AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Må jeg ha med partner for å få hjelp på et familievernkontor? Jeg trenger hjelp og noen å snakke med ang vår forhold. Jeg vet at han ville nektet å være med pga jeg tror han tror at det er bare jeg som trenger hjelp og litt pga "menn ikke drar til slike steder". Det er full kaos i hodet mitt, og jeg føler ikke jeg kan snakke med han. Tror mine tanker og mitt forslag om at vi burde få hjelp vil komme som et lyn for han pga jeg tørr ikke å fortelle han oppriktig hva jeg føler og vil si til han... Vi har barn sammen, og det er den eneste grunnen at jeg ikke orker å finne meg i visse ting lenger, slik jeg gjorde da vi bare var oss to. Anonymous poster hash: 7c945...9e4 1
rorodinbåt Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Ja går an å få en time alene først, kanskje få noe råd om hvordan du skal gå fram. Så får dere helle finne ut hvordan veien går videre. Evt da kalle inn samboer. Lykke til.....,, 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Vet du om det koster noe? Evt hvor mye ca?Anonymous poster hash: 7c945...9e4 1
Purple Diamond Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Tror det er gratis, uten at jeg skal si det helt sikkert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå