Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort og godt egetlig, jeg og samboeren min har hatt en litt stor krangel, etter krangelen satt ord godt fast, spessielt på hans side, tror jeg. Han har sagt selv at han har glemt det, men det tror jeg ikke. Jeg har også sagt tydelig at jeg beklager for det jeg har sagt og at det var ord som kom ut fordi jeg var sint, jeg tenker ikke godt igjennom hva jeg sier når jeg er sint. Jeg har også sagt at jeg har en stor jobb å gjøre, altså å bygge opp tillit igjen. Krangelen handler forsovet ikke om utroskap eller noe slikt.

Uansett, i etterkant så har ting vært som normalt. Vi snakker om fremtiden, bil, barn, hus, ferier osv. Vi koser oss og tuller sammen som vanlig, men det er et men.
Hvis jeg ikke er i nærheten av han så er jeg usikker, usikker på om han virkelig elsker meg, jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg gjør det. Jeg er helt normal når han er i nærheten, men når jeg drar på jobb så sitter jeg å analyserer og frustrerer om ting som ikke burde tenkes på engang.

Jeg tenker på sånne dumme ting som, hvorfor skrev han love you istedenfor elsker deg? Herlighet, har jeg for lite å tenke på kanskje?

:glare:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som du har for lite å gjøre.... kan bli gal av å gruble over slike ting i det evinnelige. Når det går så langt som at du lurer på forskjellen mellom love you og elsker deg synes jeg det blir corny... herregud kvinnfolk ta deg sammen!

Anonymous poster hash: b111b...86b

Gjest Coolaid
Skrevet

Du overanalyserer. Helt greit at vi mennesker må tenke over ting som skjer i livet osv.. men grubling og analysering kan det bli for mye av. Gi litt slipp på kontroll og våg å leve.

Og forresten, trodde at "jeg elsker deg" og " I love you" betydde akkurat det samme. :fnise:

Skrevet

hehehehe, ikke sant. Hjernen min tuller fælt iblandt. meh.

Jeg klarer ihvertfall å innrømme at deg er jeg som er litt små tullete. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...