AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #1 Skrevet 1. juni 2014 Hei! Jeg bor i blokk og spiller fotball. Er det dårlig gjort overfor naboene mine å sette fotballsko i gangen? Hvordan ville dere reagert? Det er bare tre leiligheter i den etasjen jeg bor i, i oppgangen. Anonymous poster hash: 646ef...096
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #2 Skrevet 1. juni 2014 Om de stinker tåfis er det ikke særlig greit gjort. Anonymous poster hash: 322e6...4a4
Gjest Eurodice Skrevet 1. juni 2014 #3 Skrevet 1. juni 2014 Hvis du setter dem utenfor din egen dør, skulle det vel ikke gjøre noe.
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #4 Skrevet 1. juni 2014 Generelt synes jeg det er upassende å sette egne eiendeler i fellesarealene. Også sko utenfor egen dør. Anonymous poster hash: 89aab...71f 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2014 #5 Skrevet 1. juni 2014 Leste nå på sameiets nettsider at det ikke er lov å oppbevare personlige eiendeler i gangen, herunder sko. Da får jeg heller ha de på verandaen. Tusen takk for svar. - TS Anonymous poster hash: 646ef...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå