Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heihei. Håper noen tar seg til til å lese...

Jeg og samboer har Vært sammen igjen 6 år, og har det veldig bra sammen. Året 2009/10 var jeg i utlandet, ble en pause dette året. Noe jeg ville ha, ikke han. Vi møttes igjen en liten stund etter jeg var hjemme og har Vært sammen siden da.

Noe av det første han spurte meg om var om jeg hadde ligget med noen andre. Jeg svare ærlig at jeg hadde ligget med en person. Spurte han tilbake, men han fortalte at han ikke hadde Vært interessert i noen og at han kun hadde ventet på meg.

Nå nylig kom plutselig en av han beste venner til meg å fortalte om at han (min samboer) hadde ligget med hans eks rett etter bruddet dems. En gang full og en annen gang edru.

Dette var visst en stor hemmelighet og de to hadde blitt venner igjen rimelig fort.

Jeg konfronterte han med dette, men med full nekt. Eneste han innrømmer er at de hadde klina litt på en fest. Min samboer sier dette kun er oppspinn!

Jeg blir så frustert.. er veldig sjalu av meg og hater om folk juger. Hadde Vært en helt annen sak om han hadde Vært ærlig med meg om dette den gangen jeg var ærlig mot han.

Jeg har jo hatt dårlig samvittighet for dette, også er han ikke bedre selv..

Hvordan skal jeg klare å finne ut om dette stemmer? Skal jeg bare stole på at det er tull?

Har så behov for å vite....

Kan jeg skrive en mld til jenta det gjelder? Noen tips? Hadde satt stor pris på det..

Anonymous poster hash: 1fc74...b08

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det renner mye vann under ei bro på 6 år. Ikke vits i å sende melding for å spørre jenta om ting som kanskje skjedde eller ikke for lenge siden!

Enten tror du på det kjæresten din forteller deg, eller så gjør du det ikke. Ut fra det bestemmer du deg for om du kan leve med det eller ikke. Er det ikke bedre å se framover enn bakover? Bruk heller tiden og energien din på å ta vare på det forholdet dere har .

Endret av Lindiana
AnonymBruker
Skrevet

Genuint spørsmål: Hvorfor skriver du "vært" med stor forbokstav?

Anonymous poster hash: 22ed7...a5a
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Var ikke det da dere ikke var sammen?? Hvorfor er det så viktig for deg så lang tid etterpå? Du hadde sex med en annen, hvorfor er det så vanskelig for deg om han gjorde det samme??

Anonymous poster hash: e5cbc...02f
AnonymBruker
Skrevet

Det handler mer om det å Være ærlig.. vet jeg burde se fremover, vi har det jo veldig bra. Bare irriterer meg at han har Vært så stolt av å ha ventet på meg et helt år, også viser det seg å ikke være sant. Da hadde jo ikke jeg noe å ha dårlig samvittighet for. Vil så gjerne tro han, men syns det er så dårlig gjort om han bare ikke kan innrømme det når jeg har Vært ærlig med han. Syns det er veldig rart at kameraten min bare sa dette til meg, har kjent han også i mange år og han er ikke typen til å si slik uten grunn...

Jaja, dere har vel rett. Jeg får prøve å glemme det å stole på det han sier.

Og jeg skriver Vært med stor v fordi det av en eller annen salgs grunn blir slik på mobilen min, og jeg er for trøtt til å endre på det.. Hehe.

Skrevet

Heihei. Håper noen tar seg til til å lese...

Jeg og samboer har Vært sammen igjen 6 år, og har det veldig bra sammen. Året 2009/10 var jeg i utlandet, ble en pause dette året. Noe jeg ville ha, ikke han. Vi møttes igjen en liten stund etter jeg var hjemme og har Vært sammen siden da.

Noe av det første han spurte meg om var om jeg hadde ligget med noen andre. Jeg svare ærlig at jeg hadde ligget med en person. Spurte han tilbake, men han fortalte at han ikke hadde Vært interessert i noen og at han kun hadde ventet på meg.

Nå nylig kom plutselig en av han beste venner til meg å fortalte om at han (min samboer) hadde ligget med hans eks rett etter bruddet dems. En gang full og en annen gang edru.

Dette var visst en stor hemmelighet og de to hadde blitt venner igjen rimelig fort.

Jeg konfronterte han med dette, men med full nekt. Eneste han innrømmer er at de hadde klina litt på en fest. Min samboer sier dette kun er oppspinn!

Jeg blir så frustert.. er veldig sjalu av meg og hater om folk juger. Hadde Vært en helt annen sak om han hadde Vært ærlig med meg om dette den gangen jeg var ærlig mot han.

Jeg har jo hatt dårlig samvittighet for dette, også er han ikke bedre selv..

Hvordan skal jeg klare å finne ut om dette stemmer? Skal jeg bare stole på at det er tull?

Har så behov for å vite....

Kan jeg skrive en mld til jenta det gjelder? Noen tips? Hadde satt stor pris på det..

TS, det var du som ba om pause i forholdet. Du har ingen ting med hva han gjorde under den pausen for dere var ikke et par... Husk, det var du selv som skapte situasjonen fordi du ville prøve noen andre en stund..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...