AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Synes dere at det passer å vise filmen Lost in Translation til en ungdomsskoleklasse etter at man har jobbet med temaet språk og kommunikasjon og skal ha diskusjoner innen dette emnet, eller vil det være bortkastet tid? Anonymous poster hash: 3dbc5...fd7
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #2 Skrevet 2. juni 2014 Til og med jeg som er godt voksen synes den filmen er dritkjedelig. Jeg hadde i hvert fall ikke vist den til en ungdomsskoleklasse. Mvh. tidligere ungdomsskolelærer Anonymous poster hash: a9092...91b 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #3 Skrevet 2. juni 2014 Til og med jeg som er godt voksen synes den filmen er dritkjedelig. Jeg hadde i hvert fall ikke vist den til en ungdomsskoleklasse. Mvh. tidligere ungdomsskolelærer Anonymous poster hash: a9092...91b Det er sikkert derfor du ikke er lærer lenger...Anonymous poster hash: 4f349...21a
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2014 #4 Skrevet 2. juni 2014 Det er sikkert derfor du ikke er lærer lenger...Anonymous poster hash: 4f349...21a Ja da. Jeg sluttet som lærer fordi vi ble pålagt å vise "Lost in Translation" og jeg syntes det ble så kjedelig... Anonymous poster hash: a9092...91b 1
OppNedPåAlt Skrevet 2. juni 2014 #5 Skrevet 2. juni 2014 Jeg tror den blir litt for "dyp" for en ungdomsskoleklasse, og at meningen blir litt borte hvis de fleste kjeder seg og ikke følger med. Har dessverre ikke bedre forslag.
Timza Skrevet 2. juni 2014 #6 Skrevet 2. juni 2014 Viste ikke at filmene som man viste på undomskolen måtte være interessante. Du får følge rådene her og vise american pie eller noe slikt.... ... .. . .. ... ....
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2014 #7 Skrevet 3. juni 2014 Med tanke på at filmer bare skal vises i private hjem er det vel ulovlig å vise film på skolen. Anonymous poster hash: 37079...1d8
Agape Skrevet 3. juni 2014 #8 Skrevet 3. juni 2014 Ikke sjakktrekk å vise Lost in Translation på ungdomskolen, de fleste kommer til å synes den er kjedelig og vil ikke få noe ut av å se den. Eneste de kommer til å huske er stumpen til Scarlett i truse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå