Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Når de behandler dyr på en så respektløs måte, lurer jeg på hvordan de behandler mennesker. Kanskje det burde vært eksamen for å få lov til å ha kjæledyr? :evil:

Skrevet

Noe så grusomt. :cry:

Det var godt den lille pusen ble reddet.

Skrevet

grusomt ja.... jeg blir så sint når jeg hører om slike tilfeller :evil:

Håper den lille pusen får det bra i et nytt og bedre hjem :)

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg tror slike mennesker mangler en del empati. Tror muligens at de ser på dyr som gjenstander med en viss eller ingen verdi (katten ble jo kastet som søppel) og ikke levende vesner. :evil:

Gjest gjesta
Skrevet

Og de som har gjort dette bør anmeldes og få en straff, ihvertfall en klekkelig bot som virkelig svir.

Jeg fatter det bare ikke, at noen kan være så hjerterå!

Skrevet

:evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Skrevet

Grusomt! :evil: jeg blir så sint når jeg leser sånne ting. hva er det folk tenker med noen ganger?!?

Skrevet

:kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

Jeg blir si inni *%#"* ....sinna, når jeg leser om dyrmishandling :sinna: ...............

Skulle så gjerne hatt tak i sånne som gjør slikt , og det er vel ikke direkte lovlig det jeg da ville ha gjort :sinna:

Gjest Virvel
Skrevet

En gutt på barneskolen min fant tre kattunger i en søplekasse en gang (de var også i live, og klarte seg bra). Den gang som nå fatter jeg ikke hvordan folk kan få seg til å gjøre noe sånt. :evil: :(

Skrevet

At det går an at mennesker kan være så onde :evil:

Skrevet

Så det på dyreforumet også. Blir så sint at jeg bare vil grine. :evil: :cry: :grine: :cry: :kjempesinna::frustrert::grine::sinna::frustrert: :evil: :grine:

Skrevet

Tja, folk kaster jo både babyer og dyr i søppelet for tiden.

Stakkars babayer sier jeg! Katter er det ikke SÅ nøye med som menneske-babyer. Vi dreper jo fisk, okser og andre dyr. Og i Asia spiser de hunder og katter.

Alt er relativt.

Skrevet

Stakkars babayer sier jeg! Katter er det ikke SÅ nøye med som menneske-babyer. Vi dreper jo fisk, okser og andre dyr. Og i Asia spiser de hunder og katter.

Alt er relativt.

Det er ikke akkurat humant å bli drept i en søppelkvern da. Uansett hvilket dyr det er snakk om. (Og nå regner jeg mennesker som pattedyr. )

Skrevet

Alt er relativt.

Det er forskjell på å drepe et dyr på en human måte og å la det pines i hjel i en søppelkasse. Jeg skjønner godt du er anonym. :evil:

Skrevet

Hei!

Så forferdelig! :cry:

Verden i dag altså..

Mvh Yvonne

Skrevet

AT DET GÅR AN!!!!!!!!!! :o :evil: :kjempesinna:

Skrevet

Noen mennesker er så vanvittig tankeløse. Dessverre skjer slike ting hele tiden, ihvertfall nå om sommeren, som er høysesong for dumping av kjæledyr som ikke trengs lenger. :sinna:

Men, det er bra å se at folk engasjerer seg. Jeg anbefaler dere å gjøre noe med engasjementet, f.eks. bli medlem i Dyrebeskyttelsen, NOAH - for dyrs rettigheter, eller andre som jobber for at dyr skal få det bedre. det tar ikke lenger tid enn det tok å skrive innlegget på KG :wink:

Å skrive et leserbrev er også en veldig bra måte å bli hørt på.

(Jeg tviler ikke på at mange av dere gjør mye allerede, altså! Var ikke sånn ment.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...