har lyst fake hår og at du er bedre. mitt tips er for deg å innse hva du sier og hva du gjør. Bare da kan du forandre din oppførsel. Er du ellers lykkelig i forholdet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå