AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #1 Skrevet 2. juni 2014 Stort sett er det en ting som gjør at menn "hater" kvinner, og det er at de gjør det så fryktelig hardt å bli akseptert. Det er ikke noe mer kynisk enn det at de opplever så mye negativt med dem, at de begynner å misslike kvinner generelt. Noen er det verre med, og kan føle direkte avsky. Med andre er det kanskje en mor som ikke har vert snill eller andre. Kanskje heller jenter skal begynne å være litt mer aksepterende, slik at de ikke føler det slik. Ikke på tilnærmelser forholdsmessig, men på det personlige plan. Vennskap og slikt. Anonymous poster hash: e5009...643 1
Gjest Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Sånn forsøk på omvendt psykologi funker som regel dårlig, hvis man tror damer skal bli din venn av at du sier du hater dem... 7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 La meg gi deg et råd, T. Slutt å stav "mislikt" feil hvis du vil legge ut idiotiske innlegg som anonym.Anonymous poster hash: 22b3c...036 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Du kan ikke forandre verden,du kan bare forandre deg og måten du ser verden på Anonymous poster hash: c0a76...33d 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Sånn forsøk på omvendt psykologi funker som regel dårlig, hvis man tror damer skal bli din venn av at du sier du hater dem... Det er vel heller ikke det jeg skriver, men det at de misliker kvinner fordi at de er så lite aksepterende mot dem. Ingen har sagt at de sier at de hater noen heller, det er bare en ganske realistisk forklaring. Anonymous poster hash: 444bc...f87
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Du kan ikke forandre verden,du kan bare forandre deg og måten du ser verden på Anonymous poster hash: c0a76...33d Kanskje det, men en må ikke tro at de slutter å mislike kvinner av den grunn. Anonymous poster hash: 444bc...f87
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #7 Skrevet 2. juni 2014 Kanskje det, men en må ikke tro at de slutter å mislike kvinner av den grunn. Anonymous poster hash: 444bc...f87 andres hat er ikke mitt problem. det stopper ikke meg i å leve et fult lykkelig liv,og ha opplevd lykke i kjærligheten. Du trenger ikke å akseptere at alle er sånn og sånn,bare at noen er bra nok,og det er de menneskene du lever for. Anonymous poster hash: c0a76...33d 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #8 Skrevet 2. juni 2014 Så du mener kvinner er lite aksepterende ovenfor menn? Snakk om syk generalisering. Det du nevner er på ingen måte kvinner sin feil. Anonymous poster hash: ace6b...290 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #9 Skrevet 2. juni 2014 andres hat er ikke mitt problem. det stopper ikke meg i å leve et fult lykkelig liv,og ha opplevd lykke i kjærligheten. Du trenger ikke å akseptere at alle er sånn og sånn,bare at noen er bra nok,og det er de menneskene du lever for. Anonymous poster hash: c0a76...33d Det er jo greit nok, en trenger ikke å tenke på det. Anonymous poster hash: 444bc...f87
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #10 Skrevet 2. juni 2014 Folk som opplever noe negativt med enkelt personer og begynner å mislike et kjønn eller rase,har jeg null respekt for. Finnes ikke svakere mennesker,eller mer ensidige på denne jorden. Jeg syns jo synd på sånne type folk..men jeg vil ikke føle på andres hat. Anonymous poster hash: c0a76...33d 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #11 Skrevet 2. juni 2014 Folk som opplever noe negativt med enkelt personer og begynner å mislike et kjønn eller rase,har jeg null respekt for. Finnes ikke svakere mennesker,eller mer ensidige på denne jorden. Jeg syns jo synd på sånne type folk..men jeg vil ikke føle på andres hat. Anonymous poster hash: c0a76...33d De misliker kvinner fordi de er så lite aksepterende ovenfor dem. Det er jo en årsak og dersom det gjelder mange nok, noe det ofte gjør, så begynner du selvsagt å generalisere. Det er jo forståelig. Anonymous poster hash: 444bc...f87
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #12 Skrevet 2. juni 2014 Så du mener kvinner er lite aksepterende ovenfor menn? Snakk om syk generalisering. Det du nevner er på ingen måte kvinner sin feil. Anonymous poster hash: ace6b...290 Ikke ovenfor "menn", derimot mot noen av dem. Anonymous poster hash: 444bc...f87
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #13 Skrevet 2. juni 2014 Jeg som begynte å tro at du var bedre enn som så. Ikke at jeg er enig med deg, men hvis det virkelig er sånn du føler det så bør du jo også kunne tenke at kvinner behandler menn som de gjør fordi mange menn er overfladiske pikker som bare er ute etter sex. Det blir like generaliserende, men det er tydeligvis bare ok den ene veien (når det er kvinner det går utover). Jeg trodde ikke at du var en av disse mennene som lar egen uflaks med kvinner påvirke sitt syn på halve jordens befolkning. Anonymous poster hash: 22b3c...036 6
Gjest Skrevet 2. juni 2014 #14 Skrevet 2. juni 2014 Det er vel heller ikke det jeg skriver, men det at de misliker kvinner fordi at de er så lite aksepterende mot dem. Ingen har sagt at de sier at de hater noen heller, det er bare en ganske realistisk forklaring. Anonymous poster hash: 444bc...f87 Hvis kvinner viser seg lite aksepterende mot dem, så er det tydeligvis noe med dem i utgangspunktet som får kvinner til å være avvisende mot dem. Hvis deres reaksjon mot det er å begynne å hate kvinner da, så spar de seg jo bare lenger ned. Det er ikke kvinners feil. Hvis saken er at moren deres var grusom eller en ex behandlet dem dårlig, så tenker de jo litt kort hvis de tar det ut mot alle kvinner de treffer. 6
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #15 Skrevet 2. juni 2014 Jeg som begynte å tro at du var bedre enn som så. Ikke at jeg er enig med deg, men hvis det virkelig er sånn du føler det så bør du jo også kunne tenke at kvinner behandler menn som de gjør fordi mange menn er overfladiske pikker som bare er ute etter sex. Det blir like generaliserende, men det er tydeligvis bare ok den ene veien (når det er kvinner det går utover). Jeg trodde ikke at du var en av disse mennene som lar egen uflaks med kvinner påvirke sitt syn på halve jordens befolkning. Anonymous poster hash: 22b3c...036 At jeg? Du vet ikke hvem jeg er en gang. Det er vel heller ikke disse mennene som behandler kvinner som dritt på byen og bare er ute etter sex. Det er rundbrennerne, og de har heller null stress med å få seg kjæreste heller. Anonymous poster hash: 444bc...f87
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #16 Skrevet 2. juni 2014 Hvis kvinner viser seg lite aksepterende mot dem, så er det tydeligvis noe med dem i utgangspunktet som får kvinner til å være avvisende mot dem. Hvis deres reaksjon mot det er å begynne å hate kvinner da, så spar de seg jo bare lenger ned. Det er ikke kvinners feil. Hvis saken er at moren deres var grusom eller en ex behandlet dem dårlig, så tenker de jo litt kort hvis de tar det ut mot alle kvinner de treffer. Kanskje det er at de ikke er gode nok? Vil ikke være med dem. Stort sett det, det handler om. Anonymous poster hash: 444bc...f87
Gjest Skrevet 2. juni 2014 #17 Skrevet 2. juni 2014 Kanskje det er at de ikke er gode nok? Vil ikke være med dem. Stort sett det, det handler om. Anonymous poster hash: 444bc...f87 Spørsmålet er hvorfor de ikke er gode nok og hvorfor damene ikke vil være med dem. dessuten: Ingen har krav på at andre skal ville være med dem. Man må faktisk gjøre en innsats selv. 4
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #18 Skrevet 2. juni 2014 Kanskje det er at de ikke er gode nok? Vil ikke være med dem. Stort sett det, det handler om. Anonymous poster hash: 444bc...f87 Hadde kvinner villet være med disse bitterpikkene, hadde det virkelig vært grunn til å bekymre seg for menneskeheten. Takk og pris kan de fleste kvinner velge hvem de vil være sammen med og nyter samme frihet som menn på det området. Ingen har rett til å være sammen med noen og ingen kan tvinge noen til å være sammen med en.Anonymous poster hash: 2298c...3d9 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 2. juni 2014 #19 Skrevet 2. juni 2014 Det skal ikke mye til at man blir anklaget for og være en bitter mann med bittepikk som hater kvinner. Alt du trenger å gjøre er og kritisere kvinner. Selvsakt det at kvinner kritisere og klager over menn like mye som det menn klager over kvinner ignoreres jo siden kvinner som klager over menn de er selvstendige kvinner. Mens menn som klager over kvinner er bittre taper som hater kvinner. Vent jeg sa akkurat noe som ikke var positivt om kvinner. Vel det betyr jo at jeg er en bitter mann med liten pikk som hater kvinner.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #20 Skrevet 2. juni 2014 Det er greit å kritisere,spørsmålet er: hvorfor vi blir kritisert? Er du helt ærlig villig til å tenke over om det er god nok grunn, eller holder du deg til å si "nei kvinner er bare umulig"? Anonymous poster hash: c0a76...33d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå