Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 23 og kjenner at jeg ikke liker å vise frem kroppen i tynt sommertøy og badetøy.

Har ikke lagt på meg mye, så det er ikke det, men jeg tar meg selv i å holde inn magen og kjenner at jeg er lite komfortabel med gravid-fasongen.

Var slank før graviditeten men har fått tydelig gravidmage nå + enda større bryster. Føler at jeg bare er mage og pupp i lette klær om dere skjønner, og føler meg ikke fin i det hele tatt i bikini/ badedrakt.

Forrige graviditet slapp jeg unna sommeren, heldigvis. Noen tips for å føle seg sommerfin tross bollemage?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxi kjoler er tingen for min høygravide venninne nå i alle fall:)

Skrevet

Hvorfor skal du fly rundt i bikini og badedrakt, fine sommerkjoler er tingen ogdet finnes MASSE å velge i.

• Liker 1
Skrevet

Fordi jeg skal på stranden?

Gjest iGirl
Skrevet

ingenting er vel finere enn gravidmage i sommerkjole? Jeg er sikker på du er kjempefin. :)

• Liker 1
Skrevet

Gravid mage er jo bare fint i seg selv. Er ingen som kommer til å gå rundt å mene noe spesielt om det om du er ute og soler deg med mini i magen og litt ekstra på puppene.. Mulig de kan mene noe i den positive retningen da om det er noe isåfall. ^^

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo kjempefint å gå i bikini og sommerkjole når man har gravidmage!:) skulle ønske min mage så mer "gravid" ut jeg. Jeg er i uke 22 og er forholdsvis slank, hadde ikke noe rundt magen før graviditet, men nå ser gravidmagen min bare ut som fettmage føler jeg.

Anonymous poster hash: a507c...05a

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke noe i mot å vise frem magen, men jeg har lagt på meg mye ellers så kan kjenne igjen problemstillingen. Nå er ikke jeg noen strandgjenger uansett, og som gravid klarer jeg ikke å være ute i sola i mer enn ti - femten minutter av gangen, så jeg løser det ved å sole meg i bikini bare i hagen hjemme. Ellers prøver jeg å finne litt lette og romslige klær som likevel fremhever magen (maksikjoler er absolutt ikke for meg!) samt å ikke henge meg opp i hvordan jeg ser ut. Jeg er gravid, og det er nok ingen andre som bryr seg om at jeg har lagt på meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...