AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Hva er grunnen til at jenter føler et behov for å være alene med andre gutter utenom kjæresten sin? Jeg har ikke et sterkt behov for å være alene med andre jenter enn kjæresten min så jeg ser ikke helt greia. Det ble nevnt fra hennes side på en måte som gjorde at det virket som at dette var en type hun ikke ville jeg skulle møte, siden det bare var hun som skulle møte han på cafėer o.l. er det feil av henne, eller meg? Jeg burde vel ihvertfall bli kjent med han jeg også om de først skal henge sammen tenker nå jeg? Beklager skrivefeil, skrevet på mobil.Anonymous poster hash: 1e0ce...b45
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Hm?? Er det damen din som vil møte en annen gutt alene? En som ikke kun er en venn? 1
Tøytigern Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Hvis hun ikke vil du skal møte han er det ugler i mosen.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Dump henne.Anonymous poster hash: 98e4a...967
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Hm?? Er det damen din som vil møte en annen gutt alene? En som ikke kun er en venn? En hun nylig ble kjent med. De blr visst gode venner Anonymous poster hash: 1e0ce...b45
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #6 Skrevet 1. juni 2014 Det er vel bare en kompis, ellers hadde hun sikkert ikke fortalt deg om det i det hele tatt. Er ikke så farlig det Anonymous poster hash: 0e68e...349 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #7 Skrevet 1. juni 2014 Hvis hun ikke vil du skal møte han er det ugler i mosen. Jeg skal si det rett ut at om du vil henge med han kan vi jo gjøre det sammen?Anonymous poster hash: 1e0ce...b45
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #8 Skrevet 1. juni 2014 Det er vel bare en kompis, ellers hadde hun sikkert ikke fortalt deg om det i det hele tatt. Er ikke så farlig det Anonymous poster hash: 0e68e...349 men hvorfor bare møte han når vi ikke har avtalt noe? Hvorfor ikke gjøre det samtidig? Anonymous poster hash: 1e0ce...b45
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #9 Skrevet 1. juni 2014 En hun nylig ble kjent med. De blr visst gode venner Anonymous poster hash: 1e0ce...b45 Hvis hun er sammen med deg så er det litt dumt å holde på slik ja. Virker nesten som om hun dater en annen samtidig som hun er sammen med deg? Det hadde jeg ikke akseptert. Jeg ville krevd å få hilse på vedkommende.
Timza Skrevet 1. juni 2014 #10 Skrevet 1. juni 2014 Det er vel bare en kompis, ellers hadde hun sikkert ikke fortalt deg om det i det hele tatt. Er ikke så farlig det Anonymous poster hash: 0e68e...349 Det å ha en "kompis" er da vanlig og ikke farlig. Men det å nekte fyren i å møte på denne såkalte "kompissen" tyder på andre ting. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #11 Skrevet 1. juni 2014 men hvorfor bare møte han når vi ikke har avtalt noe? Hvorfor ikke gjøre det samtidig?Anonymous poster hash: 1e0ce...b45 Har ombestemt meg litt. Jeg syns du burde få være med. Ganske merkelig å plutselig bli venn med en fyr og ikke la deg møte ham.. Anonymous poster hash: 0e68e...349 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #12 Skrevet 1. juni 2014 Det å ha en "kompis" er da vanlig og ikke farlig. Men det å nekte fyren i å møte på denne såkalte "kompissen" tyder på andre ting. Tror ikke hun er utro eller noe.. men finner meg ikke i at hun liksom skal fly rundt med guttevenner på cafė å sekundet jeg bare prater med en annen jente på fest istedenfor å være med henne (godsnakket med denne jenta for kompisen min, å de to ble / er sammen den dag idag) brøt kjæresten min ut i tårer av den troen på at jeg prøvde meg på denne jenta. Anonymous poster hash: 1e0ce...b45
Cascade Skrevet 1. juni 2014 #13 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Det er vel bare en kompis, ellers hadde hun sikkert ikke fortalt deg om det i det hele tatt. Er ikke så farlig det Anonymous poster hash: 0e68e...349 Til TS: Kan være vrient noen ganger. Les tråden om snoking og bli frustrert du også.... Om hun ikke hadde fortalt deg det hadde du ikke visst det og der hadde ikke vært noe problem, eller hadde der? Nå blir jeg forvirret...nå har hun fortalt deg det for at hun vil være grei så du ikke skal få mistanke om noe, er det sånn hun tenker? Endret 1. juni 2014 av Cascade
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #14 Skrevet 1. juni 2014 Den er go. Les tråden om snoking og bli frustrert du også.... Om hun ikke hadde fortalt deg det hadde du ikke visst det og der hadde ikke vært noe problem, eller hadde der? Nå blir jeg forvirret...nå har hun fortalt deg det for at hun vil være grei så du ikke skal få mistanke om noe, er det sånn hun tenker? Hva mener du? Jeg er ikke ts Anonymous poster hash: 0e68e...349
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #15 Skrevet 1. juni 2014 Tror ikke hun er utro eller noe.. men finner meg ikke i at hun liksom skal fly rundt med guttevenner på cafė å sekundet jeg bare prater med en annen jente på fest istedenfor å være med henne (godsnakket med denne jenta for kompisen min, å de to ble / er sammen den dag idag) brøt kjæresten min ut i tårer av den troen på at jeg prøvde meg på denne jenta.Anonymous poster hash: 1e0ce...b45 Det er vist ikke enkelt. Kunne du kanskje be den jenta snakke med damen din om hvordan du hjalp henne og kompisen din?
Tøytigern Skrevet 1. juni 2014 #16 Skrevet 1. juni 2014 Jeg skal si det rett ut at om du vil henge med han kan vi jo gjøre det sammen?Anonymous poster hash: 1e0ce...b45 Foreksempel, ja. Jeg syns du kan si du gjerne vil bli kjent med han du også, hvis de likevel skal henge sammen, sånn som du skrev over. Du trenger jo ikke henge med dem hver gang de møtes, men det er jo ok å treffes innimellom alle tre. Hvis hun ikke vil dette, syns jeg du skal spørre henne rett ut hvorfor han og du ikke skal treffe hverandre og stille henne litt til veggs på akkurat det.
Tøytigern Skrevet 1. juni 2014 #17 Skrevet 1. juni 2014 Det er vel bare en kompis, ellers hadde hun sikkert ikke fortalt deg om det i det hele tatt. Er ikke så farlig det Anonymous poster hash: 0e68e...349 Er ikke det en smule naivt å tenke sånn? Jo.
dillyduzit Skrevet 1. juni 2014 #18 Skrevet 1. juni 2014 Spør hun hva hun mente med at hun ikke ville at du skulle møte ham. Personlig har jeg mange guttevenner, som slettes ikke er bad looking, men disse har mannen min truffet og føler seg heller ikke "truet" av dem. Jeg tror, om jeg hadde vært deg TS, er å få bedt om å møte han, for å deretter "smake" på stemningen mellom disse to. Enten er det uskyldig, eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #19 Skrevet 1. juni 2014 Det er vist ikke enkelt. Kunne du kanskje be den jenta snakke med damen din om hvordan du hjalp henne og kompisen din? hun vet det. Vi er gode venner av det kjæresteparet og "historien" min stemte jo. Pluss at etter jeg sluttet å prate med henne den kvelden gikk jeg rett bort til kjæresten min å trøstet henne å sa at "det er bare deg jeg vil ha! " Men hun anklaget meg igjen på nyttårsaften når jeg kjørte 2 jenter hjem fra festen vi var på. Da var jeg borte maks 50 minutter, og det tok ca 20 minutter til der de skulle for så å bruke 20 minutter tilbake. Jeg hadde ikke snakket med de på festen en gang + jeg spurte kjæresten min om hun ville bli med da jeg vet hun lett blir sjalu ( de siste få minuttene innvolverte stopp grunnet spying) Anonymous poster hash: 1e0ce...b45
Tøytigern Skrevet 1. juni 2014 #20 Skrevet 1. juni 2014 (endret) Tror ikke hun er utro eller noe.. men finner meg ikke i at hun liksom skal fly rundt med guttevenner på cafė å sekundet jeg bare prater med en annen jente på fest istedenfor å være med henne (godsnakket med denne jenta for kompisen min, å de to ble / er sammen den dag idag) brøt kjæresten min ut i tårer av den troen på at jeg prøvde meg på denne jenta.Anonymous poster hash: 1e0ce...b45 Mulig hun er sjalu. Men det handler jo ikke om å ha rett til å være "like sjalu" som kjæresten. Det handler om at hun ikke vil du skal treffe en hun nylig har blitt kjent med. Da er det jo naturlig å syns det er underlig, og spørre henne om hvorfor. Det er vanlig at jenter har gutter som venner og at de ønsker å møte dem for å snakke om ting med vedkommende. Man har jo et liv utenfor forholdet. Noe annet er usunt. Men hvis du ikke skal møte en hun er venner med, skurrer det. Endret 1. juni 2014 av Tøytigern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå