Gå til innhold

Se en film på skolen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes dere at det passer å vise filmen Lost in Translation til en ungdomsskoleklasse etter at man har jobbet med temaet språk og kommunikasjon og skal ha diskusjoner innen dette emnet, eller vil det være bortkastet tid?

Anonymous poster hash: 3dbc5...fd7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Til og med jeg som er godt voksen synes den filmen er dritkjedelig. Jeg hadde i hvert fall ikke vist den til en ungdomsskoleklasse.

Mvh. tidligere ungdomsskolelærer

Anonymous poster hash: a9092...91b
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til og med jeg som er godt voksen synes den filmen er dritkjedelig. Jeg hadde i hvert fall ikke vist den til en ungdomsskoleklasse. Mvh. tidligere ungdomsskolelærer Anonymous poster hash: a9092...91b

Det er sikkert derfor du ikke er lærer lenger...

Anonymous poster hash: 4f349...21a

AnonymBruker
Skrevet

Det er sikkert derfor du ikke er lærer lenger...

Anonymous poster hash: 4f349...21a

Ja da. Jeg sluttet som lærer fordi vi ble pålagt å vise "Lost in Translation" og jeg syntes det ble så kjedelig...

Anonymous poster hash: a9092...91b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror den blir litt for "dyp" for en ungdomsskoleklasse, og at meningen blir litt borte hvis de fleste kjeder seg og ikke følger med.

Har dessverre ikke bedre forslag.

Skrevet

Viste ikke at filmene som man viste på undomskolen måtte være interessante.

Du får følge rådene her og vise american pie eller noe slikt.... ... .. . .. ... ....

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på at filmer bare skal vises i private hjem er det vel ulovlig å vise film på skolen.

Anonymous poster hash: 37079...1d8
Skrevet

Ikke sjakktrekk å vise Lost in Translation på ungdomskolen, de fleste kommer til å synes den er kjedelig og vil ikke få noe ut av å se den. Eneste de kommer til å huske er stumpen til Scarlett i truse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...