casting Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Er gravid i uke 23 og kjenner at jeg ikke liker å vise frem kroppen i tynt sommertøy og badetøy. Har ikke lagt på meg mye, så det er ikke det, men jeg tar meg selv i å holde inn magen og kjenner at jeg er lite komfortabel med gravid-fasongen. Var slank før graviditeten men har fått tydelig gravidmage nå + enda større bryster. Føler at jeg bare er mage og pupp i lette klær om dere skjønner, og føler meg ikke fin i det hele tatt i bikini/ badedrakt. Forrige graviditet slapp jeg unna sommeren, heldigvis. Noen tips for å føle seg sommerfin tross bollemage?
Oenothera Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Maxi kjoler er tingen for min høygravide venninne nå i alle fall:)
Antoinette Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Hvorfor skal du fly rundt i bikini og badedrakt, fine sommerkjoler er tingen ogdet finnes MASSE å velge i. 1
Gjest iGirl Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 ingenting er vel finere enn gravidmage i sommerkjole? Jeg er sikker på du er kjempefin. 1
Timza Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Gravid mage er jo bare fint i seg selv. Er ingen som kommer til å gå rundt å mene noe spesielt om det om du er ute og soler deg med mini i magen og litt ekstra på puppene.. Mulig de kan mene noe i den positive retningen da om det er noe isåfall. ^^ 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Det er jo kjempefint å gå i bikini og sommerkjole når man har gravidmage! skulle ønske min mage så mer "gravid" ut jeg. Jeg er i uke 22 og er forholdsvis slank, hadde ikke noe rundt magen før graviditet, men nå ser gravidmagen min bare ut som fettmage føler jeg.Anonymous poster hash: a507c...05a 1
bib_84 Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Jeg har ikke noe i mot å vise frem magen, men jeg har lagt på meg mye ellers så kan kjenne igjen problemstillingen. Nå er ikke jeg noen strandgjenger uansett, og som gravid klarer jeg ikke å være ute i sola i mer enn ti - femten minutter av gangen, så jeg løser det ved å sole meg i bikini bare i hagen hjemme. Ellers prøver jeg å finne litt lette og romslige klær som likevel fremhever magen (maksikjoler er absolutt ikke for meg!) samt å ikke henge meg opp i hvordan jeg ser ut. Jeg er gravid, og det er nok ingen andre som bryr seg om at jeg har lagt på meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå