AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Jeg vet ikke hvorfor jeg er sånn nå, men de siste årene har jeg bare blitt mer og mer sint. Jeg er en sint person som irriterer meg lett. Jeg er mye alvorlig og uffer meg over mye. Før hadde jeg et smil, lo mye og tøyset. Jeg var ganske lett i humøret, og lo mye med venninner. Nå går jeg rundt og irriterer meg. Jeg nyter ikke noe særlig lenger, men sturer en del. Jeg blir sliten og føler at jeg har kronisk PMS. "uuuf, idiot" sier jeg til meg selv og går videre hvis jeg ser en person bråstoppe foran meg så jeg nesten søler kaffe. "uuuf, så mange mennesker, går det ikke ann å ansette en til" " uuuf, er et mulig å ta mer plass" " uuuf, dritunge som ikke slutter å trasse" Jeg føler meg feit, stygg, misfornøyd med utseende, med jobben jeg går i, med at det ble slutt med typen etter 9 år fordi han bedro meg, fordi jeg kanskje ikke får barn. Jeg irriterer meg over ting ved samfunnet, over presset, over stort sett alt. Jeg vet så vel at dette går ut over meg selv, mer enn noen andre. Er det noen som har fått hjelp til å bryte mønsteret? Er det noen som har svaret på om dette er noe som er genetisk, eller noe som bare har kommet fordi jeg er bitter og misfornøyd med at livet ikke ble helt slik jeg hadde håpet? Jeg vet jo at dette ikke er en attraktiv egenskap, men hvordan kan jeg bli en positiv og smilende, glad person? Kan optimismen komme tilbake helt av seg selv? Anonymous poster hash: 61e20...fe7
wintergirl Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Det er ingen lett svar på din situasjon. Men kanskje hvis du tar tankene dine til fange å prøver å snu det om. Selvsagt er det mulig å komme til sitt gamle jeg igjen. Det er opp til deg og du virker til å ønske det så. Dette er kanskje lettere sagt enn gjort, men hvis du går inn for et sunnere livsstil med sunt og godt kosthold og mosjon? Vet du at kosthold kan hjelpe på depresjon f.eks? http://www.tv2.no/a/5234156 http://www.nrk.no/programmer/tv/puls/4783903.html De fleste av oss har dårlige perioder i livet og for noen kan det vare lenger og for andre gå fort over. Har selv hatt det helt pyton og vært utroooooolig negativ. Men har funnet balansen igjen nå. Håper det ordner seg for deg og at du finner tilbake til deg selv igjen. For du er jo egentlig en glad person. Har du gode venninner? Bruk tid med dem og betro dine følelser til den du er mest komfortabel med. Det blir bedre, men du må jobbe for det. Og husk at det som ikke dreper deg gjør deg sterkere. Ønsker deg det beste framover
Gjest Evel Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Du må finne en måte å få ut all dette på. Er det lenge siden det ble slutt? Dess kortere tid, dess mer sinne har du. Spesielt når ting er begynt å gå opp for deg og kanskje du kjefter på deg selv for at du burde ha innsett det tidligere, burde ha gått tidligere, burde ha sett løgnene osv. Bli ferdig med å være sint på deg selv, så blir det bedre etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå